Aby wziąć udział w konkursie należy przygotować pracę, która będzie nawiązywała do hasła „Jak człowiek nie marzy – umiera”. Powinna ona wykazywać się oryginalnością, artyzmem i pomysłowością, ale też być odpowiednio dostosowana do praktycznego wykorzystania w materiałach promocyjnych, biurowych i informacyjnych.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 6 czerwca, natomiast rozdanie nagród 14 dnia tego miesiąca w Klubie Akademickim i będzie połączone z wernisażem nagrodzonych prac. Na najlepszych czekają następujące nagrody:
– I miejsce – umorzenie trzech rat czesnego;
– II miejsce – umorzenie dwóch rat czesnego;
– III miejsce – umorzenie jednej raty czesnego.
Wszyscy laureaci otrzymają ponadto książki i gadżety uczelni.
Konkurs skierowany jest wyłącznie do studentów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Uczestnicy mogą wysłać maksymalnie 3 prace wykonane w jednej z następujących technik: grafiki, fotografii cyfrowej, zdigitalizowanych rysunków lub malarstwa czy fotografii analogowej (najlepiej profesjonalnie zeskanowane w dobrej rozdzielczości).
Prace powinny zostać przygotowane w formacie 50 x 70 cm, zgrane na CD lub DVD w dwóch wersjach: w pliku PDF (300 dpi, przestrzeń koloru CMYK) oraz w pliku JPG (72 dpi, przestrzeń koloru RGB).
Szczegóły konkursu oraz regulamin i formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej Intro Media.