Kampus WSIiZ w Kielnarowej w dniach 11-13 września br. zamienił się w centrum digital marketingu, biznesu oraz networkingu. 16. edycja Konferencji InternetBeta to ponad 80 prelegentów i około 300 uczestników, to mnóstwo ciekawych prelekcji, a także warsztaty i panele dyskusyjne.
Dobiega końca 16. edycja konferencji InternetBeta, będącej jednym z najważniejszych wydarzeń dotyczących branży digital na konferencyjnej mapie Polski. Wykłady i prezentacje odbywały się w Centrum Edukacji Międzynarodowej w Kampusie WSIiZ w Kielnarowej, a dotyczyły między innymi wykorzystania sztucznej inteligencji i związanych z nią zagrożeń.
3 dni InternetBety były bardzo intensywne i dostarczyły uczestnikom merytorycznej i najbardziej aktualnej wiedzy na temat wykorzystania Internetu w codziennym życiu, była to również okazja do wymiany doświadczeń i dzielenia się sprawdzonymi pomysłami. Konferencji InternetBeta towarzyszyły również warsztaty i panele dyskusyjne.
Konferencja InternetBeta to nie tylko wystąpienia i dyskusje o ważnych i aktualnych trendach w obszarze biznesu, marketingu i technologii, ale także doskonała okazja do networkingu. Idea konferencji wpisuje się w tak ważną dla Uczelni wartość jaką jest łączenie świata nauki, kształcenia i biznesu. Praktyczne przygotowanie naszych studentów do pracy to właśnie umożliwienie zarówno im jak i wykładowcom dostępu do najnowszej wiedzy i do ogromnego doświadczenia prelegentów i uczestników konferencji – ocenia Prorektorka WSIiZ ds. Nauczania dr Barbara Przywara.
Na InternetBecie wystąpił między innymi Marcin Deręgowski, który w prezentacji „Żyjemy w przyszłości” zwrócił uwagę na narzędzia, których polscy przedsiębiorcy albo nie wykorzystują, albo robią to bardzo rzadko. Paweł Sala podkreślał znaczenie emocji w komunikowaniu się z klientami, a Anna Prończuk-Omiotek opowiadała o awatarach AI. W ciągu 3 dni, w trzech równoległych sesjach, eksperci z całej Polski wygłosili ponad 70 prelekcji.
Konferencji InternetBeta towarzyszył dodatkowy komponent naukowy, jakim był panel Beta Academics, który odbył się 12 września 2024r.
Prezentacja referatów naukowych stanowiła twórcze uzupełnienie wystąpień praktyków, którzy jak co roku wzięli udział w konferencji InternetBeta. Była to okazja do zaprezentowania wyników badań przedstawicieli środowiska medioznawców, zajmujących się problematyką komunikacji społecznej w Internecie, social mediami, AI i digital marketingiem – podkreśla dr hab. Sławomir Gawroński, prof. WSIiZ, z Katedry Mediów i Komunikacji Społecznej WSIiZ.
Panel naukowy na konferencji praktyków biznesu jest realizacją strategii łączenia nauki z praktyką w najlepszym wydaniu. Jest to także okazja do szukania obszarów i tematów prac naukowych, które z powodzeniem mogą być wykorzystane praktycznie. Jednocześnie wielu praktyków chętnie czerpie wiedzę opartą o badania naukowe – to pomaga na przykład zrozumieć zachowania konsumenckie – dodaje Prorektorka WSIiZ ds. Nauczania dr Barbara Przywara.
W panelu wzięli udział nie tylko doświadczeni akademicy, ale także doktoranci – uczestnicy seminariów doktoranckich w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, organizowanych przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania. Prezentacje dotyczyły między innymi psychologii zachowań konsumenckich, rozwijania projektów online, konwergencji i transformacji cyfrowej w polskich koncernach medialnych, jak również współczesnego cyberfemiznizmu. Wybrane referaty opublikowane zostaną jako artykuły naukowe w wydawanym przez WSIiZ czasopiśmie „Social Communication”.