Studia II stopnia

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Forma: stacjonarne, niestacjonarne / Czas trwania: 4 semestry

Wejdź do pasjonującego świata nowych i starych mediów – odkryj tajniki multimediów, komunikacji, public relations oraz grafiki komputerowej. Wybierz Dziennikarstwo – studia we WSIiZ.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku

DOŁĄCZ DO GRUPY

Przed współczesnymi dziennikarzami otwierają się drzwi do kariery w branżach związanych z Public Relations oraz nowoczesnych agencjach marketingowych, a studia dziennikarstwo we WSIiZ to gwarancja aktywnego uczestnictwa w rozwoju nowych mediów.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
DZIENNIKARSTWO W ŚWIECIE BIZNESU
Polscy i zagraniczni pracodawcy poszukują specjalistów z szerokim zapleczem content marketingowym i analitycznym. To właśnie do nich kierowanych jest najwięcej ofert pracy.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
INTERDYSCYPLINARNOŚĆ
Skoncentruj się na rozwoju umiejętności analitycznych, przygotuj do sprawnej pracy w zespole oraz sprawnego przetwarzania informacji, które otworzą drzwi do kariery w branży medialnej, kreatywnej lub internetowej.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
CYFROWA TRANSFORMACJA
Badanie przeprowadzone przez Reuters Institute for the Study of Journalism wykazało, że pandemia znacznie przyspieszyła cyfrową rewolucję oraz wpłynęła na wzrost zaufania społeczeństwa do dziennikarstwa.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Dlaczego warto studiować dziennikarstwo i komunikację społeczną we WSIiZ?
01
Postaw na rozwój!
Jak skutecznie zbadać odbiór komunikatów reklamowych i medialnych oraz przeanalizować funkcjonalność strony internetowej? Wystarczy skorzystać z Eyetrackera, urządzenia śledzącego ruch gałek ocznych, dostępnego w nowocześnie wyposażonym Laboratorium Ergonomii Neurokognitywnej, z którego skorzystasz, jeśli wybierzesz dziennikarstwo – studia we WSIiZ.
02
Intro Media
Dołącz do grupy studentów, którzy wspólnie tworzą rzeszowski Portal Informacyjny intro.media, Grupę Medialną składającą się z radia internetowego – Intro radio, telewizji internetowej – Intro TV oraz magazynu internetowego – Intro Magazyn.
03
#BezSieci
Nauka jest ważna, ale to podczas przygotowania do publikacji artykułów w uznanych czasopismach medioznawczych i udziału w licznych badaniach naukowych, w tym – #BezSieci, którego celem było sprawdzenie jak wpływa na nas długoterminowy brak dostępu do Internetu, można zdobyć najwięcej doświadczenia!
04
Koła Naukowe
Czym jest FOMO, jak zbudować wizerunek w sieci i co tak naprawdę daje nam korzystanie z Internetu? Dołącz do Koła Naukowego Marketingu i Mediów – laureata kwartalnych nagród Rektora za najprężniej działające koło naukowe we WSIiZ, by odkryć odpowiedź na te i wiele innych pytań.
Przykładowe zajęcia
Sprawdź, do jakich zajęć wykorzystasz nasze nowoczesne laboratoria:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • Nowe trendy w komunikacji marketingowej
  • Influencer marketing
  • Zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych
  • Monitoring i analityka internetowa
  • Warsztat PR
  • Employer branding
  • Bezpieczeństwo informacji i danych w internecie
  • Copywriting
  • Komunikacja wizualna
  • Platformy social media
Kadra
Poznaj wybranych wykładowców, którzy poprowadzą Twoje zajęcia!
Wergiliusz Gołąbek

dr

Wergiliusz Gołąbek

Rektor Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Aleksander Hall

dr hab., prof. WSIiZ

Aleksander Hall

Profesor w Katedrze Nauk o Polityce i Administracji. Profesor honorowy WSIiZ.

