Ekspozycja fotografii odnalezionej jako źródła projektowych inspiracji sponsorowana jest przez CTP Polska sp. z o.o., Classen POL S.A. Stworzona została w oparciu o współpracę naukowo-biznesową Katedry Wzornictwa Przemysłowego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
– Efektem końcowym jest zestawienie dwunastu kategorii pradawnych, skrywanych w rodzinnych albumach, fotografii oraz ich analogii, odnalezionych we współczesnych przekazach reklamowych – mówi dr Krzysztof Groń, jeden z organizatorów wystawy.
Organizatorzy prezentując ekspozycję w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej, Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz na Wydziale Architektury Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania starają się zwrócić uwagę odbiorców na motywy ze schowanej i pomijanej dziś fotografii. Stworzonym na potrzeby wystawy kategoriom: dzieciom, czasowi wolnemu, ceremoniom, rodzicom, rodzinie, wózkom dziecięcym, ślubom, kobietom i mężczyznom, matkom czy samochodom, z łatwością można by dziś przyporządkować odpowiednie przekazy reklamowe.
Wystawa zlokalizowana jest w budynku CEM na pierwszym piętrze obok sali KM 111.
Organizatorami wystawy są: dr Krzysztof Groń, Łukasz Bis, Wioletta Klytta, Łukasz Szubart, Gabriela Piechnik i Adrian Sowiński.