Początkiem października 2024 r. odbyła się kolejna edycja prestiżowej konferencji DIMAQ Day, jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie digital marketingu w Polsce. Konferencja przyciągnęła licznych specjalistów i entuzjastów marketingu cyfrowego do Katowic, Wrocławia i Poznania, oferując bogaty program wykładów i warsztatów. Wśród prelegentów po raz pierwszy znalazła się mgr Aleksandra Skura z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Mgr Aleksandra Skura wystąpiła dwukrotnie – w Katowicach (8 października) i we Wrocławiu (9 października), prezentując temat „Kreacja wideo dla mobilnych użytkowników, czyli jak dostosować treści do krótkiego czasu uwagi”. W trakcie swojego wystąpienia mgr Skura skupiła się na praktycznych aspektach tworzenia treści wideo dostosowanych do użytkowników mobilnych. Jej prelekcja obejmowała zagadnienia techniczne oraz takie jak np. tworzenie efektywnych i angażujących kampanii wideo na platformy społecznościowe, takie jak TikTok i Instagram czy opowieści o kluczowych technikach personalizacji treści oraz szybkiego przekazu, który skutecznie przyciąga wspomnianą uwagę widzów. Wystąpienia spotkały się z dużym uznaniem uczestników konferencji, zwłaszcza w kontekście dostarczonych praktycznych wskazówek i omówionych przykładów. Jej prelekcja była istotnym elementem agendy, w której znalazły się również prezentacje dotyczące sztucznej inteligencji, big data oraz współpracy z influencerami. Ciekawe okazały się również prelekcje, które analizowały trendy obecne oraz prognozowały te na nadchodzące miesiące w świecie mediów społecznościowych.

Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony, właśnie to założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day, więc i ja uważam, że temat, który omawiałam był niesamowicie ważny dla tych, co dopiero zaczynają jak i dla tych, co chcą swoją wiedzę przy tworzeniu treści wideo, gdzieś uporządkować. Wydaje mi się, że uczestnicy z zaciekawieniem słuchali mojej prelekcji, tym bardziej, że chętnie uczestniczyli później w pytaniach otwartych. Jest to dla mnie bardzo ważne – mówi mgr Aleksandra Skura.

Udział w DIMAQ Day 2024 to ważny krok w karierze zawodowej mgr Aleksandry Skury oraz duże wyróżnienie dla środowiska akademickiego WSIiZ, które aktywnie angażuje się w promocję innowacyjnych rozwiązań w marketingu cyfrowym.

mgr Aleksandra Skura