Rekrutacja na ten kierunek została zakończona.
Wejdź do pasjonującego świata nowych i starych mediów – odkryj tajniki multimediów, komunikacji, public relations oraz grafiki komputerowej. Wybierz Dziennikarstwo – studia we WSIiZ.
Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku
dr
Wiceprezydent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
dr hab., prof. WSIiZ
Profesor w Katedrze Nauk o Polityce i Administracji. Profesor honorowy WSIiZ.
dr
Badaczka nowych mediów i sieci społecznościowych, autorka tekstów naukowych, marketingowych i publicystycznych. Prowadzi zajęcia z Copywritingu i Warsztaty crossmedialne. Dziekanka Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.
dr hab., prof. WSIiZ
Profesor nadzwyczajny w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Kierownik Seminarium Doktoranckiego. Dyrektor Centrum Dokumentacji Europejskiej w Rzeszowie.
dr hab., EMBA, prof. WSIiZ
Profesor w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, wieloletni Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej. Specjalizuje się w Public relations, komunikacji marketingowej i brandingu. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
dr
Kierownik sekcji ds. innowacji dydaktycznych w ramach Centrum Zaawansowanych Technologii Dydaktycznych.
Adiunkt w Instytucie Analiz Edukacji.
mgr
Strategic & Creative Director w PromoTraffic, praktyk z dużym doświadczeniem w marketingu online, event marketingu, budowie strategii marketingowych i marketingu B2B.
mgr
Lead UX Researcher w G2A.COM – globalnym marketplace dla produktów cyfrowych i wyposażenia z branży gamingowej.
Social media
w biznesie
Celem studiów na tej specjalności jest kształcenie wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów(-tek) pracujących w obszarze mediaworkingu. Zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie social media jest ogromne na rynku pracy. Studia na tej specjalności przygotowują do pracy w social mediach. Studenci zdobędą praktyczne umiejętności, które pozwolą im tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi. Studia kształtują umiejętności rozwijania skutecznych strategii komunikacji w internecie dla firm lub marki własnej.
To specjalność dla osób pasjonujących się najnowszymi technologiami i Internetem, które chcą świadomie i profesjonalnie kształtować swój wizerunek i wizerunek firm.
Komunikacja
wizerunkowa
Celem studiów na tej specjalności jest przygotowanie studentów do pracy w za kresie kształtowania wizerunku firm, instytucji i osób w każdej branży. Zapotrzebowanie na rynku pracy na specjalistów w tym zakresie nie słabnie od wielu lat. Studia na tej specjalności przygotowują do pracy między innymi w agencjach kreatywnych, agencjach public relations, na stanowiskach rzeczników prasowych.
To specjalność dla osób, które chcą mieć wiedzę i umiejętności kreowania wizerunku w mediach, a szczególnie w Internecie.
Analityka
IT w biznesie
obejmuje zagadnienia związane z jej możliwymi zastosowaniami, najważniejszymi narzędziami i technikami, wykorzystywanymi przy rozwiązywaniu problemów współczesnych firm.
Komunikacja
wizerunkowaNOWOŚĆ
Umiejętnie wykorzystuj techniki i narzędzia kreacji medialnej – tekstowej, audialnej, audiowizualnej oraz multimedialnej do budowania silnej pozycji zawodowej.
Dołącz do Dnia Otwartego Online!
20.04.2022 – 30.07.2022
Październik 2022
Zarejestruj się TUTAJ
Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (100 zł**) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).
* Absolwenci WSIiZ, WSZiA, WSE są zwolnieni z opłaty wpisowego.
** W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 100 zł.
Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.