We wtorek 02.04.2019 r. gościliśmy w naszej Uczelni Pana Bartolomeo Rafaela Bialasa, który przyjechał do nas prosto ze słynnego Las Vegas. Pan Bartolomeo poprowadził seminarium pt. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez strategiczne zarządzanie marką. Spotkanie kierowane było do studentów ścieżek anglojęzycznych kierunku Zarządzanie oraz Ekonomia.
B.R. Bialas specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu, współpracuje z agencjami marketingowymi i reklamowymi, pracuje również w kilku uczelniach w Ameryce Centralnej (University del Istmo, Rafael Landivar University, University del Valle, Galen University). Podczas potkania uczestnicy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę z zakresu brandingu, poznać przykłady firm o zasięgu światowym, które skutecznie zarządzają marką, a także dowiedzieć się o najnowszych badaniach odnośnie zachowań konsumentów. Zagadnienia te przedstawione zostały z pasją, entuzjazmem i dużym zaangażowaniem ze strony B.R. Bialasa.
Omawiane kwestie ilustrowano autorską prezentacją multimedialną. Całość wystąpienia stanowiła profesjonalne show, przykuwające uwagę słuchaczy od początku do samego końca spotkania, będącego współbrzmieniem wiedzy i doświadczenia praktycznego, a wszystko osadzone z dużym wyczuciem i taktem w kontekście różnic kulturowych.
Fot: Maciej Kisała/WSIiZ