Przetargi

Zapytanie ofertowe:

1) Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty na „Techniczne i graficzne przygotowanie oraz produkcję  4 kursów e-learningowych do projektu „CosmeticValley – International Scientific and Implementation Cooperation at the Cosmetology Department” współfinansowanego w ramach Programu AKADEMICKIE PARTNERSTWA MIĘDZYNARODOWE,  nr umowy: PPI/APM/2018/1/00042/U/001.

Termin składania ofert: 11.12.2020r. do godziny 10.00

Informacja o wyniku postępowania

Oferty należy składać:

a) za pośrednictwem adresu email Zamawiającego bantosiewicz@wsiz.edu.pl

lub

b) w siedzibie Zamawiającego.

Szczegóły dotyczące zapytania znajdziecie Państwo w załączonych dokumentach:

 

2) Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty na „Najem okulografu do wirtualnej rzeczywistości wraz z ubezpieczeniem sprzętu” w ramach projektu Multimedia & Communication in Education & Science współfinansowanego w ramach Programu AKADEMICKIE PARTNERSTWA MIĘDZYNARODOWE,  nr umowy: PPI/APM/2019/1/00064/U/00001.

Termin składania ofert: 04.12.2020r. do godziny 10.00

Termin składania ofert wydłużony do: 07.12.2020r. do godziny 10.00

Informacja o wyniku postępowania

Oferty należy składać:

a) za pośrednictwem adresu email Zamawiającego amaslowska@wsiz.edu.pl. 

lub

b) w siedzibie Zamawiającego.

Szczegóły dotyczące zapytania znajdziecie Państwo w załączonych dokumentach:

Informacja o pytaniach i udzielonych odpowiedziach:

Rzeszów dn. 01.12.2020r.

                  

-Wykonawcy biorący udział w postępowaniu- 

dotyczy: Zapytania ofertowego na Najem okulografu do wirtualnej rzeczywistości wraz z ubezpieczeniem sprzętu” w ramach projektu Multimedia & Communication in Education & Science 

A.     Działając na podstawie pkt. 15.2 Zapytania ofertowego, Zamawiający: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów przekazuje treść zapytań, wraz z udzielonymi odpowiedziami.

 

Pytanie z dnia 28.11.2020 r.

 

Pytanie 1

 Dzień dobry,

 Przygotowujemy ofertę dot. przetargu na wynajem okulografu, prosimy o pilną odpowiedź

 Prawnicy mają wątpliwość co do zapisu

 6. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone swoim działaniem. 

 

Prawnicy pytają:

 

A co ze szkodami, które zamawiający może wyrządzić wykonawcy?
Czy możemy negocjować wprowadzenie odpowiednich zapisów, przynajmniej, że  Zamawiający ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Wykonawcy przez swoich pracowników oraz inne osoby działające w jego imieniu i na jego rzecz. Zamawiający nie ma prawa oddawania sprzętu innym osobom do korzystania, ani też samodzielnego przenoszenia sprzętu do innej lokalizacji.

 

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zmodyfikuje § 9 ust 1. Umowy nadając mu nowe brzmienie:

Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przedmiotu najmu (urządzenia) w zakresie:

a) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego przenośnego od uszkodzeń/awarii Electronical Equipment Insurace – EEI,

b) ubezpieczenia w trakcie transportu od wszystkich ryzyk z włączeniem kradzieży, rabunku ze środka transportu i wraz ze środkiem transportu (z włączeniem uszkodzenia podczas transportów Wynajmujący – Najemca – Wynajmujący).

 

Jednocześnie zamawiający dokonuje zmiany wzoru umowy i w paragrafie 8 dodaje ust. 9 o następującej treści:

“Zamawiający nie ma prawa:

1) wynajmowania przedmiotu umowy  innym podmiotom,

2) oddawania przedmiotu umowy do użytkowania osobom innym niż pracownicy zamawiającego uprawnieni do obsługi sprzętu 

3) wykorzystywania przedmiotu umowy w miejscu lub do celów nieprzewidzianych w umowie.

 

B. Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

C. W związku z udzielonymi odpowiedziami, zamawiający zmienia projekt umowy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) publikując jego zaktualizowaną wersję wraz z niniejszym pismem.

 

D. W związku z udzielonymi odpowiedziami oraz zmianami zapytania ofertowego, zamawiający wydłuża termin składania ofert w sposób następujący:

 

Pkt. 11.2 zapytania ofertowego przed zmianą brzmi:

 

W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do 04.12.2020 r. do godz. 10:00

Uwaga! W przypadku złożenia oferty w sposób wskazany w rozdziale 11.1 lit b) decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 11.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

 

Pkt. 11.2 zapytania ofertowego po zmianie  brzmi:

 

W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do 07.12.2020 r. do godz. 10:00

Uwaga! W przypadku złożenia oferty w sposób wskazany w rozdziale 11.1 lit b) decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 11.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

 

Zamawiający informuje, że zmianie ulega treść projektu umowy ( załącznik nr 4 do zapytania). Zmodyfikowaną treść załącznika (po zmianach) zamieszczono na stronie Zamawiającego Przetargi – WSIiZ w Rzeszowie (wsiz.edu.pl) w dniu 01.12.2020 r.

 

3) Zakup literatury specjalistycznej w ramach projektu „Kadry dla Regionu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych:

Przetargi

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

ul. Sucharskiego 2,
35-225 Rzeszów

tel.: 17 866 11 11
fax: +48 17 866 12 22
e-mail: wsiz@wsiz.edu.pl

Wszelkie Prawa Zastrzeżone, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie © 2008-2020