TRWA REKRUTACJA
STUDIA II STOPNIA MAGISTERSKIE
FORMA STUDIÓW:
niestacjonarne
3 semestry
Współczesny marketing to praktyczne, wykorzystujące nowe technologie kompetencje połączone ze skutecznym wykorzystaniem umiejętności miękkich. Studiując Digital Marketing we WSIiZ, zdobędziesz wiedzę i narzędzia, które pomogą Ci obrać ścieżkę sukcesu.
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
REKRUTACJA:
22.04.2025 – 31.07.2025
ORGANIZACJA STUDIÓW:
pt. – niedz. – forma niestacjonarna
W formie niestacjonarnej piątki online.
CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):
–
FORMA STACJONARNA
900 zł
FORMA NIESTACJONARNA
ATUTY KIERUNKU
SPECJALNOŚCI
Studia ___ na kierunku ___ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na atrakcyjnych specjalnościach.
Brak elementów do wyświetlenia.
PROGRAM STUDIÓW
Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy przedmioty do wyboru.
65%
zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM
KARIERA
Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
Digital Marketing Specialist
Social Media Manager
E-commerce Manager
Content Manager
Marketing Specialist
SEM / PPC Specialist
SEO Specialist
PR Specialist
20%
Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku
73%
Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.
30%
To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
OPINIA EKSPERTA
„Automatyzacja i optymalizacja, ale też kreatywność i ludzki pierwiastek w kreacji – taki jest współczesny Digital Marketing.”
Rynek pracy w branży marketingowej charakteryzuje się dużą dynamiką i zapotrzebowaniem na umiejętności miękkie (takie jak tworzenie contentu opartego na analizie potrzeb klienta), ale też techniczne (związane np. z optymalizacją kampanii). Kandydat na studia z Digital Marketingu powinien otworzyć się na nowe wyzwania i dynamiczny autorozwój, ale i cechować się ciekawością: nowych narzędzi, transformacji cyfrowych, świata i ludzi.
DR INŻ. WOJCIECH SZYMAŃSKI
Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Digital Marketing II stopnia we WSIiZ!
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Doradca Zarządu Podkarpackiego Centrum Innowacji; ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Jako profesor WSIiZ od wielu lat uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. W firmie oprócz koordynowania pracą blisko 100–osobowego zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu. Od wielu lat ekspert Agencji Public Relations Exacto oraz serwisu i wydawnictwa Newsline.pl. Kwalifikowany specjalista Google Advertising Professional. Autor audytów użyteczności oraz analiz biznesowych.
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
Współwłaściciel Koala Marketing. Doradca i strateg marketingowy. Przez wiele lat związany z Google jako lider w programach edukacyjnych dla przedsiębiorców, prowadząc tysiące konsultacji, szkoleń i wystąpień dla przedsiębiorców z całej Polski. Od kilkunastu lat wspiera firmy i marki w budowaniu skutecznej komunikacji – od fundamentów strategicznych po wdrożenia technologiczne i rozwiązania oparte na AI.
Założyciel i prezes Festiwalu PL:ON oraz studia innowacji Fast5 (Fast Forward Incubation Vehicle). Socjolog zafascynowany zmianami technologicznymi i ich wpływem na życie ludzi. Jest twórcą kultowej konferencji InternetBeta, którą organizował i prowadził przez 10 lat, a także innych wydarzeń, m.in. StartupFest dla Agory S.A. i Startup Adventure dla Burdy Polska. Został uhonorowany tytułem „Człowieka Roku Polskiego Internetu” i doceniony za wkład w rozwój Miasta Rzeszowa.
dr
Radosław Wierzbiński
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Doradca Zarządu Podkarpackiego Centrum Innowacji; ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Jako profesor WSIiZ od wielu lat uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. W firmie oprócz koordynowania pracą blisko 100–osobowego zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu. Od wielu lat ekspert Agencji Public Relations Exacto oraz serwisu i wydawnictwa Newsline.pl. Kwalifikowany specjalista Google Advertising Professional. Autor audytów użyteczności oraz analiz biznesowych.
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
Współwłaściciel Koala Marketing. Doradca i strateg marketingowy. Przez wiele lat związany z Google jako lider w programach edukacyjnych dla przedsiębiorców, prowadząc tysiące konsultacji, szkoleń i wystąpień dla przedsiębiorców z całej Polski. Od kilkunastu lat wspiera firmy i marki w budowaniu skutecznej komunikacji – od fundamentów strategicznych po wdrożenia technologiczne i rozwiązania oparte na AI.
mgr
Mateusz Tułecki
Założyciel i prezes Festiwalu PL:ON oraz studia innowacji Fast5 (Fast Forward Incubation Vehicle). Socjolog zafascynowany zmianami technologicznymi i ich wpływem na życie ludzi. Jest twórcą kultowej konferencji InternetBeta, którą organizował i prowadził przez 10 lat, a także innych wydarzeń, m.in. StartupFest dla Agory S.A. i Startup Adventure dla Burdy Polska. Został uhonorowany tytułem „Człowieka Roku Polskiego Internetu” i doceniony za wkład w rozwój Miasta Rzeszowa.
TRWA REKRUTACJA
STUDIA II STOPNIA MAGISTERSKIE
FORMA STUDIÓW:
niestacjonarne
3 semestry
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
Start: 22 kwietnia 2025
KROK 1
Wybierz kierunek studiów
KROK 2
Załóż konto w systemie rekrutacyjnym
KROK 3
Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny
KROK 4
Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.
KROK 5
Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025
Uruchomienie przez Uczelnię danego kierunku studiów lub specjalności na danym kierunku studiów jest uzależnione od zebrania się wymaganej (w wyjątkowych przypadkach limitowanej) liczby chętnych. Warunki uruchomienia kierunku lub specjalności są określone w Regulaminie przyjęć na studia oraz w Regulaminie odpłatności za studia i inne formy kształcenia.
ODKRYJ WIĘCEJ