Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej prowadzi badanie pn.: „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w branży marketingowej”. Zachęcamy studentów do wypełnienia krótkiej ankiety.
Komunikacja marketingowa – podobnie, jak wiele innych sektorów – zmaga się w obecnym czasie z coraz większymi niedoborami pracowników. W tym kontekście zasadne jest sprawdzenie, jak marketing widzą ludzie młodzi, którzy mogą dołączyć do grona pracowników sektora. Czy marketing jest dla nich atrakcyjnym miejscem pracy? Jakie aspekty pracy liczą się dla nich najbardziej? Jak według nich kształtują się zarobki w branży na tle innych sektorów? – zastanawiają się organizatorzy badania.
Badanie skierowane jest do studentów i absolwentów studiów do 26. roku życia, którzy są zainteresowani rozpoczęciem pracy w branży marketingu, mediów i reklamy.
Udział w badaniu jest anonimowy, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut. Wyniki badania zostaną opublikowane w kwietniowym raporcie wydawanym przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Badanie ankietowe Pokolenia Z jest drugim etapem szerszego projektu – badania rynku pracy w branży mediów, reklamy i marketingu, który wspólnie realizują: ScreenLovers, Rada Sektorowa ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, Rocket Jobs, SW Research oraz Just Join IT.
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej to inicjatywa wspierająca edukację branży. Dąży do tego, by kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku pracy.