Rekrutacja trwa
Rekrutacja na rok akademicki 2025/2026 rozpocznie się 22 kwietnia 2025 r.
Szukasz pracy, która daje szerokie możliwości rozwoju, pozwala pracować na całym świecie i zmieniać branże? Nie lubisz się nudzić, chcesz kreatywnie pracować z ludźmi i jednocześnie wykorzystywać najnowsze technologie? Jeśli tak, kierunek Marketing i nowe media jest dla Ciebie.
Program studiów to unikalne połączenie wiedzy marketingowej oraz umiejętności praktycznych związanych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych. Przygotujemy Cię do pracy w dziale marketingu, zarządzaniu marką, public relations, reklamie internetowej, social media oraz w branży e-commerce. Natomiast jeżeli wolisz samodzielność, założysz własny biznes i będziesz pomagać innym budować ich pozycję dzięki efektywnej komunikacji. Wybierając te studia, zostaniesz jednym ze specjalistów, pożądanych przez rynek pracy!
Kierunek dający możliwość zdobycia branżowych certyfikatów za darmo
Zdobądź za darmo certyfikat DIMAQ® (DIgital MArketing Qualification) już w
trakcie studiów, bez wychodzenia z Uczelni!
Certyfikat DIMAQ® daje Ci:
Do egzaminu certyfikującego podchodzisz w pierwszym zamiejscowym Centrum
Egzaminacyjnym IAB Polska – w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w
Rzeszowie.
Studiując ten kierunek, masz możliwość odbycia kursu i zdobycia certyfikatów branżowych za darmo już w trakcie trwania studiów!
Certyfikat DIMAQ® daje Ci:
Do egzaminu certyfikującego podchodzisz w pierwszym zamiejscowym Centrum Egzaminacyjnym IAB Polska – w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Certyfikaty na platformie Meta Blueprint to:
Certyfikacja Google to:
dr Iwona Leonowicz-Bukała – opiekun merytoryczny kierunku
Zobacz, z kim współpracujemy
to konkurs, w którym wybierane są najlepsze prace stworzone przez studentów w kategorii animacja i grafika. Co roku zachwycają one swoją oryginalnością członków jury złożonych z profesjonalnych artystów. Konkurs jest organizowany od 2018. Prace wyselekcjonowane do wystawy można określić słowem profesjonalizm. I było ono powtarzane, zarówno przez wykładowców, jak i studentów, którzy widzieli prace zaprezentowane na każdej z wystaw. Sztuka i praca kreatywna to wymagająca dziedzina, każdorazowo twórca mierzy się z wieloma wyzwaniami projektowymi i napotyka wiele pułapek, szczególnie na początku swojej drogi.
Józef Szajna był artystą wybitnym i wszechstronnym, sięgającym po różne formy sztuki, niebojący się odważnych tematów czy treści, co sprawiło, że zapisał się w historii polskiej sztuki. Był jedną z ważniejszych postaci sceny sztuki w okresie po 1945 roku. Dlatego w 2020 uczelnia postanowiła uczcić jego pamięć organizując w 2022 I edycje Biennale im. Prof. Józefa Szajny. Poziom przesłanych prac był niezwykle wysoki. Jury zaskoczyło ogromna świadomość twórcza studentów, a trzeba podkreślić, że temat nie był łatwy. Prace zachwycają swoją urodą, ale przede wszystkim inteligentnym i przemyślanym przesłaniem.
jest to międzynarodowy projekt, który powstał w 2021 z inicjatywy dr Patrycji Longawy. Co roku studenci z wielu uczelni mierzą się z tematem przewodnim każdej edycji. Zarówno studenci jak i wykładowcy wspólnie tworzą prace z zakresu ilustracji czy plakatu. Realizując tą inicjatywę WSIiZ współpracował z ponad 20 uczelniami z wielu stron świata.
dr
Badaczka nowych mediów i sieci społecznościowych, autorka tekstów naukowych, marketingowych i publicystycznych. Prowadzi zajęcia z Copywritingu i Warsztaty crossmedialne. Dziekanka Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.
