W miniony poniedziałek w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się spotkanie pt. „Posty, które zaskakują – jak przyciągnąć uwagę klienta”, które poprowadził Piotr Chmielewski. Wydarzenie zostało zorganizowane w ramach bezpłatnych szkoleń z zakresu social media, realizowanych w największych uczelniach w Polsce.
Szkolenie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem – aula im. prof. Jerzego Chłopeckiego pomieściła w ten wieczór ponad 400 osób. Piotr Chmielewski, który do tej pory przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla wielu tysięcy osób, jest właścicielem najbardziej znanej agencji marketingowej w Polsce – Social Media Now, która specjalizuje się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie. Swoimi szkoleniami przyciąga tłumy ludzi zainteresowanych branżą, którzy pragną doszkolić się z coraz to nowszych technik urozmaicania komunikacji w mediach społecznościowych.
Wystąpienie Piotra Chmielewskiego, dotyczące Facebooka skupiło się na rozpoznawalności marki oraz jej zasięgach. Uczestnicy dowiedzieli się wielu rzeczy dotyczących formatowania zdjęć i postów na Facebook’owej tablicy tak, aby nie zostały pominięte.
Co zrobić, by pod postami pojawiło się więcej interakcji? I na to pytanie nie zabrakło odpowiedzi. Prowadzący szkolenie podkreślał, że fanpage powinien być przede wszystkim społecznościowy, czyli wchodzący w interakcje z odbiorcami. Chmielewski udzielił ciekawych porad i podzielił się pomysłami na organizowanie Facebookowych konkursów czy quizów poprzez Messengera.
Cykl szkoleń z Piotrem Chmielewskim z roku na rok, dzięki frekwencji uczestników zyskuje na popularności. Jest jednym z najpopularniejszych wydarzeń w branży polskiego marketingu.
Partnerami rzeszowskiego wydarzenia byli: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Agencja The Mad Ad i Engagement Marketing Forum.
Patronaty medialne objęli: TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów i Gazeta Codzienna Nowiny.