Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie nawiązało współpracę z podkarpacką agencją marketingową Koala Marketing. Otwiera to nowe perspektywy dla studentów, naukowców i praktyków. Wspólne działania mają na celu zbliżenie środowiska akademickiego do realiów współczesnego rynku marketingowego, łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem zawodowym.
Partnerstwo to wpisuje się w nowoczesny model edukacji, w którym nauka i praktyka wzajemnie się uzupełniają, przynosząc korzyści zarówno uczelni, jak i biznesowi. Umowa o współpracy została podpisana 2 grudnia 2024 roku przez CEO i współzałożyciela Koala Marketing Damiana Nowaka oraz Rektora WSIiZ dr. hab. Andrzeja Rozmusa, prof. WSIiZ. Podczas spotkania inaugurującego współpracę, oprócz sygnatariuszy umowy, obecne były również Prorektorka ds. Nauczania dr Barbara Przywara oraz Prodziekanka kierunków Digital Marketing oraz Grafika komputerowa i produkcja multimedialna dr Gabriela Piechnik-Czyż.
Partnerstwo obejmuje szeroki zakres inicjatyw, w tym wymianę doświadczeń między praktykami i naukowcami, organizację praktyk zawodowych dla studentów oraz realizację wspólnych przedsięwzięć biznesowych, naukowych i dydaktycznych. Jednym z kluczowych elementów współpracy jest właśnie możliwość prowadzenia zajęć przez specjalistów z Koala Marketing, co pozwoli studentom na zdobycie praktycznej wiedzy od ekspertów działających na co dzień w branży marketingowej.
Wspólne działania przewidują również organizację warsztatów i szkoleń, a także promocję osiągnięć naukowych i praktycznych z uwzględnieniem ich wpływu na marketing i komunikację społeczną.
Dzięki tej współpracy studenci kierunków takich jak np. Digital Marketing czy Marketing i Nowe Media, ale także naszych kierunków graficznych, będą mieli szansę rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku zyskując cenne doświadczenie i wiedzę bezpośrednio od praktyków. Partnerstwo między WSIiZ a Koala Marketing to przykład udanej symbiozy nauki i praktyki, przyjaznych relacji pomiędzy uczelnią a biznesem. Myślę, że to początek udanych i owocnych działań – mówi Prodziekanka dr Gabriela Piechnik-Czyż.