TRWA REKRUTACJA
STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE
FORMA STUDIÓW:
stacjonarne lub niestacjonarne
6 semestrów
Aktualna, poparta międzynarodowymi certyfikatami wiedza i praktyczne kształcenie – to kierunek Marketing i nowe media we WSIiZ! Aplikuj i bądź zawsze o krok przed trendami.
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
REKRUTACJA:
22.04.2025 – 31.07.2025
ORGANIZACJA STUDIÓW:
pon. – pt. – tryb stacjonarny
pt. – niedz. – tryb niestacjonarny
W trybie niestacjonarnym piątki online.
PUNKTOWANE PRZEDMIOTY:
obowiązkowe: język polski, matematyka, język obcy
nieobowiązkowe*: historia lub WOS
* dodatkowo punktowane
CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):
ATUTY KIERUNKU
Jak potwierdzić swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Zdobywając cenione w branży międzynarodowe certyfikaty. Dołącz do grona studentów WSIiZ na kierunku Marketing i nowe media i zyskaj możliwość uzyskania certyfikatu DIMAQ® Student zupełnie za darmo! To atut, którym mogą pochwalić się tylko nieliczni absolwenci – zapewnij sobie przewagę na starcie!
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O KIERUNKU I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
Sprawdź nasz fanpage i poznaj nas lepiej!
SPECJALNOŚCI
Studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na specjalnościach odpowiadających na wyzwania rynku pracy.
Specjalność Media relations to klasyka w nowym wydaniu opracowana z myślą o osobach zainteresowanych współpracą z mediami. W programie przewidziano przedmioty związane z profesjonalnym przygotowaniem materiałów dla mediów, zarządzaniem komunikacją w sytuacji kryzysu oraz pracą z kamerą i mikrofonem.
Absolwent tej specjalności to osoba z zacięciem dziennikarskim występująca w charakterze rzecznika prasowego, pracownika biura prasowego lub agencji wspomagającej media relations firm i instytucji.
Specjalność ta jest nastawiona na interdyscyplinarność i poszerzenie kompetencji poszukiwanych na rynku pracy. Oferuje zdobycie praktycznego doświadczenia w obszarze designu graficznego, wideo, marketingu, komunikacji wizualnej i wizerunku firm, instytucji i marek.
Absolwent tej specjalności to wszechstronny marketer z umiejętnościami z zakresu projektowania graficznego, wiedzą na temat kompozycji, koloru i semiotyki obrazu oraz wszechstronnych narzędzi projektowania, w tym co-code.
Specjalność ta zakłada zdobycie praktycznych umiejętności na poziomie profesjonalnej obsługi mediów społecznościowych. Została opracowana w odpowiedzi na potrzeby ciągle rozwijającej się i zmieniającej gałęzi marketingu opartego o media społecznościowe. W ramach programu przewidziano zagadnienia content marketingowe, związane z planowaniem, wdrażaniem i ewaluacją kampanii w oparciu o narzędzia monitoringu i analitykę danych.
Absolwent tej specjalności to marketer skoncentrowany na social media marketingu i współpracy z influencerami. Profesjonalnie pozyskuje dane o użytkownikach, opracowuje plany kampanii social mediowych, wdraża je, ewaluuje i optymalizuje w czasie rzeczywistym.
PROGRAM STUDIÓW
Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy specjalności i przedmioty do wyboru.
68%
zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM
KARIERA
Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ!
Marketing Specialist
Media planner
Project Manager
Brand Specialist
Link Building Specialist
PR Specialist
Analityk
20%
Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku.
73%
Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.
30%
To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku.
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ!
WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współorganizujesz natomiast najważniejsze uczelniane eventy takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!
Czy wiesz, że we WSIiZ działa prężnie program Erasmus+, a sama uczelnia wykształciła do tej pory 9500 studentów z 82 krajów świata? Międzynarodowość jest na stałe wpisana w nasze DNA, a nasi studenci chętnie biorą udział w międzynarowych inicjatywach – nie tylko na Uczelni, ale też podczas zagranicznej wymiany studenckiej. Studiując we WSIiZ, otwierasz się na świat!
Działaj na rzecz uczelni i zdobywaj cenne doświadczenie
WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współorganizujesz natomiast najważniejsze uczelniane eventy takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to organizacja zrzeszająca liderów rynku reklamy internetowej i marketingu cyfrowego. Umowa partnerska między IAB a WSIiZ oferuje studentom dostęp do najnowszych raportów i analiz, dzięki czemu mogą śledzić bieżące trendy w marketingu cyfrowym i reklamie online. Dodatkowo, treści zajęć są ustalane na bieżąco zgodnie z dynamicznymi zmianami i innowacjami wprowadzanymi w świecie digital marketingu.
WSPÓŁPRACA
Z BIZNESEM
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
OPINIA EKSPERTA
„Marketing cały czas się zmienia, dlatego nie wystarczy znajomość teorii. Trzeba rozumieć algorytmy, rynek, dane i zaprzyjaźnić się z AI. Tego uczymy od pierwszego semestru.”
Pracodawcy poszukują specjalistów konkretnych dziedzin biegle posługujących się narzędziami marketingowymi i potrafiących wykorzystać je praktycznie – od nagrywania viralowych rolek na Tiktok po analizę danych z AI. WSIiZ to certyfikaty, zajęcia w studiach (np. radiowym czy telewizyjnym) i systemy reklamowe poznawane od środka. Słowem – kompetencje, którymi pochwalisz się w CV i na LinkedIn!
MGR TOMASZ ŁYSOŃ
Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Marketing i nowe media I stopnia we WSIiZ!
Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.
Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.
Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.
Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.
TRWA REKRUTACJA
STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE
FORMA STUDIÓW:
stacjonarne lub niestacjonarne
6 semestrów
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
Start: 22 kwietnia 2025
KROK 1
Wybierz kierunek studiów
KROK 2
Załóż konto w systemie rekrutacyjnym
KROK 3
Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny
KROK 4
Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.
KROK 5
Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025
ODKRYJ WIĘCEJ