86 prelegentów i ponad 200 uczestników wzięło udział w 13. edycji konferencji InternetBeta. W dniach 15-17 września 2021 roku Kampus WSIiZ w Kielnarowej zamienił się w centrum digital marketingu, biznesu oraz networkingu.

Jeden z prelegentów tegorocznej Bety – Jan Sikora, CEO Planet Plus, zasygnalizował słuchającym, że człowiek żyje średnio 25 915 dni i to od każdego z nas indywidualnie zależy, w jaki sposób wykorzysta dany mu czas. 3 dni InternetBety na pewno były bardzo intensywne i dostarczyły uczestnikom merytorycznej i najbardziej aktualnej wiedzy na temat wykorzystania Internetu w codziennym życiu, była to również okazja do wymiany doświadczeń i dzielenia się sprawdzonymi pomysłami. Konferencji InternetBeta towarzyszył również panel akademicki Beta Academics.

Mgr Łukasz Bis, EMBA, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna, podsumowuje: Tegoroczna Konferencja InternetBeta była trzynastą edycją i przesądni mogli spekulować, że to liczba pechowa. Okazało się to błędnym założeniem. Mimo pandemii  podjęliśmy trud zrealizowania InternetBeta stacjonarnie w Kielnarowej i mogę śmiało stwierdzić, że była to edycja bardzo udana! Wysoki poziom merytoryczny prelekcji wygłaszanych na łącznie 4 salach, burzliwe, pełne zaangażowania dyskusje w kuluarach i wzajemna otwartość pozwoliły na podtrzymanie klimatu tej wyjątkowej, kultowej Konferencji. W trakcie tegorocznego wydarzenia mieliśmy okazję rozmawiać na panelach dyskusyjnych o zrównoważonym rozwoju i transformacji cyfrowej. Nie uciekaliśmy także od tematów trudnych, takich jak wpływ pandemii na rynek oraz depresję i wypalenie zawodowe, które dotyczy również branży kreatywnej. W tym roku pokusiliśmy się także o zorganizowanie Zielonej Sceny – gdzie razem z grupa iCEA przeprowadziliśmy ponad 10 wywiadów z najważniejszymi osobami z tej branży. Podsumowując: #gromkiebrawa dla uczestników, prelegentów, ale też organizatorów.  A kolejna Beta już za rok – 14-16.09.2022.

Kto wystąpił w trakcie tegorocznej konferencji? 

Na scenach tegorocznej Bety miały miejsce wystąpienia ekspertów omawiających bardzo różnorodne zagadnienia, począwszy od statystyki, przez SEO, prawo i audyty po start-upy. Pojawiły się również prezentacje na temat zaangażowania społecznego, reklam, komunikacji, influencer marketingu oraz content marketingu. W tym roku prezentacja otwierająca Betę przypadła Kamilowi Koziełowi, mistrzowi mowy i prezentacji, który od wielu lat pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu. Kolejne wystąpienia w trakcie pierwszego dnia wygłosili m.in.: Kinga Edwards („Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę?”), Paweł Sala („Pozyskanie czy retencja? Rola email marketingu we współpracy z ruchem organicznym”), Michał Korba („Czego możesz dowiedzieć się od współtwórcy bomby atomowej, który uwielbiał rysować nagie kobiety – czyli jak osiągnąć sukces w biznesie”), czy Grzegorz Miłkowski („Przyszłość contentu na stronach internetowych”). 

Drugi dzień konferencji także obfitował w wiele ciekawych prezentacji. Szczególną uwagę zwróciło wystąpienie pt. „Sekrety pozyskiwania leadów poprzez webinary (90% osób to pomija)” – Anny Prończuk-Omiotek. Tego dnia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się także: Jan Jankowski („Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?”), Anna RzącaPaulina Maslich („Szef 4.0 – samotność na szczycie?”), Marcin Rudzik („Dlaczego przepis na idealny marketing dla e-commerce nie istnieje”) oraz Krzysztof Marzec („Pieśń lodu i ognia czyli SEO vs ADs”).

Ostatni dzień Bety otworzyła prezentacja Tomka Jurka pt. „Marka osobista? Markę, to ma czekoladowy baton. Jak budować reputację?”, który przekonywał zgromadzonych do porzucenia sztucznie wykreowanego hasła „marka osobista” i rozpoczęcia budowania reputacji poprzez czyny i efekty własnej pracy. W piątek prezentacje wygłosili także m.in. Bartosz Ferenc („Pivot w życiu i biznesie”),  Monika Mikowska („O zmianie”) oraz Filip Werstler („Dlaczego rozmowy o polityce, ekologii i szczepionkach nam nie wychodzą i co możemy z tym zrobić? Błędy logiczne w komunikacji”). 

Po raz drugi konferencji InternetBeta towarzyszył panel naukowy Beta Academics.

Organizatorzy i partnerzy InternetBeta 2021

Organizator: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Partnerzy strategiczni: Samorząd Województwa Podkarpackiego oraz GetResponse. 

Partnerzy technologiczni: Blue Cherry Studio, Meeting Application, PayU oraz mobitouch. W gronie partnerów wydarzenia są także Codecool, Ringer Axel Springer, Nieagencja, Sagitum, CoffeeDesk, PreFactum, B-MIND, Urząd Miasta Rzeszów, Space Wizard, FEB, DIMAQ, Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny AEROPOLIS, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, filmcloud, The Big Thing, IAB Polska, Brand24 oraz ContentHouse.

Patronat medialny: Nowiny i nowiny24.pl, Crossweb, Marketing przy kawie, Marketer+, Startup Academy, Fintek, SocialPress oraz sprawny.marketing.