Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025 trwa do 31 lipca!

Studia II stopnia

Digital marketing

Forma: niestacjonarne/ Czas trwania: 3 semestry

Zmień losy swojej kariery, zdobywając umiejętności w zakresie Digital marketingu. Zdobądź praktyczną wiedzę i tytuł magistra w 3 semestry. Transformacja cyfrowa to nie pieśń przyszłości, ale to co się dzieje tu i teraz. Kreuj świat komunikacji dookoła siebie i zadbaj o to, żebyś był widoczny. Ucz się od najlepszych pod okiem IAB Polska. Zyskaj certyfikat DIgital MArketing Qualification (DIMAQ®) jeszcze w trakcie studiów!

Kierunek dający możliwość zdobycia branżowych certyfikatów za darmo

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zdobądź za darmo certyfikat DIMAQ® (DIgital MArketing Qualification) już w
trakcie studiów, bez wychodzenia z Uczelni!

Certyfikat DIMAQ® daje Ci:

  • potwierdzenie posiadanej wiedzy i umiejętności w digital marketingu,
  • wyjątkowy dostęp do zamkniętej bazy wiedzy o marketingu cyfrowym,
  • możliwość dalszego rozwoju poprzez preferencyjne warunki uczestniczenia
    w branżowych wydarzeniach,
  • niewątpliwy atut w kształtowaniu ścieżki rozwoju Twojej kariery,
  • wyróżnienie spośród konkurencji – certyfikat ten jest rozpoznawalny i
    uznawany w branży i wśród marketerów.

Do egzaminu certyfikującego podchodzisz w pierwszym zamiejscowym Centrum
Egzaminacyjnym IAB Polska – w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w
Rzeszowie.


Trendy i potrzeby rynku – Digital marketing

Digital marketing to nie tylko teoria! W tym obszarze bardzo istotna jest praktyka. Wykorzystaj szansę i kontakt z wykładowcami, którzy mają wieloletnie doświadczenie w Digital marketingu – czerp od nich wiedzę, inspiruj się i twórz kreatywne komunikaty.
Digital marketing

ATRAKCYJNE ZAROBKI

Cechami charakterystycznymi branży Digital marketingu są duże zarobki oraz możliwość realizowania kreatywnych projektów – krajowych i międzynarodowych. Według statystyk, Digital marketing jest jedną z lepiej opłacanych branż, poza tym daje duże możliwości rozwoju swojej kariery, a tym samym szybkiego awansowania. Praca w Digital marketingu to nie tylko realizowanie lokalnych projektów – to przede wszystkim funkcjonowanie w Internecie, który jak wiemy, nie ma granic.
Digital marketing

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

Sektorowa Rada ds. Kompetencji w zakresie komunikacji marketingowej opracowała główne obszary kompetencji pracowników w tej branży, które wymagają rozwoju. Są to kompetencje w zakresie nowych technologii marketingowych, planowanie i efektywność kampanii reklamowych, zarządzanie projektami, kreatywność, umiejętności managerskie, analiza danych. Program studiów II stopnia w zakresie Digital marketingu pozwoli Ci zdobyć takie umiejętności. To jeden z najszybciej rozwijających się zawodów, który szybko nie zniknie z rynku. 
Digital marketing

BĄDŹ WOLNY – PRACUJ TAK JAK CHCESZ!

Będąc graczem na rynku Digital marketingu, możesz współpracować z każdą dowolną, szeroko rozumianą agencją kreatywną – zarówno jako jej pracownik, jak i freelancer. Ale możesz także budować swoją markę osobistą – działając jako ekspert dla różnych firm – bo przecież każdy potrzebuje dzisiaj marketingu. Bycie influencerem wydaje się tutaj również ciekawą perspektywą. Branża Digital marketing po pierwsze nie musi być związana z konkretną lokalizacją geograficzną – możesz pracować tam gdzie chcesz! Bądź na wiecznych wakacjach, pracując zdalnie z dowolnego miejsca na Ziemi.
Digital marketing

mgr Łukasz Bis – Prodziekan kierunku

Dlaczego warto studiować Digital marketing we WSIiZ?

