STUDIA II STOPNIA MAGISTERSKIE
FORMA STUDIÓW:
niestacjonarne
3 semestry
Współczesny marketing to praktyczne, wykorzystujące nowe technologie kompetencje połączone ze skutecznym wykorzystaniem umiejętności miękkich. Studiując Digital Marketing we WSIiZ, zdobędziesz wiedzę i narzędzia, które pomogą Ci obrać ścieżkę sukcesu.
REKRUTACJA:
22.04.2025 – 31.07.2025
ORGANIZACJA STUDIÓW:
pt. – niedz. – tryb niestacjonarny
W trybie niestacjonarnym piątki online.
CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):
–
FORMA STACJONARNA
900 zł
FORMA NIESTACJONARNA
ATUTY KIERUNKU
Studenci Digital Marketingu we WSIiZ przez cały cykl studiów przygotowują się i do pracy w zawodzie, i do bezpłatnego potwierdzenia swoich kompetencji certyfikatem DIMAQ® (do wyboru poziom Student / Basic), który jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych.
Certyfikat DIMAQ® daje Ci:
Certyfikat zdasz na miejscu, w uczelni – we WSIiZ funkcjonuje jedno z dwóch Centrów Certyfikacyjnych IAB Polska DIMAQ® w Polsce!
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O KIERUNKU I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
Sprawdź nasz fanpage i poznaj nas lepiej!
SPECJALNOŚCI
Studia ___ na kierunku ___ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na atrakcyjnych specjalnościach.
Brak elementów do wyświetlenia.
PROGRAM STUDIÓW
Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy przedmioty do wyboru.
65%
zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM
KARIERA
Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
Digital Marketing Specialist
Social Media Manager
E-commerce Manager
Content Manager
Marketing Specialist
SEM / PPC Specialist
SEO Specialist
PR Specialist
20%
Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku
73%
Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.
30%
To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współpracujesz natomiast z Pionem Komunikacji Marketingowej przy organizacji najważniejszych uczelnianych eventów takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!
Jako uczelnia międzynarodowa, WSIiZ wykształciła do tej pory 9500 studentów z 82 krajów świata, a otwartość, tolerancja i integracja są wpisane w nasze DNA. Skorzystaj z wyjątkowych możliwości, jakie oferuje globalne środowisko studentów – baw się na International Day, Christmas Party czy otrzęsinach, poznawaj egzotyczne kraje i kultury i ucz się angielskiego… przy okazji!
Bądź bliżej branży i sukcesu
Akredytacja IAB to niejedyny sukces, jakim może pochwalić się nasza uczelnia w zakresie digital marketingu! Jako student WSIiZ staniesz się uczestnikiem ważniejszych wydarzeń branżowych, a także zyskasz możliwość podejmowania staży i praktyk (również płatnych) u partnerów kierunku. Wykorzystaj tę szansę!
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
PARTNER STRATEGICZNY
IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to organizacja zrzeszająca liderów rynku reklamy internetowej i marketingu cyfrowego. Umowa partnerska między IAB a WSIiZ oferuje studentom dostęp do najnowszych raportów i analiz, dzięki czemu mogą śledzić bieżące trendy w marketingu cyfrowym i reklamie online. Dodatkowo, treści zajęć są ustalane na bieżąco zgodnie z dynamicznymi zmianami i innowacjami wprowadzanymi w świecie digital marketingu.
WSPÓŁPRACA
Z BIZNESEM
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
OPINIA EKSPERTA
„Automatyzacja i optymalizacja, ale też kreatywność i ludzki pierwiastek w kreacji – taki jest współczesny Digital Marketing.”
Rynek pracy w branży marketingowej charakteryzuje się dużą dynamiką i zapotrzebowaniem na umiejętności miękkie (takie jak tworzenie contentu opartego na analizie potrzeb klienta), ale też techniczne (związane np. z optymalizacją kampanii). Kandydat na studia z Digital Marketingu powinien otworzyć się na nowe wyzwania i dynamiczny autorozwój, ale i cechować się ciekawością: nowych narzędzi, transformacji cyfrowych, świata i ludzi.
DR INŻ. WOJCIECH SZYMAŃSKI
Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Digital Marketing II stopnia we WSIiZ!
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
CEO IdeoForce, uczy skutecznych strategii SEM i e-commerce. Studenci zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, zwiększania widoczności firm i pozyskiwania klientów online
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
CEO Koala Marketing, specjalista od strategii, optymalizacji i nowych technologii w marketingu. Uczy studentów pracy w środowisku marketingowym i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do tworzenia i planowania contentu.
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
CEO IdeoForce, uczy skutecznych strategii SEM i e-commerce. Studenci zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, zwiększania widoczności firm i pozyskiwania klientów online
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
CEO Koala Marketing, specjalista od strategii, optymalizacji i nowych technologii w marketingu. Uczy studentów pracy w środowisku marketingowym i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do tworzenia i planowania contentu.
Start: 22 kwietnia 2025
KROK 1
Wybierz kierunek studiów
KROK 2
Załóż konto w systemie rekrutacyjnym
KROK 3
Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny
KROK 4
Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.
KROK 5
Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025
ODKRYJ WIĘCEJ