Komunikacja cyfrowa

KOLEGIUM: Mediów i Komunikacji Społecznej
FORMA STUDIÓW: stacjonarne, niestacjonarne
CZAS TRWANIA STUDIÓW: 6 semestrów

Postaw unikatowy kierunek, stworzony z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań, łączący praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji, zarządzania i nowoczesnych technologii, z umiejętnościami poszukiwanymi przez rekruterów – nie tylko na polskim, ale i międzynarodowym rynku pracy. Wybierz innowacyjne podejście do kształcenia, oferowane w ramach kierunku Komunikacja cyfrowa.

PARTNERZY

Ringier Axel Springer Polska – należy do grona największych wydawców prasy oraz firm mediowych w Polsce, a od 2010r. wchodzi w skład międzynarodowej grupy mediowej Ringier Axel Springer Media. Spółka odpowiada za wydawanie m.in.: gazety „Fakt”, tygodnika „Newsweek Polska” oraz czasopisma „Komputer Świat”. Posiada ponad 20 serwisów internetowych, w tym: Onet, Business Insider Polska, forbes.pl oraz skapiec.pl.

CO DADZĄ CI STUDIA

  • Umiejętność samodzielnego zdobywania i oceny informacji;
  • Umiejętność reagowania i odpowiedzi na współczesne wyzwania związane z pracą i edukacją zdalną;
  • Możliwość rozwoju wiedzy i umiejętności podczas zajęć z wieloma praktykami biznesu i nowych technologii;
  • Szansę na nawiązanie kontaktów biznesowych, które zaprocentują w przyszłości;
  • Zdolność do argumentowania swoich racji i prowadzenia negocjacji;
  • Obeznanie w obszarze public relations, marketingu, copywritingu, czy employer brandingu;
  • Rozwiązania pozwalające na skuteczne zarządzanie swoim wizerunkiem i komunikacją przez media społecznościowe.

ZAJĘCIA

  • Warsztat redagowania tekstów z elementami webwritingu;
  • Informatyczne podstawy przekazu cyfrowego;
  • Cyfrowe techniki audiowizualne;E-biznes – zarządzanie produktem cyfrowym;
  • Digital marketing;
  • Platformy social media;
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne;
  • Prawo mediów;
  • Cyfrowa transformacja biznesu;
  • Edukacja online;
  • Employer Branding;
  • Content marketing;
  • Copywriting z elementami storytelingu;
  • Komunikacja w mediach społecznościowych;
  • Komunikacja wewnętrzna w organizacji;
  • Praca zdalna w organizacjach;
  • Kierowanie rozproszonym, wirtualnym i wielokulturowym zespołem.

1.04.2021 r. – Start rekrutacji

Zarejestruj się online   Aplikuj

Skompletuj wymagane dokumenty.

Potrzebujesz:

  • formularz wypełniony w rekrutacji online,
  • kserokopię świadectwa ukończenia szkoły i świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • zaświadczenie lekarskie: zaświadczenie powinno być ważne na okres trwania studiów wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranym kierunku, specjalności (zaświadczenia powinno być wystawione w roku bieżącym),
  • studenci kierunków medycznych mają obowiązek przedstawić (lub w trakcie pierwszego roku studiów dostarczyć) zaświadczenie o szczepieniu przeciwko WZW typu B,
  • 1 fotografię (kolor, białe tło, ciemne okrycie) zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.

Dokonaj opłat, a wymagane dokumenty prześlij pocztą tradycyjną lub złóż osobiście w Dziale Rekrutacji WSIiZ.

Dołącz do dokumentów kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
Dokumenty złóż osobiście lub wyślij pocztą tradycyjną do Działu Rekrutacji WSIiZ (Rzeszów, ul. Sucharskiego 2, pokój RA8).

31.07.2021 r. – Zakończenie rekrutacji

7.08.2021r. – Sprawdź wyniki rekrutacji…

… i witaj w społeczności akademickiej WSIiZ! 😊 Zajęcia zaczynasz już w październiku 2021!

