Rodzina i znajomi namawiają Cię na studia inżynierskie, ale Twoje myśli od zawsze krążyły wokół kierunków humanistycznych, a zwłaszcza studiów na dziennikarstwie. Równocześnie chcesz lepiej poznać świat współczesnych mediów i rozwinąć się w kierunku nowoczesnego dziennikarstwa. Tylko który kierunek wybrać?

Innowacyjne studia na kierunku komunikacja cyfrowa w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, będą dla Ciebie odpowiednim wyborem! Zastanawiasz się dlaczego? Jeśli chcesz kształtować dalszą przyszłość zawodową nie tylko w Polsce, ale także na globalnym rynku pracy, to kierunek właśnie dla Ciebie. Dodatkowym atutem komunikacji cyfrowej jest to, że pomoże Ci szybciej wejść do rozwojowego sektora digital marketingu.

Innowacyjne kształcenie we WSIiZ

Studia komunikacja cyfrowa – wyjątkowy licencjat

Komunikacja cyfrowa we WSIiZ jest kierunkiem wyjątkowym – nie tylko w skali województwa, ale także w skali całego kraju. Co wpływa na to, że jest tak wyjątkowy? Charakteryzuje się specjalnie opracowanym, wyróżniającym spośród innych oferowanych kierunków, programem studiów. Oferuje zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych. Są one przydatne nie tylko w stale rozwijającej się branży medialnej. Przydadzą się również do przyszłej pracy w szeroko rozumianym marketingu ( w tym m.in. e-marketingu). Nabyte umiejętności będzie można wykorzystać nawet na ścieżce rozwoju w sektorze Human Resources. Jest wstępem do pracy w nowoczesnym dziennikarstwie, a zdobyta w trakcie studiów wiedza zapewni znajomość pojęć, których nie powstydziłyby się najlepsze encyklopedie marketingowe.

Komunikacja cyfrowa
Komunikacja cyfrowa – współczesne dziennikarstwo

W toku trzyletnich studiów licencjackich, zdobędziesz niezbędne umiejętności sprawnego komunikowania się z odbiorcą. Komunikacja odbywać się będzie przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów. Poznasz także zaawansowane technologie, narzędzia i metody. Są one używane przez największe międzynarodowe przedsiębiorstwa, jednostki samorządowe, a także media oraz szereg organizacji pozarządowych. Nauczysz się jak sprawnie i skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do przeprowadzania efektywnej komunikacji z klientami.

Współpraca z ekspertami

Dodatkowym atutem, który bezpośrednio wiąże się z wyborem studiów na komunikacji cyfrowej, są wykłady oraz angażujące zajęcia warsztatowe. Prowadzone przez wieloletnich ekspertów, znających współczesny marketing od podszewki, i partnerów biznesowych uczelni, przygotują Cię do pracy w branży. Plan studiów przewiduje aktywną naukę i zdobywanie specjalistycznej wiedzy od partnerów kierunku, w tym m.in.:

  • Ringier Axel Springer,
  • Deloitte,
  • IAB – Związek Pracodawców Branży Internetowej,
  • Sagitum,
  • Ideo Force.

Podczas zajęć prowadzący kładą nacisk na rozwój umiejętności lingwistycznych. W związku z nastawieniem na jak najlepsze przygotowanie studentów do podjęcia pracy na rynku globalnym, to właśnie tym umiejętnościom dedykowany jest obowiązkowy lektorat języka biznesowego oraz część zajęć na ostatnim roku studiów – prowadzonych w 100% po angielsku.

Nie jedna, a dwie – specjalności

Wybierając studia na kierunku komunikacja cyfrowa, zyskasz dostęp do dwóch specjalności. Jedna z nich skupi się na Social mediach i content marketingu w biznesie. Obejmie zagadnienia z zakresu umiejętnego korzystania z różnorodnych mediów społecznościowych. Zdobytą wiedzę wykorzystasz w celu budowania wizerunku firmy i marki. Nauczysz się sprawnego prowadzenia biznesu z wykorzystaniem dostępnych platform online. To pozwoli w przyszłości jeszcze skuteczniej pozyskiwać potencjalnych nowych klientów oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych.

Cyfrowa organizacja to druga z proponowanych specjalności. Pozwoli Ci wejść do grona specjalistów, zajmujących się przede wszystkim projektowaniem systemów komunikacji. W swojej pracy zajmują się także wykorzystywaniem zaawansowanych technologii internetowych do pozyskiwania i współpracy z klientami. Opanowanie ich doskonale sprawdzi się w budowaniu relacji z klientami. Przyda się także w zarządzaniu wewnętrzną komunikacją przedsiębiorstw. Z pewnością umożliwi sprawne i skuteczne organizowanie pracy zdalnej w firmach o zróżnicowanych profilach.

Dyplomowanie

Studia komunikacja cyfrowa – jestem absolwentem i co dalej?

Po trzech latach studiów na komunikacji cyfrowej, przygotowaniu i obronie pracy dyplomowej, uzyskasz tytuł absolwenta. W związku z tym nauczysz się samodzielnie zdobywać i oceniać pozyskiwane informacje. Zdobyta wiedza sprawdzi się w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, a także prezentowaniu i argumentowaniu swoich racji. Umiejętności te wykorzystasz np. podczas prowadzenia zawodowych negocjacji. Prócz wiedzy i umiejętności zyskasz także szansę podjęcia kariery w jednej z wielu ról, m.in.:

  • Project Managera,
  • Copywritera,
  • specjalisty ds. PR,
  • specjalisty e–commerce,
  • specjalisty ds. marketingu internetowego,
  • doradcy zarządu firm ds. komunikacji.

Uzyskując dyplom ukończenia studiów licencjackich, będziesz mógł wziąć udział w rekrutacji na studia magisterskie – II stopnia. Jeśli po studiach I stopnia nadal planujesz zgłębiać tajniki dziennikarstwa i współczesnego rynku medialnego, koniecznie sprawdź ofertę kształcenia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna we WSIiZ.

Już teraz dowiedz się więcej o studiach na kierunku Komunikacja cyfrowa we WSIiZ.