Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025 zakończona

Studia I stopnia

Marketing i nowe media

Forma: stacjonarne, niestacjonarne/ Czas trwania: 6 semestrów

Szukasz pracy, która daje szerokie możliwości rozwoju, pozwala pracować na całym świecie i zmieniać branże? Nie lubisz się nudzić, chcesz kreatywnie pracować z ludźmi i jednocześnie wykorzystywać najnowsze technologie? Jeśli tak, kierunek Marketing i nowe media jest dla Ciebie.

Program studiów to unikalne połączenie wiedzy marketingowej oraz umiejętności praktycznych związanych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych. Przygotujemy Cię do pracy w dziale marketingu, zarządzaniu marką, public relations, reklamie internetowej, social media oraz w branży e-commerce. Natomiast jeżeli wolisz samodzielność, założysz własny biznes i będziesz pomagać innym budować ich pozycję dzięki efektywnej komunikacji. Wybierając te studia, zostaniesz jednym ze specjalistów, pożądanych przez rynek pracy!

Trendy i potrzeby rynku – Marketing i nowe media

Postaw na przyszłościowy zawód – ukierunkowany na nieustanne odkrywanie nowych możliwości, o zasięgu globalnym oraz uważany za jeden z cenniejszych na rynku pracy!
Marketing i nowe media

ATRAKCYJNE ZAROBKI

Sektor komunikacji marketingowej cechuje się dużymi zarobkami oraz możliwością realizowania kreatywnych projektów – krajowych i międzynarodowych. Według statystyk, marketing jest jedną z lepiej opłacanych branż, daje również duże możliwości rozwoju kariery oraz kompetencji interpersonalnych. Obecnie praca w marketingu to nie tylko realizowanie lokalnych projektów – to również szansa na realizowanie projektów międzynarodowych poprzez pracę zdalną.
Marketing i nowe media

ROZCHWYTYWANA PROFESJA I KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

Sektorowa Rada ds. Kompetencji w zakresie komunikacji marketingowej opracowała główne obszary kompetencji pracowników w tej branży, które wymagają rozwoju. Są to kompetencje w zakresie nowych technologii marketingowych, planowanie i efektywność kampanii reklamowych, zarządzanie projektami, kreatywność, umiejętności managerskie, analiza danych. Kluczowymi stanowiskami dla sektora są: strateg, analityk, media planner, dyrektor kreatywny, art director, twórca treści czy digital ekspert. Nasz program studiów pozwoli Ci zdobyć umiejętności właściwe dla tych stanowisk.
Marketing i nowe media

TWORZENIE KREATYWNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

Naucz się tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie docierać do wybranych grup odbiorców. Buduj rozpoznawalność marek, zapoznaj się z technikami optymalizacji budżetów. Stworzenie zrównoważonej i trafnej strategii może być kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej firmy, dlatego coraz więcej firm i instytucji szuka specjalistów. Bądź jednym z nich!

Studiując ten kierunek, masz możliwość odbycia kursu i zdobycia certyfikatów branżowych za darmo już w trakcie trwania studiów!


Marketing i nowe media

dr Iwona Leonowicz-Bukała – opiekun merytoryczny kierunku

Dlaczego Marketing i nowe media we WSIiZ?

01

Przedmioty dopasowane do oczekiwań rynku pracy

Podczas studiów zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania i realizacji kampanii marketingowych, analizy rynku, budowy wizerunku marki, prowadzenia kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych i internetowych, a także optymalizacji działań marketingowych w celu osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych. Nauczysz się też kreatywnego myślenia i efektywnej komunikacji. A to są kompetencje poszukiwane przez pracodawców!
02

Certyfikacja DIMAQ

Studia przygotują Cię do egzaminu potrzebnego do uzyskania certyfikatu DIMAQ. We WSIiZ funkcjonuje Centrum Certyfikacyjne IAB Polska DIMAQ. To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Metodologia DIMAQ została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze.
03

Akredytacja Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Kierunek Marketing i nowe media powstał we współpracy ze specjalistami z Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zyskał także prestiżową akredytację Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Gwarantuje to rzetelne przygotowanie do zawodu. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie od 2018 roku ściśle współpracuje z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, co wyróżnia nas na tle innych uczelni. Dzięki tej współpracy mamy realny wpływ na branżę.
04

Kadra, która praktykuje!

Nasi wykładowcy to doświadczeni specjaliści z praktyczną wiedzą i umiejętnościami. Będziesz mieć kontakt z praktykami działającymi w branży od wielu lat, dzięki czemu poszerzysz umiejętności i będziesz na bieżąco z nowymi trendami w marketingu. Gwarantują oni także stały dostęp do nowości z rynku pracy!

Przykładowe zajęcia

Sprawdź, do jakich zajęć wykorzystasz nasze nowoczesne laboratoria i sale wykładowe:
Marketing i nowe media
  • Kampanie marketingowe
  • Prezentacja danych i wystąpienia publiczne
  • Mediaplanning
  • Myślenie krytyczne i podejmowanie decyzji
  • Kierowanie zespołami ludzkimi
  • Multimedia w komunikacji marketingowej
  • Strategie cenowe
  • Zarządzanie projektem marketingowym
  • Badania społeczne i marketingowe
  • Psychologia społeczna

Kadra

Poznaj wybranych wykładowców, którzy poprowadzą Twoje zajęcia!
Iwona Leonowicz-Bukała

dr

Iwona Leonowicz-Bukała

Badaczka nowych mediów i sieci społecznościowych, autorka tekstów naukowych, marketingowych i publicystycznych. Prowadzi zajęcia z Copywritingu i Warsztaty crossmedialne. Dziekanka Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej.

