Podczas Kongresu prelegenci podejmować będą tematy związane z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, a także działaniami promocyjnymi związanymi z marketingiem miejsc. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą badania. Miasta i regiony potrzebują ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę, w zakresie korzyści płynących z prowadzenia badań dotyczących np. rozpoznawalności miejsc, wydarzeń, postaci, regionów, służącym konsultacjom społecznym, a także jako niezbędny element budowania strategii. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzą organizatorzy Kongresu.
Spotkanie odbędzie się w dniach 17-18 listopada w Hotelu Rzeszów. W ubiegłym roku Kongres zgromadził blisko 150 uczestników oraz kilkudziesięciu prelegentów, którzy zaprezentowali bogate merytorycznie wystąpienia. Wystąpienia prelegentów skoncentrowane będą na badaniach w budowaniu strategii marketingowej.
Partnerem strategicznym Kongresu jest Urząd Miasta Rzeszowa