Podczas multidyscyplinarnej konferencji InternetBeta (14 – 16 września 2022 r.) swoją wiedzą oraz umiejętnościami podzieliło się ponad 80 prelegentek i prelegentów – ekspertów z obszaru internetu i nowych mediów. Uczestnikami wydarzenia byli specjaliści z branży eCommerce, agencji digital i startupów, inwestorzy, dziennikarze, przedstawiciele organizacji pozarządowych i samorządów, a także youtuberzy, blogerzy i influencerzy.

InternetBeta od 2009 roku łączy różne środowiska związane z Internetem, zarządzaniem, marketingiem i nowymi technologiami. Jej wyróżnikiem jest również łączenie teorii z praktyką, jak mówiła podczas otwarcia konferencji w kampusie WSIiZ w Kielnarowej Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej dr Barbara Przywara: WSIiZ słynie z tego, że kształci praktycznie, łączy teorię z praktyką. I ta konferencja jest tego dobitnym dowodem.

Podczas trzech konferencyjnych dni prelekcje oraz warsztaty dotyczyły między innymi sprzedaży internetowej, kryptowalut, SEO, sztucznej inteligencji czy e-learningu. Sporo miejsca zajęły także rozważania na temat zarządzania, wyzwań klimatycznych, umiejętności miękkich i radzenia sobie ze stresem. Tematy wystąpień, jak co roku, były bardzo różnorodne, między innymi  „Jak zebrać miliard złotych od funduszy VC?” zdradzał Michał Rokosz, o higienie cyfrowej i fake newsach opowiadała Anna Ledwoń-Blacha a Łukasz Skołowski przekonywał, aby nie bać się Tik-Toka.

Tegoroczna edycja była bardzo udana. W oczach wielu osób wartość merytoryczna wygłaszanych prelekcji była na bardzo wysokim poziomie. Udało się także utrzymać specyficzny dla Internetbeta klimat. W tym roku naszej komunikacji towarzyszył hashtag #klimattoludzie – wynika to z faktu, że Beta to nie tylko merytoryka, ale również relacje i wymiana doświadczeń w kuluarach. Do zobaczenia za rok: 13-15.09.2023 – podsumował tegoroczną i zaprosił na kolejną edycję konferencji Łukasz Bis – główny organizator InterneBety. 

 

fot. Piotr Kordyś/Blue Cherry Studio/WSIiZ


Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Partnerami strategicznymi są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Shopware oraz GetResponse. 

Partnerami technologicznymi są: Blue Cherry Studio, Meeting Application, mobitouch.

Partnerami wydarzenia są: Urząd Miasta Rzeszów, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, plente, a także Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Brand24, Colours of Coffee, ContentHouse, DIMAQ, FEB, filmcloud, Grupa iCEA, IAB Polska, RunVido, Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny AEROPOLIS, PreFactum, SMSAPI, Space Wizard i The Big Thing.

Patronat medialny nad wydarzeniem sprawują: AI Business, ContentStandard, Crossweb, Komerso, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowiny, nowiny24.pl, Rzeczpospolita, SocialPress, sprawny.marketing i Startup Academy.

ZOBACZ RELACJĘ Z 13.EDYCJI KONFERENCJI INTERNETBETA.