30 maja br. odbędą się dwa spotkania w ramach cyklu „Loża biznesu”. Na żywo studenci spotkają się z Jakubem Skarbkiem, który opowie, jak wygląda praca grafika w agencji marketingowej. Natomiast o tym, kto naprawdę stoi za markami w sieci, na spotkaniu online opowie Nina Olejniczak.
Od briefu do projektu
30 maja 2025 roku, o godz. 11.45, w sali KM22, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie przy ul. Sucharskiego 2, odbędzie się spotkanie z Jakubem Skarbkiem, UI/UX Designerem specjalizującym się w tworzeniu niepowtarzalnych projektów graficznych stron internetowych oraz sklepów online. Spotkanie jest przeznaczone głownie dla studentów Grafiki Komputerowej i Produkcji Multimedialnej
Podczas wykładu pt. „Od briefu do projektu – jak wygląda praca grafika w agencji marketingowej”, Jakub Skarbek opowie o całym procesie: od pierwszych rozmów z klientem i kluczowych elementów briefu, przez analizę konkurencji, tworzenie person, burze mózgów, aż po projektowanie i narzędzia do organizacji pracy. Dorzuci też kilka rzeczy o tym, jak wygląda jego typowy dzień lub tydzień pracy.
Jakub Skarbek swoje umiejętności i pasję rozwijał, realizując projekty dla różnych branż, między innymi dla jednego z klubów Polskiej Ekstraklasy, czy też organizacji MMA – co pozwoliło mu zdobyć doświadczenie i wyczucie estetyki. Równie swobodnie porusza się w web designie, jak i w projektowaniu na potrzeby mediów społecznościowych czy brandingu. Jego realizacje cechują się dokładnością oraz nastawieniem na czytelną komunikację. Obecnie rozwija swoje kompetencje zawodowe jako projektant w agencji Koala Marketing, gdzie współtworzy nowoczesne i efektywne rozwiązania wizualne dla klientów z różnych sektorów. Jego projekty powstają w ścisłej współpracy z zespołem strategów i developerów, dzięki czemu łączą estetykę z funkcjonalnością i realnym wpływem na biznes klientów.
Content sam się nie zrobi
Także 30 maja 2025 roku zapraszamy do udziału w spotkaniu z Niną Olejniczak, Social Media Menagerką w ATOM Agency. Spotkanie przeznaczone jest głównie dla studentów kierunków Digital marketing oraz Marketing i nowe media. Wykład pt. „Content sam się nie zrobi! Kto naprawdę stoi za markami w sieci?” odbędzie się online o godz. 18.10.
Kilka słów o prelegentce – Nina Olejniczak – social media managerka z krwi i kości, od ponad dekady związana z digitalem. Pracowała dla marek z branży beauty, FMCG, eko i eventowej – czasem jako jednoosobowa agencja, czasem w zespole, ale zawsze z sercem do dobrej komunikacji. Dziś działa w ATOM Agency, gdzie z pasją tworzy strategie i treści oraz łączy kreatywność z analitycznym podejściem. Ukończyła podyplomowe studia Social Media & Content Marketing na AGH, a narzędzia AI traktuje nie jak zagrożenie, tylko kreatywnych pomocników. Na wykładzie opowie, jak wygląda życie na socialowym backstage’u.