Od roku akademickiego 2019/2020 ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania będzie realizować dwa duże projekty dydaktyczne, na łączną kwotę ponad 10 mln PLN. Ich głównym celem jest udoskonalenie oferty edukacyjnej, rozszerzanie perspektyw i szans studentów na rynku pracy oraz zintensyfikowanie idei kształcenia praktycznego.
Co studenci zyskają dzięki tak wysokiemu dofinansowaniu?
- możliwość wyboru unikatowych i perspektywicznych kierunków i specjalności, poszukiwanych przez krajowych i regionalnych pracodawców:
- Aktorstwo i promocja medialna
- Analityka biznesowa dla menedżerów
- Cyberbezpieczeństwo
- Dietetyka sportowa
- Pielęgniarstwo
- Technologie IoT (Internet Rzeczy)
- możliwość udziału w dodatkowych zajęciach zwiększających kompetencje, a tym samym szanse na rynku pracy, m.in.:
- uzyskanie certyfikatów językowych (TELC) oraz zdanie certyfikowanych egzaminów (IATA, DIMAQ, Wizualizacja danych, Kurs trenera personalnego, Power BI Desktop);
- zaliczenie warsztatów.:
- z zakresu skutecznego poszukiwania pracy, podczas którego studenci dowiedzą się jak przygotować kreatywne i wyróżniające się CV oraz jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej
- z technicznego języka angielskiego w wersji on-line w nielimitowanym zakresie czasowym – studenci sami będą decydować kiedy się uczą
- z zakresu rozwoju osobistego w tym z obszaru asertywności w pracy, zarządzania złością czy umiejętności trenersko-menedżerskich
- odbycie wizyt studyjnych u pracodawców, podczas których studenci będą mieli niepowtarzalną okazję aby zobaczyć swoje przyszłe środowiska pracy, poznać specyfikę zawodu i porozmawiać z ludźmi, którzy podzielą się z nimi zawodowymi doświadczeniami;
- wykonywanie zadań praktycznych, realizowanych w formie projektowej, podczas których studenci nauczą się jak pracować w zespole i rozwiązywać realne problemy zawodowe;
- udział w bezpłatnych przedmiotach, kształtujących postawy przedsiębiorcze, innowacyjność i kreatywność, z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych jak symulacyjne gry decyzyjne (np. „Komunikacja w biznesie”, „Myślenie projektowe”, „Kreowanie koncepcji biznesowych”);
- bezpłatne konsultacje z psychologiem i coachem, podczas których wyznaczane będą plany rozwoju osobistego studentów.