– Porty przesiadkowe w Europie Zachodniej zaczynają być bardzo zatłoczone. Limity są naprawdę na horyzoncie, więc nawet jeśli przewoźnicy będą widzieć potencjał lotu z hubu do lotniska w Polsce, nie będą mogli go uruchomić, ponieważ nie będą mieli slotu – mówił w programie Money.pl Michał Wichrowski, ekspert rynku lotniczego, współzałożyciel PMA Aviation i wykładowca WSIiZ w Rzeszowie.
Europa ma problem. „CPK może być lekarstwem” (money.pl)
05.05 Program Money.pl | Czy w Radomiu wylądują tanie linie lotnicze? (money.pl)
Czy lotniska muszą na siebie zarabiać? „Są pewnym pomostem i bramą dla regionów” (money.pl)
„Rynek powoli weryfikuje Radom”. Lotnisko dla tanich linii bez Ryanaira i Wizz Aira (money.pl)
„Wyjazd tańszy o 100 zł nie wystarczy”. O pasażerów z Warszawy stara się aż pięć lotnisk (money.pl)
Lotnisko w Radomiu jest otwarte. Czy nowy port odniesie sukces? (newsfounded.com)
Czy lotniska muszą zarabiać? Znaczenie portów dla rozwoju regionalnego (newsfounded.com)