Główne zadania i odpowiedzialności:
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z obszaru projektowania graficznego i grafiki komputerowej
- prowadzenie seminariów dyplomowych
- rozwój naukowy, pozyskiwanie i uczestniczenie w realizacji grantów naukowych
i komercyjnych
Poszukiwane kompetencje:
- doktorat w zakresie Sztuki
- mile widziane doświadczenie w obszarze tworzenia i edycji grafiki trójwymiarowej (oprogramowanie Autodesk 3ds max lub Blender) (wykazane w postaci portfolio)
- doświadczenie w zakresie obsługi oprogramowania Adobe (na poziomie umożliwiającym prowadzenie zajęć)
- osiągnięcia naukowe i/lub udział w interesujących projektach naukowych przejawiający się m.in.: udziałami w konkursach, wystawach, zdobyciem nagród, organizacją wystaw lub konferencji
- doświadczenie w projektowaniu i samodzielnym prowadzeniu badań naukowych
- doświadczenie w działalności dydaktycznej
- dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i terminowość
- wysoka motywacja do pracy, gotowość uczenia się i chęć rozwoju naukowego
Oferujemy:
- finansowanie badań z dotacji statutowej i środków wewnętrznych
- finansowanie konferencji krajowych i zagranicznych
- finansowanie korekt językowych artykułów
- współpracę z firmami reprezentującymi różne obszary działalności
- wsparcie procesów awansowych (doktorskich, habilitacyjnych i profesorskich): pokrycie kosztów przewodów, stypendia, urlopy
- wydawanie wartościowych monografii naukowych (dzięki współpracy m.in. z Copernicus Centre Press, Wydawnictwem UW)
- możliwość pracy z wykorzystaniem profesjonalnych i nowoczesnych laboratoriów naukowo-badawczych
- pomoc doświadczonego personelu w składaniu aplikacji grantowych (m.in. granty NCN, NCBiR, MEiN)
- udział w szkoleniach branżowych
- system wewnętrznych recenzji projektów, który podnosi możliwość osiągnięcia sukcesu
- sprawną i szybką obsługę administracyjną, prawną i finansową projektów naukowo-badawczych
- dostęp do książek i czasopism, w tym możliwość szybkiego zakupienia potrzebnych materiałów
CV oraz klauzule RODO prosimy kierować na adres e-mail: bdp@wsiz.edu.pl z dopiskiem „Sztuka”
lub na adres:
Biuro Doradztwa Personalnego
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów
Prosimy zapoznanie się z informacją odnośnie ochrony danych osobowych i dołączenie do aplikacji podpisanej klauzuli.
Główne zadania i odpowiedzialności:
- realizacja badań naukowych w obszarze pracy socjalnej
- pozyskiwanie i uczestniczenie w realizacji grantów naukowych i komercyjnych
- aktywne uczestnictwo w pracach organizacyjnych na kierunku
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- udział w promotorstwie prac dyplomowych
Poszukiwane kompetencje:
- doktorat w dziedzinie nauk społecznych
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca prowadzenie zajęć również na ścieżce anglojęzycznej
- osiągnięcia naukowe i/lub udział w interesującym projekcie naukowym (dorobek naukowy poświadczony publikacjami w punktowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim z listy MEiN)
- doświadczenie w przygotowywaniu wniosków oraz pozyskiwaniu środków na finansowanie badań naukowych ze źródeł krajowych i zagranicznych
- doświadczenie w projektowaniu i samodzielnym prowadzeniu badań naukowych
- doświadczenie w działalności dydaktycznej
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i terminowość wysoka motywacja do pracy, gotowość uczenia się i chęć rozwoju naukowego
Oferujemy:
- finansowanie badań z dotacji statutowej i środków wewnętrznych
- finansowanie konferencji krajowych i zagranicznych
- finansowanie korekt językowych artykułów
- wsparcie procesów awansowych (habilitacyjnych i profesorskich): pokrycie kosztów przewodów, stypendia, urlopy
- wydawanie wartościowych monografii naukowych (dzięki współpracy m.in. z Copernicus Centre Press, Wydawnictwem UW)
- pomoc doświadczonego personelu w składaniu aplikacji grantowych (m.in. granty NCN, NCBiR, MEiN)
- udział w szkoleniach branżowych
- system wewnętrznych recenzji projektów, który podnosi możliwość osiągnięcia sukcesu
- sprawną i szybką obsługę administracyjną, prawną i finansową projektów naukowo-badawczych
- dostęp do książek i czasopism, w tym możliwość szybkiego zakupienia potrzebnych materiałów
CV oraz klauzule RODO prosimy kierować na adres e-mail: bdp@wsiz.edu.pl z dopiskiem „Adiunkt – Praca Socjalna”
lub na adres:
Biuro Doradztwa Personalnego
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów
Prosimy zapoznanie się z informacją odnośnie ochrony danych osobowych i dołączenie do aplikacji podpisanej klauzuli.
Główne zadania i odpowiedzialności:
- realizacja badań naukowych w obszarze pracy socjalnej
- pozyskiwanie i uczestniczenie w realizacji grantów naukowych i komercyjnych
- aktywne uczestnictwo w pracach organizacyjnych na kierunku
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
Poszukiwane kompetencje:
- wyższe wykształcenie z zakresu pracy socjalnej
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca prowadzenie zajęć również na ścieżce anglojęzycznej
- doświadczenie w działalności dydaktycznej
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i terminowość wysoka motywacja do pracy, gotowość uczenia się i chęć rozwoju naukowego
- osiągnięcia naukowe i/lub udział w interesującym projekcie naukowym (dorobek naukowy poświadczony publikacjami w punktowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim z listy MEiN)
- doświadczenie w projektowaniu i samodzielnym prowadzeniu badań naukowych
- mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu wniosków oraz pozyskiwaniu środków na finansowanie badań naukowych ze źródeł krajowych i zagranicznych
Oferujemy:
- finansowanie badań z dotacji statutowej i środków wewnętrznych
- finansowanie konferencji krajowych i zagranicznych
- finansowanie korekt językowych artykułów
- wsparcie procesów awansowych (doktorskich, habilitacyjnych i profesorskich): pokrycie kosztów przewodów, stypendia, urlopy
- wydawanie wartościowych monografii naukowych (dzięki współpracy m.in. z Copernicus Centre Press, Wydawnictwem UW)
- pomoc doświadczonego personelu w składaniu aplikacji grantowych (m.in. granty NCN, NCBiR, MEiN)
- udział w szkoleniach branżowych
- system wewnętrznych recenzji projektów, który podnosi możliwość osiągnięcia sukcesu
- sprawną i szybką obsługę administracyjną, prawną i finansową projektów naukowo-badawczych
- dostęp do książek i czasopism, w tym możliwość szybkiego zakupienia potrzebnych materiałów
CV oraz klauzule RODO prosimy kierować na adres e-mail: bdp@wsiz.edu.pl z dopiskiem „Asystent – Praca Socjalna”
lub na adres:
Biuro Doradztwa Personalnego
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów
Prosimy zapoznanie się z informacją odnośnie ochrony danych osobowych i dołączenie do aplikacji podpisanej klauzuli.