Od roku akademickiego 2025/26 WSIiZ przechodzi na nowy system do obsługi procesu dydaktycznego – Verbis Dean’s Office (VDO). Jest to kompleksowy system używany w wielu czołowych uczelniach w kraju, który zastąpi używaną do tej pory Uczelnię.XP oraz podsystemy pomocnicze. Zobacz co się zmieni!

WSIiZ przechodzi na VDO

Prace nad wdrożeniem nowego systemu trwają już od kilku miesięcy i będą prowadzone przez cały najbliższy rok akademicki. Mamy świadomość, że przy każdym tego typu dużym projekcie mogą pojawić się pewne opóźnienia czy błędy. Aby przygotować wszystkich do korzystania z nowego systemu, w pierwszych tygodniach semestru zimowego zaplanowane zostały szkolenia dla studentów – mówi dr Barbara Przywara, Prorektorka ds. Nauczania.

Przejście na nowy system nastąpi 1 października, ale przez jakiś czas będą jeszcze działały wybrane podsystemy, np. wykorzystywana do tej pory Wirtualna Uczelnia (której adres zmienił się na: https://wu-old.wsiz.edu.pl/). W starych podsystemach będą jednak widoczne tylko dane z minionych (archiwalnych) semestrów.

Ważne!!!

  1. Nowe loginy dla studentów! Nastąpiła zmiana loginów do kont studenckich. Zmiana polega na usunięciu litery „w” na początku adresu e-mail.
    Było: w12345@student.wsiz.edu.pl
    Jest: 12345@student.wsiz.edu.pl
  2. Logowanie! Logując się do systemów uczelnianych, jako login wpisz zmienioną nazwę użytkownika bez „w” oraz dotychczasowe hasło.

  3. Koniec aplikacji Smart WSIiZ! W związku z wdrożeniem nowego systemu przestanie działać aplikacja Smart WSIiZ, a niedługo zostanie całkowicie wyłączona (przez jakiś czas będą w niej jeszcze dostępne informacje dotyczące minionych semestrów, w tym semestru letniego 2024/25). Informacje dostępne do tej pory w Smart WSIiZ, a dotyczące nowego roku akademickiego 2025/26, będą wyświetlane w nowej Wirtualnej Uczelni, która jest dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych (nowa WU jest dostępna pod adresem my.wsiz.edu.pl).

Co się nie zmieni?

  1. Do kształcenia zdalnego nadal wykorzystywane będą platforma Moodle oraz Cisco Webex Meetings.
  2. Przy składaniu wniosków o stypendia na semestr zimowy 2025/26 obowiązują dotychczasowe formularze i terminy.
  3. Obsługa administracyjna praktyk zawodowych do końca roku akademickiego 2025/26 prowadzona będzie w używanym obecnie module e-Praktyki.

Ważne: w związku z wdrożeniem nowego systemu jednorazowo przesunięty został okres, w którym studenci starszych lat wybierają promotora pracy dyplomowej – w tym roku wybory rozpoczną się 20 października.

W przypadku trudności z konfiguracją Uwierzytelnienia dwuskładnikowego poniżej zamieszczamy instrukcje:

Instrukcja PL

Instrukcja EN

Masz problem?

Skontaktuj się z naszym działem IT:
tel. 17 8661150, 17 8661451
email: it@wsiz.edu.pl
pokój RA16 (ul. Sucharskiego 2)