Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencja Altavia Kamikaze + K2 opracowały raport „State of MarTech Poland H1 2025”. Z raportu wynika, że niemal połowa marketerów ma trudność z jednoznaczną oceną rentowności swoich działań w kontekście narzędzi MarTech, a korzystanie z AI dla zdecydowanej większości badanych nie przekłada się na razie na lepszą realizację celów.

Dlaczego połowa marketerów nie widzi ROI? – raport „State of MarTech Poland H1 2025” (marketingprzykawie.pl)

„State of MarTech Poland H1 2025”: Dlaczego połowa marketerów nie widzi ROI? (aboutmarketing.pl)

Raport State of MarTech Poland H1 2025: Połowa marketerów nie widzi ROI? (signs.pl)

Technologie marketingowe pomocne w realizacji celów? Raport „State of MarTech Poland H1 2025” (proto.pl)

Polscy marketerzy zmagają się z wyzwaniami MarTech (wirtualnemedia.pl)

„State of MarTech Poland H1 2025”: Dlaczego połowa marketerów nie widzi ROI (nowymarketing.pl)

Technologie marketingowe w Polsce. Raport State of MarTech (reporterzy.info)

MarTech w Polsce. Czy jest równie nieefektywny, jak na świecie? (itwiz.pl)