Marcin Szewczyk

dr hab., prof. WSIiZ

Marcin Szewczyk

Profesor nadzwyczajny w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Kierownik Seminarium Doktoranckiego.
Dyrektor Centrum Dokumentacji Europejskiej w Rzeszowie

Sławomir Gawroński

dr hab., EMBA, prof. WSIiZ

Sławomir Gawroński

Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.
Profesor w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Iwona Leonowicz-Bukała

dr

Iwona Leonowicz-Bukała

Adiunkt w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Olga Kurek-Ochmańska

dr

Olga Kurek-Ochmańska

Kierownik sekcji ds. innowacji dydaktycznych w ramach Centrum Zaawansowanych Technologii Dydaktycznych.
Adiunkt w Instytucie Analiz Edukacji.

Krystian Miąsik

mgr

Krystian Miąsik

Lead UX Researcher w G2A.COM – globalnym marketplace dla produktów cyfrowych i wyposażenia z branży gamingowej.

Weronika Ladzińska

mgr

Weronika Ladzińska

Marketing Manager w Brand Active – Agencji Shopify & eCommerce.

Specjalności
Studia magisterskie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na dwóch atrakcyjnych specjalnościach.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Social media
w biznesie

Celem studiów na tej specjalności jest  kształcenie wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów(-tek) pracujących w obszarze mediaworkingu. Zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie social media jest ogromne na rynku pracy. Studia na tej specjalności przygotowują do pracy w social mediach. Studenci zdobędą praktyczne umiejętności, które pozwolą im tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do  social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi. Studia kształtują  umiejętności rozwijania skutecznych strategii komunikacji w internecie dla firm lub marki własnej.

To specjalność dla osób pasjonujących się najnowszymi technologiami i Internetem, które chcą świadomie i profesjonalnie kształtować swój wizerunek i wizerunek firm.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Komunikacja
wizerunkowa

Celem studiów na tej specjalności jest  przygotowanie studentów do pracy w za kresie kształtowania wizerunku firm, instytucji i osób w każdej branży.  Zapotrzebowanie na rynku pracy na specjalistów w tym zakresie nie słabnie od wielu lat.  Studia na tej specjalności przygotowują do pracy między innymi w agencjach kreatywnych, agencjach public relations, na stanowiskach rzeczników prasowych.

To specjalność dla osób, które chcą mieć wiedzę i umiejętności kreowania wizerunku w mediach, a szczególnie w Internecie.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Odkryj perspektywy zawodowe:
  • Copywriter
  • Specjalista e – commerce
  • Specjalista ds. social media
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Project Manager
  • Specjalsita ds. kształtowania wizerunku marki
  • Bloger, podcaster, vloger
  • Producent audio i video
  • Analityk mediów
  • Influencer
Studia II stopnia
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Forma: stacjonarne, niestacjonarne
Czas trwania:  4 semestry
CZESNE ZA MIESIĄC
630 zł
Tryb stacjonarny
560 zł
Tryb niestacjonarny
Płatne 5 miesięcy w semestrze
REKRUTACJA:

20.04.2022 – 30.07.2022

PIERWSZE ZAJĘCIA:

Październik 2022

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Jak aplikować?
Wystarczą 4 proste kroki:
01
Rekrutacja online

Zarejestruj się TUTAJ

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
02
Skompletuj wymagane dokumenty. Potrzebujesz:
  • wypełniony w rekrutacji online, wydrukowany formularz wraz ze zdjęciem,
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów oraz suplementu do dyplomu (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • średnią ocen z toku studiów potwierdzoną przez dziekanat,
  • zgodę dziekana danego wydziału na podjęcie studiów (dotyczy kandydatów, którzy kontynuują naukę na kierunku innym niż na studiach I stopnia).
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
03
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (100 zł**) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

* Absolwenci WSIiZ, WSZiA, WSE są zwolnieni z opłaty wpisowego.
** W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 100 zł.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
04
Sprawdź wyniki rekrutacji.

Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.

Odkrywaj WSIiZ
Poznaj Uczelnię
Wirtualny spacer po kampusie
Obejrzyj ponad 130 panoram w wersji desktopowej, mobilnej oraz przygotowanej dla posiadaczy okularów VR.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Skip to content