Czy opowieści z przeszłości mają wpływ na odbiorcę? A jeśli tak, to w jaki sposób? Te zagadnienia zostaną rozwiązane podczas piątkowego wykładu ,,remEmotions, czyli jak sprawdzić, czy emocje zmieniają opowieść’’, który odbędzie się w ramach cyklu „Loża Biznesu”. Wykład, oparty o przykład innowacyjnego eksperymentu w badaniach społecznych, poprowadzi dr Patryk Wawrzyński.
Dr Wawrzyński jest politologiem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, zainteresowanym rolą emocji w komunikacji politycznej, a także analizą i spójnością komunikatów werbalnych i niewerbalnych. W swoich badaniach wykorzystuje metody innowacyjne, w tym m.in. tomografię rezonansem magnetycznym. Jest założycielem firmy Alpaka Innovations oraz autorem bloga popularnonaukowego.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy już w piątek, 31 stycznia, do sali RA 236 na godzinę 17:00.
Zachęcamy również do aktywnego włączenia się w badanie – wystarczy wypełnić ankietę.
Organizatorami wydarzenia są:
Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Koło Naukowe Marketingu