Sławomir Gawroński

dr hab., EMBA, prof. WSIiZ

Sławomir Gawroński

Profesor w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, wieloletni Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej. Specjalizuje się w Public relations, komunikacji marketingowej i brandingu. Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Weronika Ladzińska

mgr

Weronika Ladzińska

Strategic & Creative Director w PromoTraffic, praktyk z dużym doświadczeniem w marketingu online, event marketingu, budowie strategii marketingowych i marketingu B2B.

Oksana Banias

mgr

Oksana Banias

Doświadczony marketing manager, od 6 lat tworzy i realizuje projekty marketingowe w mediach online i tradycyjnych. Posiada doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii new businessowych dla firm z branży B2B. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji Społecznej naszej Uczelni.

Robert Chudy

dr

Robert Chudy

Praktyk i doświadczony specjalista ds. komunikacji biznesowej. Od ponad dekady doradza, konsultuje oraz realizuje projekty marketingowe oraz PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w mediach cyfrowych oraz tradycyjnych, działaniach employer brandingowych oraz public relations.

Wiktoria Sudoł-Kaszuba

mgr

Wiktoria Sudoł-Kaszuba

Magister Dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Twórczyni artykułów naukowych z zakresu: mediów, źródeł informacji i sztucznej inteligencji. Posiada doświadczenie w pracy radiowej, prasowej i telewizyjnej. Prowadzi zajęcia z Badania rynku mediów, Komunikacji w social mediach, Copywritingu i Nauki o komunikowaniu.

Specjalności – Marketing i nowe media

Studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na atrakcyjnych specjalnościach.
Marketing i nowe media

Media relations

To zdecydowanie specjalność dla tych, którzy lubią pracę z ludźmi i wśród ludzi! Media relations jest istotnym elementem strategii komunikacyjnej każdej organizacji, który może przyczynić się do wzrostu zainteresowania mediów, a co za tym idzie – promocji firmy lub instytucji. W ramach przedmiotów specjalnościowych, poznasz tajniki marketingu firm i instytucji, psychospołeczne oddziaływanie marketingu i narzędzia public relations, zasady zarządzania sytuacją kryzysową, spróbujesz też swoich sił w pracy z kamerą i mikrofonem. Oferujemy twórcze środowisko akademickie i kreatywne zadania, które pobudzą Twoje możliwości!

Marketing i nowe media

Media Design
i komunikacja wizerunkowa

Jeśli masz w sobie pokłady kreatywności i wiesz, że tworzenie jest dla Ciebie, możliwości w dziedzinie sztuki, designu i komunikacji oferuje ta wyjątkowa specjalność artystyczna. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w obszarze designu graficznego, wideo, marketingu, komunikacji wizualnej i wizerunku firm, instytucji i marek spotkasz także wykładowców, którzy z projektowania sztuki uczynili swój zawód i chcą dzielić się swoją pasją. Gwarantujemy wyjątkowe warunki pracy w małej grupie, na nowoczesnym sprzęcie i z profesjonalnym oprogramowaniem!

Liczba miejsc jest ograniczona
Marketing i nowe media

Social media
w biznesie

Social media są Twoim naturalnym środowiskiem? Lubisz być w kontakcie z innymi i dzielić się ciekawymi treściami? Jeśli tak, wykorzystaj ten potencjał w pracy. Dzięki tej specjalności, zdobędziesz profesjonalną wiedzę i umiejętności, które sprawią, że w środowisku mediów społecznościowych będziesz się wyróżniał. Wszystkie przedsiębiorstwa wykorzystują dziś platformy społecznościowe do budowania marki, promowania swoich produktów i usług czy też nawiązywania kontaktu z klientami. Zostań specjalistą w dziedzinie social mediów i skutecznie wykorzystuj te narzędzia w kontekście biznesowym!

Marketing i nowe media

Odkryj perspektywy zawodowe:

  • Marketing Specialist
  • Twórca treści
  • Analityk
  • Media planner
  • Project manager
  • Producent
  • Specjalista ds. Link Buildingu
  • Specjalista PR
  • Specjalista ds. Brandingu
Studia I stopnia
Marketing i nowe media
Forma: stacjonarne, niestacjonarne
Czas trwania:  6 semestrów
CZESNE ZA MIESIĄC
780 zł
Tryb stacjonarny
720 zł
Tryb niestacjonarny
Płatne 5 miesięcy w semestrze
REKRUTACJA:
12.08.2024 – 30.09.2024
PIERWSZE ZAJĘCIA:

Październik 2024

Marketing i nowe media
Marketing i nowe media

Odkrywaj możliwości! Zapisz się do grupy na Facebooku

DOŁĄCZ DO GRUPY

Jak aplikować?
Wystarczą 4 proste kroki:
01
Rekrutacja online

Zarejestruj się TUTAJ

Marketing i nowe media
02
Skompletuj wymagane dokumenty. Potrzebujesz:
  • wypełniony w rekrutacji online, wydrukowany formularz wraz ze zdjęciem,
  • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • kserokopię dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów) – dotyczy wyłącznie kandydata ubiegającego się o przyjęcie na jego podstawie.
Marketing i nowe media
03
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).

Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

* W przypadku rezygnacji przed końcem rekrutacji, na wniosek kandydata przysługuje zwrot wpisowego w wysokości 300 zł.

Marketing i nowe media
04
Sprawdź wyniki rekrutacji.

Wyniki pojawią się w panelu rekrutacyjnym kandydata.

Odkrywaj WSIiZ
Poznaj Uczelnię
Wirtualny spacer po kampusie
Obejrzyj ponad 130 panoram w wersji desktopowej, mobilnej oraz przygotowanej dla posiadaczy okularów VR.
Marketing i nowe media
Skip to content