Interesująca wymiana poglądów i doświadczeń pomiędzy ekspertami i entuzjastami sztucznej inteligencji oraz nowoczesnych technologii miała miejsce podczas konferencji „Mobile Trends Conference AI Edition”, która odbyła się we Wrocławiu. W wydarzeniu uczestniczyła wykładowczyni WSIiZ dr Gabriela Piechnik-Czyż.

Końcem października odbyła się konferencja Mobile Trends Conference AI Edition, w której uczestniczyła dr Gabriela Piechnik-Czyż, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunków Grafika komputerowa i Produkcja Multimedialna oraz Digital Marketing. Konferencja odbyła się końcem października we Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych. 

Wystąpienia dotyczyły przykładów wdrożeń narzędzi GenAI w firmach, ale także ukazywały znaczenie AI w transformacji biznesowej czy wpływ AI, VR i AR na marketing. 

Mobile Trends Conference przyniosła nowe spojrzenie na kwestie związane z GenAI. Szczególnie ważne były wnioski, które wskazywały, że odbiorcy mają już przesyt treści generowanych przez AI, a także, że wciąż nie da się zastąpić ludzkiej kreatywności, na co wskazywała w swojej prelekcji Anna Ledwoń-Blacha, założycielka „More Bananas” – mówi dr Gabriela Piechnik-Czyż.

Ważne wystąpienie miała też Zuza Kwiatkowska z advAlse.me/AI Flavours, ponieważ zwróciła uwagę na problem deepfake’ów i podkreślała, jakie mogą wystąpić niebezpieczeństwa związane z tym zagadnieniem – dodaje dr Gabriela Piechnik-Czyż.