Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz firma Senuto podpisały dzisiaj porozumienie o współpracy na kierunku Digital Marketing. Porozumienie pozwoli studentom zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie analizy SEO i optymalizacji treści w rzeczywistych warunkach.

Porozumienie o współpracy na kierunku Digital Marketing z firmą Senuto podpisali Rektor Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie dr hab. Andrzej Rozmus, prof. WSIiZ, oraz przedstawiciel firmy Senuto – Maciej Zatorski, Partnership & Affiliation Manager. Spotkanie miało niecodzienny charakter – Pan Maciej Zatorski był na nim obecny zdalnie. W podpisaniu porozumienia uczestniczyły także Prorektor ds. Nauczania dr Barbara Przywara oraz dr Iwona Leonowicz-Bukała, Dziekanka Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.

Senuto to platforma wspierająca działania SEO, oferująca narzędzia do analizy słów kluczowych, monitoringu pozycji oraz audytu witryn. Dzięki niej użytkownicy mogą skutecznie planować strategie contentowe i optymalizować widoczność swoich stron w wynikach wyszukiwania.

Wprowadzenie Senuto do zajęć to dla nas kolejny krok w stronę łączenia teorii z praktyką. Dzięki współpracy z Senuto studenci mogą rozwijać swoje umiejętności. To nie tylko nauka korzystania z narzędzia, ale także zrozumienie, jak wykorzystać te dane w działaniach marketingowych. To jedno z tych doświadczeń, które przygotowuje do pracy w branży – mówi dr Gabriela Piechnik-Czyż, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.

Korzystanie z Senuto na zajęciach pozwoli studentom kierunku Digital Marketing zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie analizy SEO i optymalizacji treści w rzeczywistych warunkach. Dzięki pracy z profesjonalnym narzędziem lepiej zrozumieją mechanizmy działania wyszukiwarek i zdobędą kompetencje cenione na rynku pracy.