Kolejne spotkanie z cyklu Loża Biznesu dla studentów kierunku Zarządzanie odbyło się 17 kwietnia br. Naszym gościem był Bartolomeo Rafael Bialas, międzynarodowy ekspert w dziedzinie zarządzania marką, neuropsychologii konsumenckiej i myślenia strategicznego.
Bartolomeo Rafael Bialas współpracował z wieloma organizacjami biznesowymi i rządowymi, w tym MGM Grand Las Vegas, Wynn Las Vegas, The Rivers Casino w Pittsburghu, Goodwill Industries International, Aldec, White Square Gallery, ING Group, RDG Advertising, Biuro Gubernatora Nevady ds. Rozwoju Gospodarczego, Handlu Międzynarodowego i Protokołu Dyplomatycznego czy Konsulatem Generalnym RP w Los Angeles. Z WSIiZ współpracuje od 2018 roku.
Bartolomeo Bialas rozpoczął swoje wystąpienie od kontrowersyjnej tezy, iż zaledwie 3% firm jest przygotowanych na zmiany w zakresie kreowania strategii marki. W praktyce oznacza to, że aż 97% firm nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia i konsekwencji tego zjawiska. Bartolomeo Bialas podkreślił, że innowacyjność nie jest jedynym kluczem do sukcesu firmy, a do osiągnięcia pełnego sukcesu należy odpowiednie zakomunikowanie marki na rynku, odnalezienie niszy rynkowej oraz wykreowanie trwałego, a jednocześnie jednoznacznego i spójnego skojarzenia u odbiorców.
„Musisz znać konsumentów swoich produktów czy usług bardziej niż znasz swoich konkurentów” – podkreśla Bartolomeo Bialas.
W dzisiejszym, niezwykle dynamicznym świecie biznesu, umiejętność skutecznego zarządzania staje się niezwykle cenna. Studenci kierunku Zarządzanie w trakcie studiów zdobywają wiedzę i doskonalą kompetencje z zakresu zarządzania, które są niezbędne w wielu dziedzinach zawodowych. Spotkanie z cyklu Loża Biznesu odbyło się w języku angielskim.
Współpraca z takimi ekspertami jak Bartolomeo Bialas umożliwia naszym studentom zdobycie praktycznej wiedzy, zapoznanie się z aktualnymi trendami i najświeższymi doniesieniami ze świata biznesu, a także inspiruje do przełamywania schematów i poszukiwania nowych rozwiązań” – mówi dr inż. Izabela Cichocka, Prodziekan ds. kierunku Zarządzanie na ścieżkach anglojęzycznych, organizatorka spotkania.