Czy czcionka to font? Jak dobrać krój liter w projekcie graficznym, na co zwrócić uwagę w trakcie projektowania? Między innymi o tym właśnie mówił Maksymilian Myśliwiec, współzałożyciel studia kreatywnego Znami i brand designer działający dla firmy Future Mind. Spotkanie odbyło się 31 stycznia br. w kampusie WSIiZ w Kielnarowej w ramach cyklu Loża Biznesu.
Młodzi projektanci z kierunku Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna mogli tym razem poznać zbiór zasad i podpowiedzi, jak sprawnie poradzić sobie z typografią, która niejednokrotnie okazuje się zbyt czasochłonna lub nie zawsze trafiona.
Znami to studio kreatywne, współtworzone przez absolwentów kierunku Grafika Komputerowa i Produkcja Multimedialna WSIiZ. Specjaliści kompleksowo zajmują się firmami – kreują branding oparty na strategii marki, tworzą strony internetowe, mając na względzie najnowsze trendy, badania naukowe i content marketing przyjazny SEO, ale także oferują projektowanie graficzne: logo z pełną księgą znaku, jak również stałą obsługę graficzną. Dodatkowo wykonują profesjonalne zdjęcia produktowe i wideo promocyjne oraz tworzą treści na profile w social mediach.
„Loża biznesu” to spotkania z pracodawcami i praktykami biznesu, w trakcie których studenci mają możliwość posłuchać o tajnikach danej branży, jej specyfice, wymogach, każdy chętny może również zadać pytanie.
Fot. Paweł Puciak Ciupak / Znami