Dr Gabriela Piechnik-Czyż, Prodziekan ds. kierunku Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna, uczestniczyła w dwóch konferencjach branżowych, które odbyły się w Warszawie oraz Toruniu. Spotkania te przyniosły nie tylko nowe kontakty, ale również cenne informacje, które mogą wpłynąć na ofertę edukacyjną oferowaną przez WSIiZ na kierunkach graficznych i związanych z marketingiem.
Pierwsza z konferencji, „Lunch z e-commerce Gen Z Mindset”, zorganizowana przez firmę Ideo Force, odbyła się 6 września br. w Warszawie. Tematyka spotkania skupiała się m.in. na dostosowywaniu komunikatów marketingowych i doborze środków przekazu do oczekiwań pokolenia Z. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wynikami raportu na temat konsumpcji treści przez młode pokolenie, co rzuciło nowe światło na preferowane formy i kanały komunikacji.
Druga konferencja – „GrafConf”, która odbyła się 7 września br. w Toruniu, poświęcona była projektowaniu graficznemu.
Dla mnie jednym z kluczowych momentów wydarzenia było wystąpienie Tomasza Biskupa dotyczące projektowania no-code, które zainspirowało mnie do działania – zarówno do eksplorowania nowych obszarów w projektowaniu, ale i wdrażania tych rozwiązań w plan studiów – mówi dr Gabriela Piechnik-Czyż. Z kolei prelekcja Ady Zielińskiej dostarczyła również szerszego spojrzenia na kwestie współpracy z klientami. – dodaje Prodziekanka.
Warto podkreślić, że w wydarzeniu udział wzięli również przedstawiciele firm partnerskich współpracujących z kierunkiem Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna, a Maksymilian Myśliwiec – Brand Designer pracujący dla Future Mind, Absolwent WSIiZ i co-founder studia Znami – miał wystąpienie w czasie panelu lightning talks.
Uczestnictwo w takich wydarzeniach to istotny krok w dalszym rozwijaniu kierunków oraz utrzymywaniu silnych relacji z branżą. Szczególnie cenne były nowe wnioski, które mogą przyczynić się do urozmaicenia oferty warsztatowej dla naszych studentów na kierunku Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna – mówi dr Gabriela Piechnik-Czyż.