Jak bardzo słowo promocja wpływa na nasze decyzje zakupowe?
Tu jesteś: Strona główna > Media o nas > Jak bardzo słowo promocja wpływa na nasze decyzje zakupowe?
Opublikowano: 2020-12-10
Jakie techniki stosują sprzedawcy, by klient najchętniej kupił dany produkt? Co zrobić, by się uchronić przed zakupem niepotrzebnych rzeczy? Rozmowa z mgr Bartłomiejem Cieszyńskim – Wicedyrektorem Centrum Studiów Podyplomowych WSIiZ.
Autor: red. Małgorzata Iwanicka Nazwa redakcji/stacji: Polskie Radio Rzeszów
Czy wiesz, że Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie należy do czołówki najlepszych uczelni w Polsce? Oferujemy kształcenie praktyczne, dostosowane do trendów panujących na rynku pracy. Badania dowodzą, że nasi absolwenci szybko znajdują dobrze płatną pracę i są zadowoleni ze studiów.