STUDIA II STOPNIA MAGISTERSKIE
FORMA STUDIÓW:
niestacjonarne
3 semestry
Współczesny marketing to praktyczne, wykorzystujące nowe technologie kompetencje połączone ze skutecznym wykorzystaniem umiejętności miękkich. Studiując Digital Marketing we WSIiZ, zdobędziesz wiedzę i narzędzia, które pomogą Ci obrać ścieżkę sukcesu.
REKRUTACJA:
22.04.2025 – 31.07.2025
ORGANIZACJA STUDIÓW:
pt. – niedz. – tryb niestacjonarny
W trybie niestacjonarnym piątki online.
CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):
–
FORMA STACJONARNA
900 zł
FORMA NIESTACJONARNA
ATUTY KIERUNKU
Studenci Digital Marketingu we WSIiZ przez cały cykl studiów przygotowują się i do pracy w zawodzie, i do bezpłatnego potwierdzenia swoich kompetencji certyfikatem DIMAQ® (do wyboru poziom Student / Basic), który jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych.
Certyfikat DIMAQ® daje Ci:
Certyfikat zdasz na miejscu, w uczelni – we WSIiZ funkcjonuje jedno z dwóch Centrów Certyfikacyjnych IAB Polska DIMAQ® w Polsce!
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O KIERUNKU I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
Sprawdź nasz fanpage i poznaj nas lepiej!
SPECJALNOŚCI
Studia ___ na kierunku ___ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na atrakcyjnych specjalnościach.
Brak elementów do wyświetlenia.
PROGRAM STUDIÓW
Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy przedmioty do wyboru.
65%
zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM
KARIERA
Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
Digital Marketing Specialist
Social Media Manager
E-commerce Manager
Content Manager
Marketing Specialist
SEM / PPC Specialist
SEO Specialist
PR Specialist
20%
Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku
73%
Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.
30%
To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Digital Marketing we WSIiZ!
Akredytacja IAB to niejedyny sukces, jakim może pochwalić się nasza uczelnia w zakresie digital marketingu! Jako student WSIiZ staniesz się uczestnikiem ważniejszych wydarzeń branżowych, a także zyskasz możliwość podejmowania staży i praktyk (również płatnych) u partnerów kierunku. Wykorzystaj tę szansę!
Studia magisterskie z Digital Marketingu to też dobry moment, by pomyśleć o swojej karierze zawodowej! Spotkania w ramach Loży Biznesu, konferencje i wykłady są doskonałą okazją do nawiązywania biznesowych relacji, a Biuro Karier – pośrednikiem w przekuwaniu tych kontaktów w relacje zawodowe. W Uczelni działa też program “Talenty WSIiZ”, który umożliwia wyróżniającym się studentom podjęcie pracy w środowisku uczelni!
Bądź bliżej branży i sukcesu
Akredytacja IAB to niejedyny sukces, jakim może pochwalić się nasza uczelnia w zakresie digital marketingu! Jako student WSIiZ staniesz się uczestnikiem ważniejszych wydarzeń branżowych, a także zyskasz możliwość podejmowania staży i praktyk (również płatnych) u partnerów kierunku. Wykorzystaj tę szansę!
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
PARTNER STRATEGICZNY
IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to organizacja zrzeszająca liderów rynku reklamy internetowej i marketingu cyfrowego. Umowa partnerska między IAB a WSIiZ oferuje studentom dostęp do najnowszych raportów i analiz, dzięki czemu mogą śledzić bieżące trendy w marketingu cyfrowym i reklamie online. Dodatkowo, treści zajęć są ustalane na bieżąco zgodnie z dynamicznymi zmianami i innowacjami wprowadzanymi w świecie digital marketingu.
WSPÓŁPRACA
Z BIZNESEM
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
OPINIA EKSPERTA
„Automatyzacja i optymalizacja, ale też kreatywność i ludzki pierwiastek w kreacji – taki jest współczesny Digital Marketing.”
Rynek pracy w branży marketingowej charakteryzuje się dużą dynamiką i zapotrzebowaniem na umiejętności miękkie (takie jak tworzenie contentu opartego na analizie potrzeb klienta), ale też techniczne (związane np. z optymalizacją kampanii). Kandydat na studia z Digital Marketingu powinien otworzyć się na nowe wyzwania i dynamiczny autorozwój, ale i cechować się ciekawością: nowych narzędzi, transformacji cyfrowych, świata i ludzi.
DR INŻ. WOJCIECH SZYMAŃSKI
Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Digital Marketing II stopnia we WSIiZ!
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
CEO IdeoForce, uczy skutecznych strategii SEM i e-commerce. Studenci zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, zwiększania widoczności firm i pozyskiwania klientów online
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
CEO Koala Marketing, specjalista od strategii, optymalizacji i nowych technologii w marketingu. Uczy studentów pracy w środowisku marketingowym i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do tworzenia i planowania contentu.
Head of Advertising Communication & Education w Allegro. Uczy tworzenia skutecznych kampanii i komunikacji z klientem w dynamicznym świecie digital marketingu i mediów cyfrowych.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
CEO IdeoForce, uczy skutecznych strategii SEM i e-commerce. Studenci zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, zwiększania widoczności firm i pozyskiwania klientów online
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Poza działalnością akademicką zajmuje się również nowymi technologami w marketingu od strony praktycznej, biznesowej.
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w Programmatic, Display & Video Ads i SPO. Uczy studentów, jak skutecznie planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w cyfrowym środowisku.
CEO Koala Marketing, specjalista od strategii, optymalizacji i nowych technologii w marketingu. Uczy studentów pracy w środowisku marketingowym i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do tworzenia i planowania contentu.
Start: 22 kwietnia 2025
KROK 1
Wybierz kierunek studiów
KROK 2
Załóż konto w systemie rekrutacyjnym
KROK 3
Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny
KROK 4
Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.
KROK 5
Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025
ODKRYJ WIĘCEJ