BIP WSIiZ

dr Bartolomeo Rafael Bialas

Od ponad 20 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych oraz takich klientów jak: MGM Grand, Nevada Governor’s Office of Economic Development, The Wynn Resort, New York-New York, Luxor Hotel & Casino, White Square Gallery (Berlin-Germany/Las Vegas-USA), The Rivers Casino (Pittsburgh, PA), RackStar, Plaza Hotel & Casino, ALDEC, Goodwill Industries International, ING Group.

Profesor wizytujący na prestiżowych uniwersytetach w Ameryce Łacińskiej i Europie:

  • University del Istmo
  • Rafael Landivar University
  • University del Valle
  • Galen University
  • University of Palermo
  • Francisco Marroquin University
  • International Business School / The University of Buckingham

Bartolomeo Bialas prowadzi autorskie seminaria z takich przedmiotów, jak:

Strategic Brand Management: Psychological and Cultural Perspectives,

International Marketing: Cross-Cultural Market, Research and Export Management,

Strategic Marketing: Advertising and Integrated Brand Promotion Perspective, Strategic Thinking, Global Consumer Behavior.

 

Prowadzone przedmioty:

Materiały dla studentów dostępne są na platformie Moodle.

 

 

Czy wiesz, że Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie należy do czołówki najlepszych uczelni w Polsce? Oferujemy kształcenie praktyczne, dostosowane do trendów panujących na rynku pracy. Badania dowodzą, że nasi absolwenci szybko znajdują dobrze płatną pracę i są zadowoleni ze studiów.

ul. mjr. Henryka Sucharskiego 2

35-225 Rzeszów

Telefon: 17 866 11 11

E-mail: wsiz@wsiz.edu.pl

Programy studiów dostępne będą po 22 kwietnia 2025r.
Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
Skip to content