Do kogo jest skierowane seminarium doktoranckie?
- do osób pracujących w mediach na stanowiskach kierowniczych;
- do osób pracujących w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach na stanowiskach odpowiedzialnych za zarządzanie informacją, komunikowanie wewnętrzne, relacje z mediami masowymi i prowadzenie działań z zakresu public relations;
- do osób związanych zawodowo z kształtowaniem relacji społecznych z wykorzystaniem nowych mediów, przedstawicieli sektora komunikacji marketingowej, promocji i reklamy;
- do osób zaangażowanych w edukację medialną, pragnących podnosić poziom swojej wiedzy, umiejętności dydaktycznych oraz kompetencji medialnych;
- do osób pragnących poświęcić się nauce i pracy w instytucjach naukowych w obszarze mediów i komunikowania społecznego, dla których doktorat będzie ważnym punktem kariery naukowej.
Dla uczestników seminarium doktoranckiego uzyskanie stopnia naukowego doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach ma istotne znaczenie, zarówno ze względu na podniesienie kwalifikacji, a w konsekwencji – możliwość zatrudnienia lub awansu – jak i szansę na dalszy rozwój naukowy, z którym doktorat jest bezpośrednio związany.
Co zyskam dzięki seminarium doktoranckiemu?
- wiedzę o charakterze przekrojowym z dziedziny nauk społecznych obejmującą najnowsze osiągnięcia nauki;
- zaawansowaną wiedzę o charakterze szczegółowym, w szczególności z zakresu dyscypliny nauk o mediach;
- umiejętności związane z metodyką i metodologią prowadzenia badań naukowych;
- kompetencje społeczne odnoszące się do działalności naukowo-badawczej oraz roli naukowca