
Postaw unikatowy kierunek, stworzony z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań, łączący praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji, zarządzania i nowoczesnych technologii, z umiejętnościami poszukiwanymi przez rekruterów – nie tylko na polskim, ale i międzynarodowym rynku pracy. Wybierz innowacyjne podejście do kształcenia, oferowane w ramach kierunku Komunikacja cyfrowa.
PARTNERZY
Ringier Axel Springer Polska – należy do grona największych wydawców prasy oraz firm mediowych w Polsce, a od 2010r. wchodzi w skład międzynarodowej grupy mediowej Ringier Axel Springer Media. Spółka odpowiada za wydawanie m.in.: gazety „Fakt”, tygodnika „Newsweek Polska” oraz czasopisma „Komputer Świat”. Posiada ponad 20 serwisów internetowych, w tym: Onet, Business Insider Polska, forbes.pl oraz skapiec.pl.
CO DADZĄ CI STUDIA
- Umiejętność samodzielnego zdobywania i oceny informacji;
- Umiejętność reagowania i odpowiedzi na współczesne wyzwania związane z pracą i edukacją zdalną;
- Możliwość rozwoju wiedzy i umiejętności podczas zajęć z wieloma praktykami biznesu i nowych technologii;
- Szansę na nawiązanie kontaktów biznesowych, które zaprocentują w przyszłości;
- Zdolność do argumentowania swoich racji i prowadzenia negocjacji;
- Obeznanie w obszarze public relations, marketingu, copywritingu, czy employer brandingu;
- Rozwiązania pozwalające na skuteczne zarządzanie swoim wizerunkiem i komunikacją przez media społecznościowe.
ZAJĘCIA
- Warsztat redagowania tekstów z elementami webwritingu;
- Informatyczne podstawy przekazu cyfrowego;
- Cyfrowe techniki audiowizualne;E-biznes – zarządzanie produktem cyfrowym;
- Digital marketing;
- Platformy social media;
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne;
- Prawo mediów;
- Cyfrowa transformacja biznesu;
- Edukacja online;
- Employer Branding;
- Content marketing;
- Copywriting z elementami storytelingu;
- Komunikacja w mediach społecznościowych;
- Komunikacja wewnętrzna w organizacji;
- Praca zdalna w organizacjach;
- Kierowanie rozproszonym, wirtualnym i wielokulturowym zespołem.
1.04.2021 r. – Start rekrutacji
Zarejestruj się online Aplikuj
Skompletuj wymagane dokumenty.
Potrzebujesz:
- formularz wypełniony w rekrutacji online,
- kserokopię świadectwa ukończenia szkoły i świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
- zaświadczenie lekarskie: zaświadczenie powinno być ważne na okres trwania studiów wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranym kierunku, specjalności (zaświadczenia powinno być wystawione w roku bieżącym),
- studenci kierunków medycznych mają obowiązek przedstawić (lub w trakcie pierwszego roku studiów dostarczyć) zaświadczenie o szczepieniu przeciwko WZW typu B,
- 1 fotografię (kolor, białe tło, ciemne okrycie) zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.
Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).
31.07.2021 r. – Zakończenie rekrutacji
7.08.2021r. – Sprawdź wyniki rekrutacji…
… i witaj w społeczności akademickiej WSIiZ! 😊 Zajęcia zaczynasz już w październiku 2021!
PERSPEKTYWY PO STUDIACH
Studia pierwszego stopnia trwają 6 semestrów i kończą się uzyskaniem tytułu licencjata.
Jako absolwent Komunikacji cyfrowej, będziesz mógł pochwalić się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi, szczególnie z zakresu komunikacji cyfrowej. Dodatkowo, ukończenie tego kierunku gwarantuje otwarte drzwi do rozpoczęcia kariery w branży – zapotrzebowanie na specjalistów z tej dziedziny nie słabnie! Możesz wybrać jedną z wielu dostępnych ścieżek rozwoju zawodowego, w tym:
- Specjalista/menedżer ds. komunikacji marketingowej;
- Specjalista/menedżer ds. komunikacji wewnętrznej;
- Specjalista/menedżer ds. Social Media;
- Specjalista ds. Marketingu Internetowego;
- Specjalista ds. Public Relations;
- Specjalista ds. Employer Brandingu;
- Specjalista/menedżer ds. promocji;
- Product Manager;
- Project Manager;
- Specjalista ds. kontaktów z klientami;
- Trener biznesu;
- Specjalista ds. technologii informacyjno-komunikacyjnych;
- Specjalista e-commerce;
- Specjalista w zakresie kontaktów z interesariuszami;
- Specjalista service / helpdesk;
- Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą;
- Specjalista w zespołach projektowych;
- Copywriter;
- Broker informacji.
Kształcenie na tej specjalności obejmuje zagadnienia z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych w działalności firm, zarówno w pod względem marketingowym, jak i:
- zarządzania sieciami społecznościowymi
- budowania wizerunku marki
- prowadzenia biznesu online
- tworzenia różnego rodzaju treści, celem pozyskania stałego grona klientów
- budowania trwałej relacji z klientami
- wykorzystania nowoczesnych technologii komunikacyjnych
Specjalność nastawiona na kształcenie specjalistów z zakresu projektowania systemów komunikacji, a także przyszłych ekspertów z zakresu nowoczesnej komunikacji, która wykorzystuje zaawansowane technologie internetowe. Swoje zastosowanie znajduje również w kontaktach z klientami, jak i w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną organizacji oraz organizacją pracy zdalnej w przedsiębiorstwach.
Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu świadectw dojrzałości i świadectw ukończenia szkoły średniej w zależności, czy Kandydat zdaje nową czy starą maturę.
Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:
- formularz WSIiZ wypełniony za pośrednictwem Systemu Internetowej Rekrutacji (rekrutacja online),
- kserokopię świadectwa ukończenia szkoły i świadectwa dojrzałości, (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
- zaświadczenie lekarskie: zaświadczenie powinno być ważne na okres trwania studiów wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranym kierunku, specjalności (zaświadczenia powinno być wystawione w roku bieżącym),
- studenci kierunków medycznych mają obowiązek przedstawić (lub w trakcie pierwszego roku studiów dostarczyć) zaświadczenie o szczepieniu przeciwko WZW typu B,
- 1 fotografię (kolor, białe tło, ciemne okrycie) zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł)**.
* Osoba, która zrezygnuje, może otrzymać zwrot wpisowego (300 zł) do ostatniego dnia trwania rekrutacji..
** Fakturę VAT potwierdzającą dokonanie opłaty rekrutacyjnej i wpisowego wystawia się nie później niż 7 dni od daty wpływu środków pieniężnych na konto Uczelni.
Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu uwzględniającego wyniki uzyskane na egzaminie maturalnym.
Na wszystkie kierunki w postępowaniu kwalifikacyjnym będą brane pod uwagę wyniki z matury z czterech przedmiotów zdawanych w części pisemnej:
- język polski,
- język obcy,
- matematyka,
- wybrany przedmiot (biologia lub chemia).
Punktacja stosowana do wyniku z części pisemnej egzaminu maturalnego:
- poziom podstawowy 1% = 1 pkt
- poziom rozszerzony 1% = 2 pkt