27 i 30 maja br. odbędą się spotkania w ramach cyklu „Loża biznesu”. Na żywo studenci spotkają się Anitą Gac, która opowie o tym, jak ważna obecnie jest znajomość języka obcego i Jakubem Skarbkiem, który powie o pracy grafika w agencji marketingowej. Natomiast na spotkaniu online – Nina Olejniczak wyjaśni, kto naprawdę stoi za markami w sieci.

Co daje znajomość języka obcego

27 maja 2025 roku, o godz. 9.50, w sali RA43, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie przy ul. Sucharskiego 2, odbędzie się spotkanie z Anitą Gac, konsultantką ds. SEO w TVN Warner Bros. Discavery. Spotkanie pt. „Z WSIiZ do TVN Warner Bros. Jak filologia angielska otwiera drzwi?”, jest przeznaczone głownie dla studentów kierunku Filologia angielska.

Anita Gac studiowała we WSIiZ filologię angielską o specjalności tłumaczeniowej. Jeszcze podczas studiów rozpoczęła swoją karierę w Ideo Force, następnie prowadziła własną firmę z SEO Services Anita Gac. Obecnie pracuje jako Konsultant ds. SEO w TVN Warner Bros. Discovery i zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, tak by wyświetlały się w wynikach wyszukiwania na najwyższych możliwych pozycjach.

Od briefu do projektu

30 maja 2025 roku, o godz. 11.45, w sali KM22, w kampusie Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Kielnarowej, odbędzie się spotkanie z Jakubem Skarbkiem, UI/UX Designerem specjalizującym się w tworzeniu niepowtarzalnych projektów graficznych stron internetowych oraz sklepów online. Spotkanie jest przeznaczone głownie dla studentów Grafiki Komputerowej i Produkcji Multimedialnej

Podczas wykładu pt. „Od briefu do projektu – jak wygląda praca grafika w agencji marketingowej”, Jakub Skarbek opowie o całym procesie: od pierwszych rozmów z klientem i kluczowych elementów briefu, przez analizę konkurencji, tworzenie person, burze mózgów, aż po projektowanie i narzędzia do organizacji pracy. Dorzuci też kilka rzeczy o tym, jak wygląda jego typowy dzień lub tydzień pracy.

Jakub Skarbek swoje umiejętności i pasję rozwijał, realizując projekty dla różnych branż, między innymi dla jednego z klubów Polskiej Ekstraklasy, czy też organizacji MMA – co pozwoliło mu zdobyć doświadczenie i wyczucie estetyki. Równie swobodnie porusza się w web designie, jak i w projektowaniu na potrzeby mediów społecznościowych czy brandingu. Jego realizacje cechują się dokładnością oraz nastawieniem na czytelną komunikację. Obecnie rozwija swoje kompetencje zawodowe jako projektant w agencji Koala Marketing, gdzie współtworzy nowoczesne i efektywne rozwiązania wizualne dla klientów z różnych sektorów. Jego projekty powstają w ścisłej współpracy z zespołem strategów i developerów, dzięki czemu łączą estetykę z funkcjonalnością i realnym wpływem na biznes klientów.

Content sam się nie zrobi

Także 30 maja 2025 roku zapraszamy do udziału w spotkaniu z Niną Olejniczak, Social Media Menagerką w ATOM Agency. Spotkanie przeznaczone jest głównie dla studentów kierunków Digital marketing oraz Marketing i nowe media. Wykład pt. „Content sam się nie zrobi! Kto naprawdę stoi za markami w sieci?” odbędzie się online o godz. 18.10. Do wykładu możesz dołączyć TUTAJ.

Kilka słów o prelegentce – Nina Olejniczak – social media managerka z krwi i kości, od ponad dekady związana z digitalem. Pracowała dla marek z branży beauty, FMCG, eko i eventowej – czasem jako jednoosobowa agencja, czasem w zespole, ale zawsze z sercem do dobrej komunikacji. Dziś działa w ATOM Agency, gdzie z pasją tworzy strategie i treści oraz łączy kreatywność z analitycznym podejściem. Ukończyła podyplomowe studia Social Media & Content Marketing na AGH, a narzędzia AI traktuje nie jak zagrożenie, tylko kreatywnych pomocników. Na wykładzie opowie, jak wygląda życie na socialowym backstage’u.