Ponad 80 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz umiejętnościami podczas multidyscyplinarnej konferencji InternetBeta (13 – 15 września 2023 r.). Uczestnikami wydarzenia byli przedstawiciele wielu branż m.in. internetowej, marketingowej, NGOs, start-upów czy nowych technologii.
Konferencja InternetBeta od 2009 roku łączy różne środowiska związane z Internetem, zarządzaniem, marketingiem i nowymi technologiami. Jest to konferencja, która z mojego punktu widzenia daje możliwość ludziom świata online odetchnąć na chwilę od tego świata i spotkać się w świecie offline – mówił podczas otwarcia konferencji w kampusie WSIiZ w Kielnarowej dr hab. Sławomir Gawroński, EMBA, prof. WSIiZ, Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.
W dniach 13-15 września 2023 roku, jak co roku, na Kampusie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, w Kielnarowej odbyła się – mogę to śmiało powiedzieć – kultowa Internetbeta. Była to edycja wyjątkowa, bo piętnasta. Wzięło w niej udział ponad 350 osób – pracownicy branży internetowej, pasjonaci wszelkiego rodzaju działań w sieci, studenci oraz absolwenci uczelni wyższych mieli okazję uczestniczyć w ok. 85 wykładach, dwóch panelach dyskusyjnych oraz dwóch rozmowach, a także wykładach na plenerowym Coctail Beach Bar by Autopay. Na sukces tegorocznej edycji nieoceniony wpływ mieli zaproszeni prelegenci oferujący szeroką gamę atrakcyjnych wykładów i paneli dyskusyjnych, ale także okoliczności, jakie towarzyszyły tegorocznej edycji. Branża na stałe ma wpisane w kalendarz te wyjątkowe dni września, gdyż ceni wyjątkowo efektywny networking oraz szeroką wymianę doświadczeń. Jak co roku oczekiwania te zostały spełnione w 200% – podsumował tegoroczną edycję konferencji Łukasz Bis – główny organizator InterneBety.
Kto wystąpił w trakcie tegorocznej konferencji?
Na scenach 15. edycji konferencji InternetBeta miały miejsce wystąpienia ekspertów omawiających bardzo różnorodne zagadnienia, począwszy od sztucznej inteligencji, przez reklamy, audyty i badania marketingowe po zagadnienia dotyczące e-commerce. Pojawiły się również prezentacje na temat kryzysu klimatycznego oraz zrównoważonego rozwoju. Pierwszym prelegentem 15. edycji był Szymon Negacz, który razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Jest autorem podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce. Kolejne wystąpienia w trakcie pierwszego dnia wygłosili m.in. Marcin Deręgowski („Dlaczego mniej czasem znaczy więcej?”), Michał Korba („Ai Ai Boli”), Rafał Szymański („Jak zacząć na LinkedIn, kiedy jesteś z B2B i myślisz, że to portal do szukania pracy?”) czy Aga Maciejowska („Co ma ze sobą wspólnego 50 Twarzy Greya i Greenwashing?).
Podczas drugiego dnia konferencji szczególną uwagę zwrócił panel dyskusyjny pt. „Realny ślad technologii: dlaczego dyskusja o ekologii w branży IT jest toczona zaskakująco cicho?” w którym uczestniczyli: Joanna Murzyn, Dominik Goss, Bartosz Walter, Piotr Wrobel i Paweł Luty. Partnerem merytorycznym panelu był the:protocol. Tego dnia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się również: Krzysztof Miotk („Dyskryminacja i szufladkowanie, czyli o personach i archetypach słów kilka”), Grzegorz Miłkowski („Słowo pisane umiera: 1 v 0… Czy będziemy świadkami jego pogrzebu?”) czy Karol Filek („Wielkość nie ma znaczenia, czyli o tym, że małe budżety na video do internetu również dowożą”).
Trzeci dzień konferencji otworzyła prezentacja Ilony Leoniewskiej pt.”Grzechy główne rozwoju własnego produktu w software house”, która w swojej prezentacji skupiła się na głównych błędach, które popełniamy, a których (przynajmniej częściowo) można uniknąć. Ostatniego dnia prezentacje wygłosili również m.in. Filip Małek („I że Cię nie opuszczę aż do śmierci”, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników”) czy Tomasz Żmuda („Jak budować kulturę Deisgn Ops w organizacji, czyli Design Scrum w praktyce”).
fot. P.Kordyś / bluecherry.pl
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Partnerami strategicznymi są Autopay, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.
Partnerami technologicznymi są Autopay, Blue Cherry Studio, Meeting Application, mobitouch.
Partner merytoryczny to the:protocol.
Partnerami wydarzenia są Mercedes-Benz Zasada Automotive, Urząd Miasta Rzeszów, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, thebigthing, a także DevTalents, Brand24, Colours of Coffee, ContentHouse, DIMAQ, FEB, filmcloud, mBank, IAB Polska, RunVido, Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny AEROPOLIS, Tauron, OpenInnovationHouse, SMSAPI, WielkaReklama.eu.
Patronat medialny nad wydarzeniem sprawują AI Business, ContentStandard, Crossweb, Komerso, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowiny, nowiny24.pl, Rzeczpospolita, SocialPress, sprawny.marketing i Startup Academy.