01

Praktyczne kształcenie

Prawdziwe kształcenie opiera się o praktykę. Tylko w ten sposób zdobędziesz niezbędne kompetencje. Dlatego WSIiZ stawia na kształcenie praktyczne. Ponad 70% zajęć w programie studiów rozwija umiejętności praktyczne. Blisko 50% kadry to przedstawiciele biznesu. Ciekawe praktyki, staże? U nas to żaden problem!
02

Certyfikacja DIMAQ®

Studia przygotują Cię do egzaminu w celu zdobycia certyfikatu DIMAQ®. We WSIiZ funkcjonuje Centrum Certyfikacyjne IAB Polska DIMAQ®. To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Metodologia DIMAQ® została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. 
03

Akredytacja IAB Polska

Kierunek Digital marketing powstał we współpracy ze specjalistami ze Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Kształcenie z akredytacją IAB Polska gwarantuje rzetelne przygotowanie do zawodu, a jednocześnie zdobycie potwierdzenia kwalifikacji certyfikatem DIMAQ®. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie od 2015 roku jest członkiem IAB Polska, co wyróżnia nas na tle innych uczelni. Dzięki przynależności do IAB Polska mamy realny wpływ na branżę. 
04

Współpraca z biznesem

Skorzystaj z wypracowanej przez lata pozycji WSIiZ na mapie polskiego digitalu. Dzięki studiowaniu we WSIiZ możesz być jednym z uczestników Konferencji InternetBeta – jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce (www.internetbeta.pl). Realizuj praktyki w najlepszych agencjach kreatywnych współpracujących z Uczelnią!

Partnerzy kierunku

Zobacz, z kim współpracujemy

Przykładowe zajęcia

Sprawdź, jakie zajęcia proponujemy na kierunku Digital marketing:
Digital marketing
  • Podstawy digital marketingu
  • Content marketing
  • Zarządzanie projektem marketingowym
  • Influencer marketing
  • Analityka webowa i user experience
  • Kreacja na potrzeby social media
  • Prawo internetu
  • Video advertising
  • Psychologia reklamy
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Kadra

Poznaj wybranych wykładowców, którzy poprowadzą Twoje zajęcia!
Sławomir Gawroński

dr hab., EMBA, prof. WSIiZ

Sławomir Gawroński

Profesor w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, wieloletni Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej. Specjalizuje się w Public relations, komunikacji marketingowej i brandingu. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Anna Robotycka

dr

Anna Robotycka

Twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną w latach 2015-2020 według Media i Marketing Polska.

Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych oraz e-commerce marek.

Łukasz Bis

mgr

Łukasz Bis

Dyrektor Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego WSIiZ. Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Digital Marketing. Prowadzi zajęcia związane z m.in. video mappingiem, VR, projektowaniem przestrzeni multimedialnych. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Nikodem Sarna

dr

Nikodem Sarna

Doktor nauk o zarządzaniu i jakości.

Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.

Jacek Szostak
Jacek Szostak

Psycholog, trener z 15-letnim doświadczeniem, coach indywidualny i zespołowy, mentor.
Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji z zakresu komunikacji i zakresu projektowania usług wśród specjalistów polskich, a także międzynarodowych firm.

Robert Chudy

dr

Robert Chudy

Praktyk i doświadczony specjalista ds. komunikacji biznesowej. Od ponad dekady doradza, konsultuje oraz realizuje projekty marketingowe oraz PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w mediach cyfrowych oraz tradycyjnych, działaniach employer brandingowych oraz public relations.

Digital marketing

Odkryj perspektywy zawodowe:

  • Digital marketing specialist
  • Specjalista/menedżer social media
  • Office manager
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej
  • E-commerce manager
  • Content manager
  • Administrator serwisów sprzedażowych
  • Analityk sprzedaży e-commerce
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista SEO
  • Specjalista Google Ads
  • Copywriter
  • Specjalista ds. Link Buildingu
  • Specjalista PR
Studia II stopnia
Digital marketing
Forma: niestacjonarne
Czas trwania:  3 semestry
CZESNE ZA MIESIĄC
840 zł
Tryb niestacjonarny
Płatne 5 miesięcy w semestrze
REKRUTACJA:
22.04.2024 – 31.07.2024
PIERWSZE ZAJĘCIA:

Listopad 2024

Digital marketing
Digital marketing

Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku

DOŁĄCZ DO GRUPY

Jak aplikować?
Wystarczą 4 proste kroki:
01
Rekrutacja online

Zarejestruj się TUTAJ

Digital marketing
02
Skompletuj wymagane dokumenty. Potrzebujesz:
  • wypełniony w rekrutacji online, wydrukowany formularz wraz ze zdjęciem,
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów oraz suplementu do dyplomu (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • średnią ocen z toku studiów potwierdzoną przez dziekanat,
  • zgodę dziekana danego wydziału na podjęcie studiów (dotyczy kandydatów, którzy kontynuują naukę na kierunku innym niż na studiach I stopnia).
Digital marketing
03
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (100 zł**) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

* Absolwenci WSIiZ są zwolnieni z opłaty wpisowego.
** W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 100 zł.

Digital marketing
04
Sprawdź wyniki rekrutacji.

Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.

Odkrywaj WSIiZ
Poznaj Uczelnię
Wirtualny spacer po kampusie
Obejrzyj ponad 130 panoram w wersji desktopowej, mobilnej oraz przygotowanej dla posiadaczy okularów VR.
Digital marketing
Skip to content