Na styczniowym spotkaniu Crash Mondays, którego tematem przewodnim były „Trendy w marketingu i nie tylko”, nie zabrakło inspirujących wystąpień. W tym cyklicznym wydarzeniu, łączącym teorię z praktyką, swoje prezentacje przedstawiły dwie wykładowczynie naszej uczelni mgr Aleksandra Skura oraz dr Gabriela Piechnik-Czyż.

Mgr Aleksandra Skura, prowadząca zajęcia na kierunkach graficznych i marketingowych, poruszyła temat tworzenia wideo, które przykuwa uwagę i wspiera efektywność działań marketingowych. Jej wystąpienie pełne było wskazówek dotyczących dopasowywania treści wideo do dynamicznie zmieniających się trendów i specyfiki mediów społecznościowych. Podpowiedziała również, jak przy minimalnym nakładzie czasu osiągnąć maksymalną skuteczność.

Z kolei dr Gabriela Piechnik-Czyż, Prodziekanka ds. kierunków Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna oraz Digital Marketing, skupiła się na designie w marketingu i jego nadchodzących kierunkach rozwoju. W swojej prezentacji wskazała, które trendy wizualne mogą coraz bardziej zyskiwać na znaczeniu w 2025 roku, oraz gdzie je można zastosować w działaniach marketingowych i na co zwrócić uwagę. Pokazała i omówiła również kilka poprawnych przykładów użycia trendów, ale i nowych technologii w generowaniu obrazów.

Crash Mondays to inicjatywa, która odbywa się regularnie w kilku miastach Polski i przyciąga pasjonatów marketingu – od freelancerów po specjalistów w dużych agencjach. To nie tylko przestrzeń do zdobywania wiedzy, ale także do nawiązywania cennych kontaktów i wymiany doświadczeń. Pomysłodawczyniami wydarzenia są Anna Ledwoń-Blacha oraz Anka Armatys, a rzeszowską edycję wspierają Karolina Kruk-Ryś, Jagoda Maziarz, a także Julia Rachwał i Anita Gac – studentki kierunku Digital Marketingu.

Fot: Beata Szewska (beatafotografuje)