Wirtualny spacer
Godło Polski

TRWA REKRUTACJA

STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE

Marketing i nowe media

FORMA STUDIÓW:

stacjonarne lub niestacjonarne

6 semestrów

Aktualna, poparta międzynarodowymi certyfikatami wiedza i praktyczne kształcenie – to kierunek Marketing i nowe media we WSIiZ! Aplikuj i bądź zawsze o krok przed trendami.  

REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025

REKRUTACJA:

22.04.2025 – 31.07.2025

JAK PRZEBIEGA PROCES REKRUTACJI?

ORGANIZACJA STUDIÓW:

pon. – pt. – tryb stacjonarny
pt. – niedz. – tryb niestacjonarny

W trybie niestacjonarnym piątki online.

PUNKTOWANE PRZEDMIOTY:

obowiązkowe: język polski, matematyka, język obcy
nieobowiązkowe*: historia lub WOS

* dodatkowo punktowane

CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):

800 zł

FORMA STACJONARNA

800 zł

FORMA NIESTACJONARNA

ATUTY KIERUNKU

Dlaczego warto studiować Marketing i nowe media we WSIiZ?

Marketing i nowe media

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O KIERUNKU I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Sprawdź nasz fanpage i poznaj nas lepiej!

SPECJALNOŚCI

Odkryj ścieżki kariery w Marketingu i nowych mediach!

Studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na specjalnościach odpowiadających na wyzwania rynku pracy.   

Media Relations

Specjalność Media relations to klasyka w nowym wydaniu opracowana z myślą o osobach zainteresowanych współpracą z mediami. W programie przewidziano przedmioty związane z profesjonalnym przygotowaniem materiałów dla mediów, zarządzaniem komunikacją w sytuacji kryzysu oraz pracą z kamerą i mikrofonem.

Absolwent tej specjalności to osoba z zacięciem dziennikarskim występująca w charakterze rzecznika prasowego, pracownika biura prasowego lub agencji wspomagającej media relations firm i instytucji.

Media Design i komunikacja wizerunkowa

Specjalność ta jest nastawiona na interdyscyplinarność i poszerzenie kompetencji poszukiwanych na rynku pracy. Oferuje zdobycie praktycznego doświadczenia w obszarze designu graficznego, wideo, marketingu, komunikacji wizualnej i wizerunku firm, instytucji i marek.

Absolwent tej specjalności to wszechstronny marketer z umiejętnościami z zakresu projektowania graficznego, wiedzą na temat kompozycji, koloru i semiotyki obrazu oraz wszechstronnych narzędzi projektowania, w tym co-code.

Social Media i Influencer Marketing

Specjalność ta zakłada zdobycie praktycznych umiejętności na poziomie profesjonalnej obsługi mediów społecznościowych. Została opracowana w odpowiedzi na potrzeby ciągle rozwijającej się i zmieniającej gałęzi marketingu opartego o media społecznościowe. W ramach programu przewidziano zagadnienia content marketingowe, związane z planowaniem, wdrażaniem i ewaluacją kampanii w oparciu o narzędzia monitoringu i analitykę danych.

Absolwent tej specjalności to marketer skoncentrowany na social media marketingu i współpracy z influencerami. Profesjonalnie pozyskuje dane o użytkownikach, opracowuje plany kampanii social mediowych, wdraża je, ewaluuje i optymalizuje w czasie rzeczywistym.

PROGRAM STUDIÓW

Program studiów dostosowany do potrzeb rynku

Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy specjalności i przedmioty do wyboru. 

68%

zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM

  • Badania społeczne i marketingowe
  • Research internetowy i factchecking
  • Copywriting z elementami pragmatyki językowej
  • Kampanie marketingowe
  • Multimedia w kreacji maretingowej
  • Podstawy digital marketingu
  • Psychospołeczny wpływ marketingu
  • Prezentacja danych i wystąpienia publiczne

KARIERA

Perspektywy zawodowe

Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ! 

Marketing Specialist

Media planner

Project Manager

Brand Specialist

Link Building Specialist

PR Specialist

Analityk

20%

Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku.

73%

Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.

30%

To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku

ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ

Jak możesz się u nas rozwijać?

Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ!   

Studentki Marketingu i nowych mediów I stopnia we WSIiZ w Rzeszowie na konferencji stucenckiej

Działaj na rzecz uczelni i zdobywaj cenne doświadczenie

WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współorganizujesz natomiast najważniejsze uczelniane eventy takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!

Studenci Marketingu i nowych mediów I stopnia we WSIiZ w Rzeszowie na konferencji stucenckiej

Rozwijaj się w międzynarodowym środowisku

Czy wiesz, że we WSIiZ działa prężnie program Erasmus+, a sama uczelnia wykształciła do tej pory 9500 studentów z 82 krajów świata? Międzynarodowość jest na stałe wpisana w nasze DNA, a nasi studenci chętnie biorą udział w międzynarowych inicjatywach – nie tylko na Uczelni, ale też podczas zagranicznej wymiany studenckiej. Studiując we WSIiZ, otwierasz się na świat!

Studenci Marketingu i nowych mediów I stopnia we WSIiZ w Rzeszowie podczas rozmów biznesowych

Stawiaj pierwsze kroki w branży już podczas studiów

Od pierwszego roku studiów do pracy zawodowej czasem daleko, jednak warto budować swoją pozycję w branży jak najwcześniej. A spotkania w ramach Loży Biznesu, konferencje i wykłady są doskonałym punktem wyjścia dla nawiązywania biznesowych relacji czy podejmowania płatnych staży i praktyk! Pamiętaj, że w początkach kariery wsparciem służy Ci też uczelniane Biuro Karier z szeroką bazą kontaktów i profesjonalnymi doradcami!

