Szkolenie odbędzie się 2 marca br. i zostanie przeprowadzone w języku angielskim. Kurs ma na celu zaprezentowanie uczestnikom, czym jest marka firmy/produktu oraz przedstawienie czynników wpływających na jej postrzeganie. Co ważne, wiedza zaprezentowana podczas szkolenia pozwoli tworzyć skuteczną strategię marketingową.
Szkolenie jest skierowane do właścicieli, dyrektorów i menedżerów firm, reprezentujących wszystkie szczeble zarządzania, a także wszystkim osobom zajmującym się kreowaniem wizerunku firmy. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie art. 162 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Szkolenie odbędzie się 2 marca br. w godz. 16.00 – 18.30 w budynku uczelni przy ul. Sucharskiego 2. Koszt kursu wynosi 250 zł. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
Opiekunem merytorycznym szkolenia będzie Bartolomeo R. Bialas. Od ponad 19 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych, MGM Grand, Nevada Governor’s Office of Economic Development, The Wynn Resort, New York-New York, Luxor Hotel & Casino, White Square Gallery (Berlin-Germany/Las Vegas-USA), The Rivers Casino (Pittsburgh, PA), RackStar, Plaza Hotel & Casino, ALDEC, Goodwill Industries International oraz ING Group.
Zobacz zapowiedź szkolenia: