Jakub Bedronek, student piątego roku na kierunku Zarządzanie, wystąpił jako prelegent na konferencji eBRF pt. „Jak skutecznie robić Influencer Marketing?”.
Konferencja eBRF to spotkania organizowane przez pasjonatów marketingu dla pasjonatów marketingu. W trakcie wydarzenia osoby zainteresowane marketingiem mogą zainspirować się prelegentami, a także mają możliwość wymiany poglądów z innymi uczestnikami.
Jakub Bednorek podczas wystąpienia przybliżył zgromadzonym jak wygląda współpraca z Influencerem na linii klient, agencja, Influencer. Opowiedział, jaką formę współpracy z Influencerem wybrać oraz na jakich zasadach się porozumieć. Co więcej, przygotował także listę Tips & Tricks dotyczącą współpracy z liderami opinii w licznych branżach. Słuchacze poszerzyli także swoją wiedzę z zakresu zastosowania TikToka do promocji marki osobistej, usługi, czy produktu.
Jakub Bednorek jest specjalistą od Influencer Marketingu w Roxart Agency. Od prawie 4 lat pomaga przy organizacji jednych z największych tras koncertowych w Polsce. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od własnej organizacji esportowej – współpracując tym samym z takimi markami jak HyperX, czy Sprite. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu marek odzieżowych – zarówno własnych, jak i tworzonych dla topowych polskich TikTokerów. W Agencji Roxart zajmuje się prowadzeniem kampanii Influencer Marketingu dla klientów z przeróżnych branż, często na pozór trudnych do wprowadzenia w świat Influencerów.