DANE OGÓLNE
Zadaniem Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego jest wykorzystanie szeroko pojętej Nauki realizowanej w ramach Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej w Biznesie – działalności komercyjnej.
Głównym nurtem działalności Centrum jest projektowanie i wdrażanie nowoczesnego wzornictwa oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych wśród naszych partnerów biznesowych. Centrum realizuje projekty badawczo-rozwojowe, a także stara się wyznaczać nowe kierunki we wzornictwie przemysłowym i użytkowym.
Centrum zajmuje się m.in.:
- Prowadzeniem działań edukacyjnych w zakresie wykorzystania metodyki Design Thinking oraz Design Sprint w procesach projektowych (nie tylko wzorniczych),
- Wdrażaniem Design Thinking i Design Sprint w przedsiębiorstwach,
- Projektowaniem Uniwersalnym,
- Audytami wzorniczymi, audytami procesów wzorniczych,
- Wdrażaniem strategii wzorniczych i marketingowych,
- Opracowywaniem strategii marketingowych,
- Szeroko pojętym doradztwem w zakresie komunikacji,
- Prototypowaniem i produkcją małoseryjną,
- Skanowaniem trójwymiarowym,
- Drukiem 3d,
- Analizą okulograficzną komunikatów (badania eyetrackingowe),
- Grafiką trójwymiarową i wizualizacją,
- Projektowaniem graficznym,
- Projektowaniem interakcji,
- Digitalizacją,
- Produkcją multimedialną,
Zespół Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego jest interdyscyplinarny. Należą do niego osoby będące projektantami, zajmujące się drukiem trójwymiarowym, digitalizacją rzeczywistości, wirtualną rzeczywistością, realizacją obrazu, komunikacją wizualną, brandingiem, badaniami naukowymi z obszaru nauk społecznych i mediów. Szeroki wachlarz umiejętności i kompetencji pozwala na nieszablonowe podejście do realizowanych usług i projektów, przy jednoczesnym dokładnym dopasowaniu do otaczającej nas rzeczywistości.
W ramach Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego działa Centrum Egzaminacyjne DIMAQ/IAB Polska.
Łukasz Bis, EMBA – Dyrektor
DANE KONTAKTOWE:
Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego WSIiZ
Kielnarowa 386a, KM13
+48 17 866 14 70