W II turze rekrutacji kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna jest dostępny wyłącznie przez odrębną ścieżkę kształcenia – Grafika komputerowa i produkcja multimedialna.

Studia II stopnia

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Forma: stacjonarne, niestacjonarne / Czas trwania: 4 semestry

Wejdź do pasjonującego świata nowych i starych mediów – odkryj tajniki multimediów, komunikacji, public relations oraz grafiki komputerowej. Wybierz Dziennikarstwo – studia we WSIiZ.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku

DOŁĄCZ DO GRUPY

3. Przed współczesnymi dziennikarzami otwierają się drzwi do kariery w branżach związanych z Public Relations oraz nowoczesnych agencjach marketingowych, a studia dziennikarstwo we WSIiZ to gwarancja aktywnego uczestnictwa w rozwoju nowych mediów.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
DZIENNIKARSTWO W ŚWIECIE BIZNESU
Polscy i zagraniczni pracodawcy poszukują specjalistów z szerokim zapleczem content marketingowym i analitycznym. To właśnie do nich kierowanych jest najwięcej ofert pracy.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
INTERDYSCYPLINARNOŚĆ
Skoncentruj się na rozwoju umiejętności analitycznych, przygotuj do sprawnej pracy w zespole oraz sprawnego przetwarzania informacji, które otworzą drzwi do kariery w branży medialnej, kreatywnej lub internetowej.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
CYFROWA TRANSFORMACJA
Badanie przeprowadzone przez Reuters Institute for the Study of Journalism wykazało, że pandemia znacznie przyspieszyła cyfrową rewolucję oraz wpłynęła na wzrost zaufania społeczeństwa do dziennikarstwa.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Dlaczego warto studiować dziennikarstwo i komunikację społeczną we WSIiZ?
01
Postaw na rozwój!
Jak skutecznie zbadać odbiór komunikatów reklamowych i medialnych oraz przeanalizować funkcjonalność strony internetowej? Wystarczy skorzystać z Eyetrackera, urządzenia śledzącego ruch gałek ocznych, dostępnego w nowocześnie wyposażonym Laboratorium Ergonomii Neurokognitywnej, z którego skorzystasz, jeśli wybierzesz dziennikarstwo – studia we WSIiZ.
02
Intro Media
Dołącz do grupy studentów, którzy wspólnie tworzą rzeszowski Portal Informacyjny intro.media, Grupę Medialną składającą się z radia internetowego – Intro radio, telewizji internetowej – Intro TV oraz magazynu internetowego – Intro Magazyn.
03
#BezSieci
Nauka jest ważna, ale to podczas przygotowania do publikacji artykułów w uznanych czasopismach medioznawczych i udziału w licznych badaniach naukowych, w tym – #BezSieci, którego celem było sprawdzenie jak wpływa na nas długoterminowy brak dostępu do Internetu, można zdobyć najwięcej doświadczenia!
04
Koła Naukowe
Czym jest FOMO, jak zbudować wizerunek w sieci i co tak naprawdę daje nam korzystanie z Internetu? Dołącz do Koła Naukowego Marketingu i Mediów – laureata kwartalnych nagród Rektora za najprężniej działające koło naukowe we WSIiZ, by odkryć odpowiedź na te i wiele innych pytań.
Przykładowe zajęcia
Sprawdź, do jakich zajęć wykorzystasz nasze nowoczesne laboratoria:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • Analityka internetowa i badania User Experience
  • Multimedia w Internecie
  • Analiza dyskursu medialnego
  • Analiza zawartości mediów
  • Media a komunikacja międzykulturowa
  • Psychologia społeczna
  • Media i polityka
  • Metody badań medioznawczych
  • Warsztat rzecznika prasowego
  • Copywriting
Specjalności
Studia magisterskie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na dwóch atrakcyjnych specjalnościach.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Social media
w biznesie
NOWOŚĆ

Zostań specjalistą z zakresu sprawnego wykorzystywania mediów społecznościowych w działalności firm, pod względem marketingowym, zarządzania społecznościami oraz budowania wizerunku marki.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Komunikacja
wizerunkowa
NOWOŚĆ

Umiejętnie wykorzystuj techniki i narzędzia kreacji medialnej – tekstowej, audialnej, audiowizualnej oraz multimedialnej do budowania silnej pozycji zawodowej.

Grafika komputerowa w mediach odrębna ścieżka kształcenia
Na odrębnej ścieżce kształcenia, przedmioty specjalnościowe będziesz realizować już od I semestru studiów.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Odkryj perspektywy zawodowe:
  • Copywriter
  • Grafik komputerowy
  • Redaktor
  • Dziennikarz
  • Analityk rynku mediów
  • Analityk wizerunku medialnego
  • Specjalista ds. marketingu
Studia II stopnia
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Forma: stacjonarne, niestacjonarne
Czas trwania:  4 semestry
CZESNE ZA MIESIĄC
570 zł
Tryb stacjonarny
510 zł
Tryb niestacjonarny
Płatne 5 miesięcy w semestrze
PIERWSZE ZAJĘCIA:
Październik 2021
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Jak aplikować?
Wystarczą 4 proste kroki:
01
Rekrutacja online

Zarejestruj się TUTAJ

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
02
Skompletuj wymagane dokumenty. Potrzebujesz:
  • wypełniony w rekrutacji online, wydrukowany formularz wraz ze zdjęciem,
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów oraz suplementu do dyplomu (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • średnią ocen z toku studiów potwierdzoną przez dziekanat,
  • zgodę dziekana danego wydziału na podjęcie studiów (dotyczy kandydatów, którzy kontynuują naukę na kierunku innym niż na studiach I stopnia).
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
03
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (100 zł**) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

* Absolwenci WSIiZ, WSZiA, WSE są zwolnieni z opłaty wpisowego.
** W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 100 zł.

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
04
Sprawdź wyniki rekrutacji.

Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.

Odkrywaj WSIiZ
Poznaj Uczelnię
Wirtualny spacer po kampusie
Obejrzyj ponad 130 panoram w wersji desktopowej, mobilnej oraz przygotowanej dla posiadaczy okularów VR.
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna