Trwa II tura rekrutacji na studia stacjonarne/niestacjonarne

Studia I stopnia

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Forma: stacjonarne, niestacjonarne/ Czas trwania: 6 semestrów

Wybierając Grafikę komputerową i produkcję multimedialną we WSIiZ zapewnisz sobie doskonały start w życiu zawodowym! Zyskaj ogromne możliwości rozwoju i zdobądź umiejętności, które zapewnią Ci stabilną pozycję w branży – zarówno na etacie, jak i w pracy freelancera, wykonującego atrakcyjne zlecenia od klientów.

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku

DOŁĄCZ DO GRUPY

Postaw na zawód kreatywny – ukierunkowany na nieustanne odkrywanie nowych możliwości, o zasięgu globalnym oraz uważany za jeden z cenniejszych na rynku pracy! Wykorzystaj poczucie estetyki i szukaj inspiracji w niebanalnych rozwiązaniach.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
PROFESJA ROZCHWYTYWANA
Wykształceni graficy poszukiwani są przez wiele branż, w tym: agencje reklamowe, SEO, marketingowe, studia grafiki komputerowej, wydawnictwa, zakłady poligraficzne, a nawet firmy architektoniczne. Obecnie wiele firm z różnych branż potrzebuje grafików.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
ZAROBEK KREATYWNY
Pracuj z wieloma agencjami, przy różnorodnych projektach – to właśnie one dadzą Ci szansę na aktywny rozwój oraz pozwolą z łatwością przekuć kreatywne pomysły w satysfakcjonujące zarobki!
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
PROJEKTOWANIE ARTYSTYCZNE LUB UŻYTKOWE
Umiejętność tworzenia grafik możesz z powodzeniem wykorzystywać w życiu codziennym, prywatnym lub biznesowym. Co wybierzesz – projektowanie artystyczne, a może tworzenie grafik użytkowych?
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
Dlaczego grafika komputerowa i produkcja multimedialna we WSIiZ?
01
Profesjonalny sprzęt i zaawansowane oprogramowanie? Mamy to!
Oprogramowanie Adobe pozwoli ćwiczyć umiejętności projektowania graficznego, a software Autodesk i Blender zapozna Cię ze wszystkimi możliwościami grafiki trójwymiarowej. Czujesz niedosyt? Do dyspozycji dostaniesz dodatkowo studio fotograficzne oraz telewizyjne, drukarki i skanery 3D, kamery 360, a nawet klocki LEGO!
02
Kadra, która praktykuje i… projektuje!
Nasi wykładowcy to wieloletni praktycy, którzy pracę na uczelni łączą z rozwojem osobistym i zawodowym – niejednokrotnie we własnych firmach, lub podczas pracy z partnerami biznesowymi. Ich dorobek zawodowy obejmuje niezliczoną ilość projektów i rozwiązań, czynnie wykorzystywanych w branży.Dzięki doświadczeniu i znajomości rynku pracy, jeszcze skuteczniej dostosowali formy kształcenia do oczekiwań przyszłych pracodawców. Nasi specjaliści zdobywają niejednokrotnie prestiżowe nagrody branżowe czy wyróżnienia.
03
Apetyt na więcej
Jeśli cechuje Cię ambicja, to koniecznie skorzystaj z zaawansowanego programu tutoringu. Oferuje możliwość indywidualnej pracy z wybranym wykładowcą – tutorem, który wesprze Cię w realizacji projektów, przygotuje do udziału w konkursach, a także doradzi w zaplanowaniu przyszłej ścieżki kariery.
04
Projekt dla biznesu
Już od pierwszych zajęć dostaniesz możliwość wykonywania projektów biznesowych dla naszych partnerów. Masz innowacyjne pomysły, dzięki którym podbijesz rynek pracy? Nie chowaj ich do szuflady – niech ujrzą światło dzienne!

Deadline

to konkurs, w którym wybierane są najlepsze prace stworzone przez studentów w kategorii animacja i grafika. Co roku zachwycają one swoją oryginalnością członków jury złożonych z profesjonalnych artystów. Konkurs jest organizowany od 2018. Prace wyselekcjonowane do wystawy można określić słowem profesjonalizm. I było ono powtarzane, zarówno przez wykładowców, jak i studentów, którzy widzieli prace zaprezentowane na każdej z wystaw. Sztuka i praca kreatywna to wymagająca dziedzina, każdorazowo twórca mierzy się z wieloma wyzwaniami projektowymi i napotyka wiele pułapek, szczególnie na początku swojej drogi.

Biennale im. Prof. Józefa Szajny

Józef Szajna był artystą wybitnym i wszechstronnym, sięgającym po różne formy sztuki, niebojący się odważnych tematów czy treści, co sprawiło, że zapisał się w historii polskiej sztuki. Był jedną z ważniejszych postaci sceny sztuki w okresie po 1945 roku. Dlatego w 2020 uczelnia postanowiła uczcić jego pamięć organizując w 2022 I edycje Biennale im. Prof. Józefa Szajny. Poziom przesłanych prac był niezwykle wysoki. Jury zaskoczyło ogromna świadomość twórcza studentów, a trzeba podkreślić, że temat nie był łatwy. Prace zachwycają swoją urodą, ale przede wszystkim inteligentnym i przemyślanym przesłaniem.

Percepcje

jest to międzynarodowy projekt, który powstał w 2021 z inicjatywy dr Patrycji Longawy. Co roku studenci z wielu uczelni mierzą się z tematem przewodnim każdej edycji. Zarówno studenci jak i wykładowcy wspólnie tworzą prace z zakresu ilustracji czy plakatu. Realizując tą inicjatywę WSIiZ współpracował z ponad 20 uczelniami z wielu stron świata.

Przykładowe zajęcia
Sprawdź, do jakich zajęć wykorzystasz nasze nowoczesne laboratoria:
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
  • Digital painting
  • Grafika multimedialna
  • Pracownia wideo
  • Pracownia fotografii cyfrowej
  • DTP
  • Projektowanie opakowań
  • Projektowanie uniwersalne
  • Obróbka dźwięku
  • Podstawy grafiki trójwymiarowej
  • Pracownia animacji
Kadra
Poznaj wybranych wykładowców, którzy poprowadzą Twoje zajęcia!
Andrzej Głowacki

Prof. dr hab.

Andrzej Głowacki

Kierownik Zakładu Grafiki Komputerowej.
Profesor w Zakładzie Grafiki Komputerowej.

Krzysztof Groń

dr

Krzysztof Groń

Doktor sztuk plastycznych , Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Adiunkt w Katedrze Sztuk Pięknych i Projektowych na Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

Patrycja Longawa

dr

Patrycja Longawa

Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna.
Kierownik Katedry Projektowania Graficznego.
Adiunkt w Katedrze Projektowania Graficznego.

Bartłomiej Maj

mgr

Bartłomiej Maj

Realizacja obrazu filmowego, projektowanie i grafika multimedialna.
Doświadczenie zawodowe zdobywał przy realizacji filmów dokumentalnych dla TVP w latach 2012-2017 jako autor zdjęć filmowych.
Wykładowca przedmiotu Grafika multimedialna i Pracownia video Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Rzeszów.

Łukasz Bis

mgr

Łukasz Bis

Dyrektor Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego WSIiZ. Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna w latach 2016-2021.
Asystent w Zakładzie Grafiki Komputerowej.

Mikołaj Birek

mgr

Mikołaj Birek

Asystent w Zakładzie Grafiki Komputerowej.

Specjalności
Studia licencjackie na kierunku grafika komputerowa i produkcja multimedialna dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na atrakcyjnych specjalnościach.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Wizualizacja
i efekty specjalne

Chcesz poznać większość tajników procesu produkcyjnego w przemyśle kreatywnym już w trakcie studiów? Z tą specjalnością to możliwe! Dodatkowo, zyskasz kreatywną przestrzeń do realizacji pasji i dalszego rozwoju.

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Projektowanie
interaktywne

Jeśli fascynuje Cię design i projektowanie użytkowe – jesteś w dobrym miejscu! Specjalność pozwoli CI rozwinąć horyzonty pod okiem doświadczonych ekspertów.

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Komunikacja
wizualna w marketingu

Wejdź do świata komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, poznaj procesy, kierujące działaniami Public Relations, chwyty reklamowe, a nawet – nowinki związane z brandingiem, i wykorzystaj je w przyszłej pracy!

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna

Wirtualna Rzeczywistość (VR)
i technologie immersyjne

Odkryj fascynujący świat wirtualnej rzeczywistości studiując na tej specjalności! W trakcie studiów poznasz arkana zaawansowanej grafiki trójwymiarowej oraz możliwości jakie niesie video 360, dowiesz się jak projektować interakcję, a także doświadczenie użytkownika, a finalnie opracujesz swoją pierwszą aplikację VR. Ta specjalność studiów przygotuje Cię do pracy w rozwijającej się branży VR, gdzie Twoje umiejętności będą docenione przez przyszłych pracodawców.

Liczba miejsc jest ograniczona
Projektowanie gier komputerowych odrębna ścieżka kształcenia
Na odrębnej ścieżce kształcenia, przedmioty specjalnościowe będziesz realizować już od I semestru studiów.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
Odkryj perspektywy zawodowe:
  • Grafik komputerowy (Graphic designer)
  • Webdesigner
  • Screen Designer
  • Grafik e–commerce
  • Reżyser form multimedialnych
  • Projektant systemów identyfikacji wizualnej
  • Montażysta dźwięku i obrazu
  • Grafik kreatywny
Studia I stopnia
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
Forma: stacjonarne, niestacjonarne
Czas trwania:  6 semestrów
CZESNE ZA MIESIĄC
840 zł
Tryb stacjonarny
780 zł
Tryb niestacjonarny
Płatne 5 miesięcy w semestrze
REKRUTACJA:
09.08.2023 – 29.09.2023
PIERWSZE ZAJĘCIA:

Październik 2023

Skorzystaj z kalkulatora stypendialnego i sprawdź swoją zniżkę na czesne!
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
Jak aplikować?
Wystarczą 4 proste kroki:
01
Rekrutacja online

Zarejestruj się TUTAJ

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
02
Skompletuj wymagane dokumenty. Potrzebujesz:
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • wypełniony w rekrutacji online, wydrukowany formularz wraz ze zdjęciem,
  • kserokopię dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów) – dotyczy wyłącznie kandydata ubiegającego się o przyjęcie na jego podstawie.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
03
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).

Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

* W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 300 zł.

Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
04
Sprawdź wyniki rekrutacji.

Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.

Odkrywaj WSIiZ
Poznaj Uczelnię
Wirtualny spacer po kampusie
Obejrzyj ponad 130 panoram w wersji desktopowej, mobilnej oraz przygotowanej dla posiadaczy okularów VR.
Grafika komputerowa i produkcja multimedialna
Premiera wykładu prof. dr hab. Małgorzaty Bzowskiej–Bakalarz
pt. „Naturalni sojusznicy ochrony roślin – niszczyć czy współpracować?” odbędzie się 18 października (środa), o godz. 18.00 na uczelnianym kanale YouTube.

Zachęcamy również do obejrzenia relacji filmowych z poprzednich spotkań zrealizowanych w ramach cyklu „Przybij Piątkę Nauce
Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
Thanks for signing up. You must confirm your email address before we can send you. Please check your email and follow the instructions.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
Skip to content