Ekologia, równouprawnienie, ale też m.in. sport, literatura, muzyka i kulinaria – to zagadnienia, które podejmą uczestnicy cyklu warsztatów „Odkrywajmy Europę! Przystanek – Szwecja” realizowanych prze….
Czternastu wykonawców z Polski, Ukrainy, Nigerii, Maroka, Kazachstanu i Zimbabwe zaśpiewało o miłości podczas specjalnego, powalentynkowego koncertu, który odbył się w Klubie IQ. W trakcie występów po….
Na V Przegląd Prac Graficznych „Deadline” zakwalifikowanych zostało 30 prac: 27 grafik oraz 3 animacje. Z ponad 120 zgłoszeń wybrali je dydaktycy kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna….
O tym dlaczego warto rozpocząć naukę w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, jakie kryteria należy spełnić w tym przypadku i na wiele innych pytań, odpowiadają maturzystom przedstawici….
Do pierwszej edycji konkursu na studenckie projekty naukowe, artystyczne i popularyzujące naukę oraz sztukę realizowane przez studenckie koła naukowe WSIiZ w 2023 roku, zostało zgłoszonych 6 projektów….
Dzień Otwarty WSIiZ odbędzie się 21 marca 2023 w kampusie uczelni w Kielnarowej. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy od godziny 8:30.
W ramach kolejnego spotkania z cyklu „Loża biznesu” uczestnicy mogli poznać sekrety apiterapii – leczenia produktami pszczelimi. Prelegentem był Pan Marek Barzyk – Mistrz Pszczelarski. Prelekcja odbył….
Na zaproszenie The Jowett Society prof. Jan Woleński wygłosił w Uniwersytecie Oxfordzkim wykład „How to Define Logic”. Wykład odbył się 24 lutego br.
W trakcie „Erasmus Orientation Day” oficjalnie przywitaliśmy studentów, którzy w tym semestrze zaczynają naukę w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W tegorocznej edycji programu bie….
W ramach IV edycji cyklu „Przybij piątkę nauce” zapraszamy do wysłuchania rozmowy z doktorem fizyki i dziennikarzem naukowym, która została poświęcona tematyce zrównoważonego rozwoju. Hasłem przewodni….
W sobotę 25 lutego 2022 odbyła się konferencja podsumowująca dwumiesięczny międzynarodowy kurs „Intercultural Perspectives on Information Literacy and Metaliteracy”.