dr hab., EMBA, prof. WSIiZ
Profesor w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, wieloletni Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej. Specjalizuje się w Public relations, komunikacji marketingowej i brandingu. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
mgr
Strategic & Creative Director w PromoTraffic, praktyk z dużym doświadczeniem w marketingu online, event marketingu, budowie strategii marketingowych i marketingu B2B.
mgr
Doświadczony marketing manager, od 6 lat tworzy i realizuje projekty marketingowe w mediach online i tradycyjnych. Posiada doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii new businessowych dla firm z branży B2B. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji Społecznej naszej Uczelni.
dr
Praktyk i doświadczony specjalista ds. komunikacji biznesowej. Od ponad dekady doradza, konsultuje oraz realizuje projekty marketingowe oraz PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w mediach cyfrowych oraz tradycyjnych, działaniach employer brandingowych oraz public relations.
mgr
Magister Dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Twórczyni artykułów naukowych z zakresu: mediów, źródeł informacji i sztucznej inteligencji. Posiada doświadczenie w pracy radiowej, prasowej i telewizyjnej. Prowadzi zajęcia z Badania rynku mediów, Komunikacji w social mediach, Copywritingu i Nauki o komunikowaniu.
Media relations
To zdecydowanie specjalność dla tych, którzy lubią pracę z ludźmi i wśród ludzi! Media relations jest istotnym elementem strategii komunikacyjnej każdej organizacji, który może przyczynić się do wzrostu zainteresowania mediów, a co za tym idzie – promocji firmy lub instytucji. W ramach przedmiotów specjalnościowych, poznasz tajniki marketingu firm i instytucji, psychospołeczne oddziaływanie marketingu i narzędzia public relations, zasady zarządzania sytuacją kryzysową, spróbujesz też swoich sił w pracy z kamerą i mikrofonem. Oferujemy twórcze środowisko akademickie i kreatywne zadania, które pobudzą Twoje możliwości!
Media Design
i komunikacja wizerunkowa
Jeśli masz w sobie pokłady kreatywności i wiesz, że tworzenie jest dla Ciebie, możliwości w dziedzinie sztuki, designu i komunikacji oferuje ta wyjątkowa specjalność artystyczna. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w obszarze designu graficznego, wideo, marketingu, komunikacji wizualnej i wizerunku firm, instytucji i marek spotkasz także wykładowców, którzy z projektowania sztuki uczynili swój zawód i chcą dzielić się swoją pasją. Gwarantujemy wyjątkowe warunki pracy w małej grupie, na nowoczesnym sprzęcie i z profesjonalnym oprogramowaniem!
Social media
w biznesie
Social media są Twoim naturalnym środowiskiem? Lubisz być w kontakcie z innymi i dzielić się ciekawymi treściami? Jeśli tak, wykorzystaj ten potencjał w pracy. Dzięki tej specjalności, zdobędziesz profesjonalną wiedzę i umiejętności, które sprawią, że w środowisku mediów społecznościowych będziesz się wyróżniał. Wszystkie przedsiębiorstwa wykorzystują dziś platformy społecznościowe do budowania marki, promowania swoich produktów i usług czy też nawiązywania kontaktu z klientami. Zostań specjalistą w dziedzinie social mediów i skutecznie wykorzystuj te narzędzia w kontekście biznesowym!
Wirtualna Rzeczywistość (VR)
i technologie immersyjne
Odkryj fascynujący świat wirtualnej rzeczywistości studiując na tej specjalności! W trakcie studiów poznasz arkana zaawansowanej grafiki trójwymiarowej oraz możliwości jakie niesie video 360, dowiesz się jak projektować interakcję, a także doświadczenie użytkownika, a finalnie opracujesz swoją pierwszą aplikację VR. Ta specjalność studiów przygotuje Cię do pracy w rozwijającej się branży VR, gdzie Twoje umiejętności będą docenione przez przyszłych pracodawców.
Dołącz do Dnia Otwartego Online!
Październik 2025
Zarejestruj się TUTAJ
Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).
* W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 300 zł.
Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.