Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna.
Asystent w Zakładzie Grafiki Komputerowej.
Zatrudniony w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania od 2007 roku.
Absolwent programu Master of Didactics (University of Groningen, Holandia, 2020), Executive Master of Business Administration (Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie, 2019), Magister Informatyki i ekonometrii (specjalność Technologie internetowe sieci globalnych, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, 2008), absolwent specjalnej ścieżki kształcenia Szkoła Liderów.
Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół nowoczesnych technik komunikacyjnych, w szczególności wirtualnej rzeczywistości (i ogólnie pojętej XReality), digitalizacji obiektów, spacerów wirtualnych, druku przestrzennego oraz zagadnień związanych z wykorzystaniem powyższych w komunikacji.
Jest członkiem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, a także Sektorowej Rady ds. Komunikacji Marketingowej, gdzie pełni rolę Lidera Grupy ds. Badań. Jest Design Thinkerem, realizuje wiele projektów z obszaru odpowiedzialności społecznej, zaangażowany w ruch proekologiczny. Wielokrotnie zasiadał w jury konkursów związanych z przedsiębiorczością (Hackathonów, GameJamów, konkursów wzorniczych). Związany z Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego. Jest głównym organizatorem Konferencji InternetBeta (kultowej konferencji zrzeszające różne środowiska związane z Internetem), a także spotkań XRAii. Zagorzały fan TEDTalks’ów.
Prywatnie – posiada pszczoły (niewielką pasiekę), a także propaguje zdrowy styl życia (w tym zero waste oraz slow life). Uwielbia LEGO.
https://orcid.org/0000-0002-1692-887X
Tworzydlo D., Gawronski S., Szuba P., Bis Ł., The Condition of the Public Relations Industry in Poland: Current Situation and Threats Related to COVID-19, European Research Studies Journal, Volume XXIII, Special Issue 2, 713-732, 2020, doi: https://doi.org/10.35808/ersj/1894
Bis, Ł., Bannatyne, M., Radomski, K., & Szejerka, K. (2019). Internet and Mobile Applications in Work Life and Private Life of Digital Marketers – Methodology of Research, Social Communication, 5(2), 111-116. doi: https://doi.org/10.2478/sc-2019-0014
Bis, Ł. (2018). Virtual Reality. Now., Social Communication, 4(s1), 121-127. doi: https://doi.org/10.2478/sc-2018-0030
Prowadzone przedmioty:
Myślenie projektowe, Design Thinking, Grafika multimedialna, Pracownia technik projektowania i technik przekazu, Komunikacja wizualna, Systemy wirtualnej rzeczywistości, Grafika trójwymiarowa, Grafika komputerowa i wizualizacja, Modelowanie geometryczne, Podstawy projektowania graficznego, Corporate Identity, Grafika wektorowa, Podstawowe oprogramowanie graficzne, Animacja i techniki chwytania ruchu, Grafika komputerowa z elementami HCI, Video mapping, Projektowanie opakowań, Projektowanie znaku i systemów identyfikacji wizualnej, Skanowanie trójwymiarowe.
Materiały dla studentów dostępne są na platformie BlackBoard.
DANE KONTAKTOWE
Mgr Łukasz Bis
Zakład Grafiki Komputerowej
e-mail: lbis@wsiz.edu.pl
36-120 Tyczyn, Kielnarowa 386A,
pok.: KM13
tel.: 17 /866 14 70
oraz:
35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 2
pok.: RA29
tel.: 17 /866 11 80
KONSULTACJE
W związku z panującym stanem zagrożenia epidemicznego spowodowanego pandemią wirusa COVID-19 i obostrzeniami dotyczącymi szkolnictwa wyższego, konsultacje w semestrze zimowym 2020/2021 prowadzone są zarówno w formie tradycyjnej, jak i online. W celu umówienia się na konsultacje tradycyjne wymagany jest kontakt mailowy.Środy: 10:30 – 12:30
pok.: RA29