„Kluczowe umiejętności komunikacyjne i autoprezentacyjne niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta” – taki temat nosi szkolenie, z którego bezpłatnie mogą skorzystać studenci Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

– Uczestnicy szkolenia nabędą kluczowe umiejętności miękkie, pozwalające na swobodną autoprezentację i komunikację w zespole oraz efektywną obsługę klienta. Poznają także zasady nawiązywania prawidłowych relacji z klientem oraz reguły panujące w kontaktach biznesowych – wyjaśnia Barbara Leśniak, Kierownik Biura Karier WSIiZ.

Szkolenie odbędzie się: 9 listopada (piątek), w siedzibie WSIiZ, w auli A3, w godz. 14.00 – 18.00

Uczestnicy szkolenia otrzymają stosowne zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie i nabyte umiejętności, przydatne podczas aplikowania na poszczególne stanowiska.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz dostępny na stronie formularz.wsiz.pl oraz dołączyć swoje CV.