Studenci kierunków marketingowych (II stopnia na kierunku Digital Marketing oraz I stopnia na kierunku Marketing i Nowe Media) wzięli udział w wizycie studyjnej w agencji Koala Marketing — firmie specjalizującej się w prowadzeniu kampanii reklamowych online i działaniach content marketingowych. Agencja jest również partnerem Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.
Podczas wizyty, która odbyła się 16 maja, studenci poznali zespół pracujący w Koala Marketing, a także kulisy pracy w agencji marketingowej. Mieli też okazję wziąć udział w praktycznych działaniach – uczestniczyli w burzy mózgów nad projektem realizowanym dla jednego z klientów agencji.
Takie spotkania są niezwykle wartościowe dla naszych studentów. Mogą nie tylko zobaczyć, jak wygląda codzienna praca w branży, do której się przygotowują, ale też realnie zaangażować się w procesy kreatywne – mówi prodziekan kierunku Digital Marketing oraz Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna dr Gabriela Piechnik-Czyż, organizatorka wyjścia. Bardzo ciekawie było słuchać ludzi pracujących w tej branży. Spotkanie było bardzo przyjemne i życzliwe. Cieszę się, że wzięłam udział – podsumowuje Olesia, jedna ze studentek kierunku Marketing i Nowe Media.
Wizyty studyjne, takie jak ta, stanowią istotny element kształcenia praktycznego i znacząco wpływają na jego jakość. Pozwalają studentom skonfrontować wiedzę teoretyczną z realiami rynkowymi, rozwijać kompetencje zawodowe oraz budować relacje z przedstawicielami branży. Cieszę się, że mogliśmy podzielić się tym, co robimy na co dzień. Prawdziwy marketing to nie tylko wiedza, ale też intuicja, zespołowość i szybkie decyzje. Takie wizyty są dobrym początkiem dla tych, którzy chcą wejść do tej branży świadomie – mówi Damian Nowak, założyciel Koala Marketing.