Po raz dziewiąty w dniach 13-15 września 2017 Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie-Kielnarowej, na trzy dni stanie się głównym punktem rozmów o Internecie, nowych technologiach i innowacjach.
Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania w wykorzystaniem internetu i nowoczesnych technologii – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.
– Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta. – Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych. Od lat na
„Becie” pojawiają się też reprezentanci świat e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowi i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów – dodaje Tułecki.
InternetBeta to konferencja, która już lata temu zyskała miano kultowej. Z roku na rok przyciąga coraz większe rzesze specjalistów spragnionych wiedzy z pogranicza marketingu i biznesu w odniesieniu do Internetu, nowych technologii i startup-ów. Nie inaczej będzie w tym roku.
– Siłą cyklicznej konferencji InternetBeta jest interdyscyplinarność i pasja… InternetBeta wymyka się wszelkim możliwym klasyfikacjom: jest to wydarzenie kierowane zarówno do praktyków, jak i teoretyków, zarówno do zawodowych "źółtodziobów", jak i ludzi z dużymi sukcesami zawodowymi na koncie – informuje prof. dr hab. Agata Jurkowska-Gomułka, Prorektor ds. Nauki WSIiZ w Rzeszowie – i dodaje – Konferencja pokazuje w jaki sposób należy rozmawiać o internecie i w jaki sposób analizować rzeczywistość cyfrową XXI w. – nie można sprowadzać zmian związanych z rozwojem internetu jedynie do zagadnień technologicznych, ale trzeba odnotowywać zmiany zachodzące w funkcjonowaniu biznesu, relacjach społecznych czy sferze psychologicznej jednostek. Nie od dziś wiadomo, że postęp technologiczny oznacza równocześnie ogromne wyzwanie dla człowieka. InternetBeta oddaje zresztą świetnie ducha i zakres badań naukowych prowadzonych na WSIiZ -nasi naukowcy zajmują się wszak zarówno sztuczną inteligencją, oddziaływaniem internetu na życie jednostek w sferze socjologicznej i psychologicznej, czy też internetem jako medium.
Organizatorzy InternetBeta zawsze dbają o jakość i aktualność przedstawianych prezentacji, dlatego oprócz dziesiątek wysokiej klasy specjalistów z branży marketingu internetowego i nowoczesnych technologii, na scenie pojawią się również influencerzy, znani przede wszystkim z YouTube. Będą zdradzać szczegóły tego, jak z ich punktu widzenia wygląda współpraca z markami oraz podzielą się swoją wiedzą na temat nowoczesnych mediów.
InternetBeta to również wydarzenie artystyczne. W tym roku kulturalnych uniesień dostarczy zespół Kroki, nominowany do „Fryderyków” za najlepszy album (elektronika) oraz kolektyw „Na Pełnej”, który cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników serwisu YouTube.
Głównymi partnerami tegorocznej edycji konferencji są Synerise, IKEA oraz Daimler.
Szczegóły dotyczące konferencji oraz bilety dostępne są na oficjalnej stronie konferencji.