Studentka Marketingu i nowych mediów I stopnia we WSIiZ w Rzeszowie w pracowni komputerowej

Zapewnij sobie szerokie możliwości rozwoju

Już wiesz, że absolwenci kierunku Marketing i nowe media znajdują pracę i jako analitycy czy link-builderzy, i w charakterze twórców treści czy PR-owców. Licencjat z marketingu daje Ci jednak nie tylko niezbędne do podjęcia pracy umiejętności, ale przede wszystkim otwiera Ci drzwi do dalszego rozwoju – na praktykach w firmach partnerskich, w uczelnianych projektach (również naukowych) oraz na studiach magisterskich z Digital Marketingu. Tylko od Ciebie zależy, którą drogę wybierzesz!

ODKRYWAJ MOŻLIWOŚCI!

Obserwuj fanpage swojego kolegium

DOŁĄCZ DO SPOŁECZNOŚCI WSIiZ

Partnerzy kierunku

WSPÓŁPRACA
Z BIZNESEM

Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.

IAB Polska

IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to organizacja zrzeszająca liderów rynku reklamy internetowej i marketingu cyfrowego. Umowa partnerska między IAB a WSIiZ oferuje studentom dostęp do najnowszych raportów i analiz, dzięki czemu mogą śledzić bieżące trendy w marketingu cyfrowym i reklamie online. Dodatkowo, treści zajęć są ustalane na bieżąco zgodnie z dynamicznymi zmianami i innowacjami wprowadzanymi w świecie digital marketingu.

Koala Marketing

Koala Marketing to podkarpacka agencja reklamowa specjalizująca się w szerokopojętym marketingu internetowym, a w tym: w social media, copywritingu, content marketingu oraz kampaniach e-commerce. Współpraca została podjęta na szczeblu Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej WSIiZ i opiera się na wymianie doświadczeń, realizacji wspólnych przedsięwzięć, prowadzeniu części zajęć przez ekspertów firmy oraz koordynacji praktyk zawodowych w siedzibie Koala Marketing dla studentów kierunków marketingowych.

czytaj więcej o partnerstwie z firmą Koala Marketing

Ringier Axel Springer Polska

PARTNER STRATEGICZNY

Spółka Ringier Axel Springer Polska to wiodący wydawca na rynku cyfrowym w Polsce. Obszar działalności wydawcy obejmuje między innymi media cyfrowe, transakcje i ogłoszenia, digital marketing, technologie i design, a także rozwiązania komunikacyjne. W ramach firmy działa ponad 30 marek, w tym: Forbes, Onet, Opineo.pl, platforma wydawnicza Ring Publishing, NOIZZ, Sympatia, Business Insider Polska. Na mocy współpracy eksperci i praktycy firmy będą aktywnie zaangażowani zarówno w koncepcyjne prace nad nową ofertą dydaktyczną kierunku Marketing i nowe media, jak i same zajęcia ze studentami.

Brand24 - Logo

Brand24

PARTNER STRATEGICZNY

Brand 24 to przedsiębiorstwo o zasięgu światowym działające w branży informatycznej, którego wiodącym produktem jest narzędzie monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. W ramach współpracy specjaliści firmy opiniują program kształcenia na kierunku Marketing i nowe media, a także prowadzą wybrane zajęcia specjalnościowe.

OPINIA EKSPERTA

Bądź zawsze o krok przed trendami

Marketing i nowe media I stopnia we WSIiZ w Rzeszowie - Opinia Eksperta

„Marketing cały czas się zmienia, dlatego nie wystarczy znajomość teorii. Trzeba rozumieć algorytmy, rynek, dane i zaprzyjaźnić się z AI. Tego uczymy od pierwszego semestru.”

Pracodawcy poszukują specjalistów konkretnych dziedzin biegle posługujących się narzędziami marketingowymi i potrafiących wykorzystać je praktycznie – od nagrywania viralowych rolek na Tiktok po analizę danych z AI. WSIiZ to certyfikaty, zajęcia w studiach (np. radiowym czy telewizyjnym) i systemy reklamowe poznawane od środka. Słowem – kompetencje, którymi pochwalisz się w CV i na LinkedIn! 

Mgr Tomasz Łysoń

MGR TOMASZ ŁYSOŃ

Poznaj wybranych wykładowców

Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Marketing i nowe media I stopnia we WSIiZ!    

Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.

Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.

Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.

Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.

Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.

Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.

Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.

Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.

Marketing i nowe media

TRWA REKRUTACJA

STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE

Marketing i nowe media

FORMA STUDIÓW:

stacjonarne lub niestacjonarne

6 semestrów

REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025

Jak wygląda proces rekrutacji?

Start: 22 kwietnia 2025

KROK 1

Wybierz kierunek studiów

KROK 2

Załóż konto w systemie rekrutacyjnym

KROK 3

Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny

KROK 4 ШАГ 4

Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.

KROK 5

Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025

Uruchomienie przez Uczelnię danego kierunku studiów lub specjalności na danym kierunku studiów jest uzależnione od zebrania się wymaganej (w wyjątkowych przypadkach limitowanej) liczby chętnych. Warunki uruchomienia kierunku lub specjalności są określone w Regulaminie przyjęć na studia oraz w Regulaminie odpłatności za studia i inne formy kształcenia.

Czy wiesz, że Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie należy do czołówki najlepszych uczelni w Polsce? Oferujemy kształcenie praktyczne, dostosowane do trendów panujących na rynku pracy. Badania dowodzą, że nasi absolwenci szybko znajdują dobrze płatną pracę i są zadowoleni ze studiów.

ul. mjr. Henryka Sucharskiego 2

35-225 Rzeszów

Telefon: 17 866 11 11

E-mail: wsiz@wsiz.edu.pl