PERSPEKTYWY PO STUDIACH

Studia pierwszego stopnia trwają 6 semestrów i kończą się uzyskaniem tytułu licencjata.
Jako absolwent Komunikacji cyfrowej, będziesz mógł pochwalić się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi, szczególnie z zakresu komunikacji cyfrowej. Dodatkowo, ukończenie tego kierunku gwarantuje otwarte drzwi do rozpoczęcia kariery w branży – zapotrzebowanie na specjalistów z tej dziedziny nie słabnie! Możesz wybrać jedną z wielu dostępnych ścieżek rozwoju zawodowego, w tym:

  • Specjalista/menedżer ds. komunikacji marketingowej;
  • Specjalista/menedżer ds. komunikacji wewnętrznej;
  • Specjalista/menedżer ds. Social Media;
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego;
  • Specjalista ds. Public Relations;
  • Specjalista ds. Employer Brandingu;
  • Specjalista/menedżer ds. promocji;
  • Product Manager;
  • Project Manager;
  • Specjalista ds. kontaktów z klientami;
  • Trener biznesu;
  • Specjalista ds. technologii informacyjno-komunikacyjnych;
  • Specjalista e-commerce;
  • Specjalista w zakresie kontaktów z interesariuszami;
  • Specjalista service / helpdesk;
  • Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą;
  • Specjalista w zespołach projektowych;
  • Copywriter;
  • Broker informacji.

Kształcenie na tej specjalności obejmuje zagadnienia z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych w działalności firm, zarówno w pod względem marketingowym, jak i:

  • zarządzania sieciami społecznościowymi
  • budowania wizerunku marki
  • prowadzenia biznesu online
  • tworzenia różnego rodzaju treści, celem pozyskania stałego grona klientów
  • budowania trwałej relacji z klientami
  • wykorzystania nowoczesnych technologii komunikacyjnych

Specjalność nastawiona na kształcenie specjalistów z zakresu projektowania systemów komunikacji, a także przyszłych ekspertów z zakresu nowoczesnej komunikacji, która wykorzystuje zaawansowane technologie internetowe. Swoje zastosowanie znajduje również w kontaktach z klientami, jak i w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną organizacji oraz organizacją pracy zdalnej w przedsiębiorstwach.

Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu świadectw dojrzałości i świadectw ukończenia szkoły średniej w zależności, czy Kandydat zdaje nową czy starą maturę. 


Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • formularz WSIiZ wypełniony za pośrednictwem Systemu Internetowej Rekrutacji (rekrutacja online),
  • kserokopię świadectwa ukończenia szkoły i świadectwa dojrzałości, (oryginał lub odpis do wglądu przy składaniu dokumentów),
  • zaświadczenie lekarskie: zaświadczenie powinno być ważne na okres trwania studiów wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranym kierunku, specjalności (zaświadczenia powinno być wystawione w roku bieżącym),
  • studenci kierunków medycznych mają obowiązek przedstawić (lub w trakcie pierwszego roku studiów dostarczyć) zaświadczenie o szczepieniu przeciwko WZW typu B,
  • 1 fotografię (kolor, białe tło, ciemne okrycie) zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
  • kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego* (300 zł) i opłaty rekrutacyjnej (85 zł)**.

* Osoba, która zrezygnuje, może otrzymać zwrot wpisowego (300 zł) do ostatniego dnia trwania rekrutacji..
** Fakturę VAT potwierdzającą dokonanie opłaty rekrutacyjnej i wpisowego wystawia się nie później niż 7 dni od daty wpływu środków pieniężnych na konto Uczelni.


Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu uwzględniającego wyniki uzyskane na egzaminie maturalnym.

Na wszystkie kierunki w postępowaniu kwalifikacyjnym będą brane pod uwagę wyniki z matury z czterech przedmiotów zdawanych w części pisemnej:

  • język polski,
  • język obcy,
  • matematyka,
  • wybrany przedmiot (biologia lub chemia).

Punktacja stosowana do wyniku z części pisemnej egzaminu maturalnego:

  • poziom podstawowy 1% = 1 pkt
  • poziom rozszerzony 1% = 2 pkt

MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

ul. Sucharskiego 2,
35-225 Rzeszów

tel.: 17 866 11 11
fax: +48 17 866 12 22
e-mail: wsiz@wsiz.edu.pl

Wszelkie Prawa Zastrzeżone, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie © 2008-2020