W ofercie edukacyjnej na rok akademicki 2009/2010 pojawiła się nowa specjalność – marketing interaktywny! Specjalność realizowana będzie w ramach studiów II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

– Internet dynamicznie zwiększa udziały w rynku reklamy w Polsce i na świecie. Obecnie ponad 10% wszystkich wydatków na reklamę jest przeznaczana na działania w internecie. Reklama w sieci wyprzedziła pod tym względem reklamę zewnętrzną i jest na drugim miejscu za telewizją – tłumaczy Mateusz Tułecki z Katedry Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów WSIiZ.

Wybierając tę specjalność nabędziesz wiedzę z zakresu projektowania i wdrażania kompleksowych kampanii reklamowych on-line, najnowszych trendów reklamy w internecie czy społecznego życia w sieci. Dodatkowo nauczysz się dbania o odpowiednią obecność firmy w sieci (pozycjonowanie, wyszukiwarki, strona, kampanie). Dokształcisz się również z dziedziny dziennikarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pracy w serwisach i portalach internetowych.

W programie studiów m.in.:

• marketing i reklama w społeczeństwie informacyjnym
• komunikacja marketingowa w internecie
• podstawy technologii internetowych
• kampanie reklamowe w internecie
• planowanie strategiczne w internecie
• e-mail marketing
• podstawy e-commerce

Specjalność realizowana jest od 2. semestru na studiach II stopnia.

A co po studiach?

Jako absolwent z powodzeniem będziesz mógł otworzyć własną agencję, świadczącą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw, będziesz mógł również podjąć pracę w agencjach reklamowych oraz interaktywnych. Nabyte umiejętności pozwolą Ci na pracę zarówno w portalach internetowych (horyzontalnych i branżowych), jak i w organizacjach pozarządowych oraz samorządach, na stanowiskach związanych z zarządzaniem obecnością firmy w sieci.

Więcej o tej i innych możliwościach kształcenia w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie można przeczytać w serwisie, przygotowanym specjalnie z myślą o kandydatach na studia: www.kandydaci.wsiz.edu.pl.