Studenci I edycji "Warsztatów biznesowych – załóż własną firmę" biorą udział w symulacji, stworzonej w Stanach Zjednoczonych przez dr Ernest R. Cadotte i wykorzystywanej na studiach MBA.

Marketplace to kompleksowa symulacja biznesowa, integrująca wszystkie obszary funkcjonalne biznesu. Umożliwia ona studentom zrozumienie tego, w jaki sposób poszczególne elementy składają się na spójną całość. Symulacja ta wykorzystywana jest jako doświadczenie koronujące zajęcia, dotyczące biznesu.

Marketplace wykorzystuje połączenie strategicznego szkolenia biznesowego z realistyczną symulacją. Konsekwencje decyzji studentów szybko znajdują swoje odzwierciedlenie na symulacyjnym rynku. Uczestnicy warsztatów uczą się takiego korygowania swojej strategii, aby stawać się silnym zawodnikiem na konkurencyjnym rynku. Marketplace wspiera uczenie się przez eksperymentowanie, gdyż zachęca studentów do rozwijania praktycznych umiejętności marketingowych, menedżerskich, finansowych, księgowych i produkcyjnych.

Z symulacji Marketplace na całym świecie korzysta ponad 500 uniwersytetów i szkół biznesu oraz ponad 150 korporacji (m.in. Gerber, Xerox, FedEx, Dell, Coca Cola czy BMW).

Na zakończenie warsztatu, realizowanego z wykorzystaniem symulacji biznesowej Marketplace, studenci otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia podpisany przez certyfikowanego trenera Marketplace w Polsce.

Więcej informacji na temat ruszającej wkrótce II edycji „Warsztatów biznesowych – załóż własną firmę” można znaleźć na stronie www.wb.wsiz.edu.pl.

Rekrutacja na Warsztaty biznesowe trwa do 22.02.2013.
Liczba miejsc jest ograniczona.